Durf te wedden dat we de 20000 nog niet halen qua actieve accounts (accounts die de laatste maand zijn ingelogd en gepost)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

LDRD schreef:Eigenwijze antwoorden van anderen zijn zeker irriterend. Al meerdere malen heb ik op het punt gestaan om mijn toch kostbare tijd hier niet meer mee te verdoen.
Dat de goeden dan weer eens onder de kwaden lijden maakt dat ik toch met enige regelmaat nog maar weer eens toelicht hoe het zit.
slimmerik schreef:Als LDRD haar mening of stelling niet meer wil verdedigen of wil plaatsen omdat ze het moe is, dan moet ze het niet doen. Een leraar moet ook vaak in zijn leven in herhalingen vallen. Als je graag mensen jouw kennis mee wil geven, verveelt dat nooit.
slimmerik schreef:Ik hoop ècht dat bokt niet verzand in een topic van en door betweters. Zou heel jammer en saai worden.
Shadow0 schreef:Ik vraag me nog steeds af - wat zou Bokt nou liever willen zijn, een forum met heel veel accounts en heel veel inhoudsloze posts? Of een forum waar mensen graag lezen omdat er wat interessants op staat? En hier zou ik best wel eens gewoon een visie op willen lezen. Waar wil Bokt naartoe?
Lovely schreef:Afgezien daarvan is er de afgelopen jaren veel te veel ruimte gegeven aan onbetrouwbare of onware informatie en zodoende kan dit forum al niet meer gezien worden als waardevolle bron van informatie, kennis of kunde. Het is wel een goede weergave van wat er zich in bepaalde regionen van het paardenwereldje afspeelt.
Chiqa schreef:Lovely schreef:Afgezien daarvan is er de afgelopen jaren veel te veel ruimte gegeven aan onbetrouwbare of onware informatie en zodoende kan dit forum al niet meer gezien worden als waardevolle bron van informatie, kennis of kunde. Het is wel een goede weergave van wat er zich in bepaalde regionen van het paardenwereldje afspeelt.
Klopt zonder google zou dit forum er een stuk realistischer uitzien en informatiever. Nu is het vaak....ik heb gelijk en trap maar een google link neer.
.
. Helaas komen daar vaak wel positieve ervaringen uit, terwijl die dus onbewust heel erg gekleurd zijn.
LCharlotte schreef:Breek me de bek niet open. Ze hebben mijn zakelijke naam geschaad, mijn topic gesloten omdat ik zogenaamd een schaduwaccount had (terwijl het al bij Bokt bekend was dat ik niet meer mijn oude account in kon en dat ik daarom een nieuwe had aangemaakt), volgende topic alles netjes uitgelegd voor de kopers, positieve klantreacties worden zonder pardon verwijderd, vervolgens hele topic foetsie omdat er teveel foto's in stonden (laat het me dan gewoon even aanpassen) nu een derde topic moeten openen en door bokt ligt de verkoop nu volledig op zijn gat, hier ook meer frustratie dan lol.
Lovely schreef:De Winkler Prins is dan nog door een echte redactie samengesteld en daardoor een stuk betrouwbaarder.
. Lovely schreef:Nee precies, want dr. Dieendie zegt het immers ook en die kan het weten.