lovesfacheux schreef:love_western schreef:begint met een M en eindigt op SMas! Oooohhwwwww Ik dacht muts
Wendel schreef:Groen he rock..... Die staan allemaal op een lijnOoit was Naadje nog lief en onschuldig!!
Saffier schreef:Mas geen bokkers stalken hoor, krijgt de bezwaarcommissie het straks erg druk met bezwaren over jou.Ik weet van niks *kruipt onder dekbedje*
Saffier schreef:Mas geen bokkers stalken hoor, krijgt de bezwaarcommissie het straks erg druk met bezwaren over jou.Jullie kunnen 2 april over uren gaan draaien
Het komt wel weer terug alleen na 1 april........ Dan worden we allemaal weer normaal en is deze gekte voorbij
Asyaa schreef:Saffier schreef:Mas geen bokkers stalken hoor, krijgt de bezwaarcommissie het straks erg druk met bezwaren over jou.Jullie kunnen 2 april over uren gaan draaien Zal mijn baas leuk vinden
Pebble schreef:Alle mods hebben erg verdacht een gekleurde hoofdletter in hun onderschrift... Dat was mij ook al opgevallen
Wendel schreef:Het komt wel weer terug alleen na 1 april........ Dan worden we allemaal weer normaal en is deze gekte voorbijZeker weten?
Wendel schreef:Pebble schreef:Alle mods hebben erg verdacht een gekleurde hoofdletter in hun onderschrift... Dat was mij ook al opgevallenJullie hebben ook echt onder een steen gelegen he?