daijano schreef:De wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik kreeg net bericht dat ze het geld gaat overmaken , en indien de jas nog te vinden is dan stuurt ze deze ook nog op!
Ben benieuwd, heb gezegd dat ik nu dan even wacht en zoniet zet ik alles gewoon door. dus nog even afwachten!
Toch fijn dat je je geld nog hoogstwaarschijnlijk terug krijgt, maar zeker niet tof dat het allemaal zo moet gaan. Daarom wilde wij mensen waarschuwen om dit soort dingen!

Maar gelukkig had ik verkeerd gelezen

Of als ik een bod heb gedaan. Maar ook ik vergeet weleens op een topic te reageren nadat ik een vraagprijs heb gevraagd. Of als ik naar aanleiding van een eigen verkooptopic veel vragen krijg vergeet ik ook weleens iets op te meten of een extra foto te maken oid. Dan is het ook wel fijn als iemand nog even een berichtje stuurt van joh is het er even bij ingeschoten oid?
Zo heb ik een zadel te koop staan, was een meisje uit noord holland die interesse had. Leek echt oprecht geïnteresseerd enzo, meerdere pb's uitgewisseld. Prijs verteld en mits het pastte ging ze daarmee akkoord. Aangeboden met het zadel langs te komen als ik een dagje op het vaste land was (was toch ongeveer een half uurtje omrijden, maar op zich geen punt
Wij moesten ook nog terug naar Texel en reizen niet op de laatste boot