Sjoert schreef:Shiloh schreef:En ik zeur nu eenmaal graag...
Dat is vrouw-eigen
Ja hier, m'n konte. Dat is man eigen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marilla schreef:Ik snap echt niet wat de grap is??
Want ik zie geen verschil met normaal hoor. Alleen dat sommige een rare avatar hebbe.
Shiloh schreef:Evelijn_ schreef:Ga dan iets anders doen als je er last van hebt. De hele tijd zeuren heeft ook niet veel nut.
Waarom zou ik... iemand anders hoeft niet voor mij te beslissen waarom ik wel of niet zou bokken. En ik zeur nu eenmaal graag...
Lielle schreef:Shiloh schreef:Waarom zou ik... iemand anders hoeft niet voor mij te beslissen waarom ik wel of niet zou bokken. En ik zeur nu eenmaal graag...
dat hoefde je niet meer te melden, dat wisten we alje hebt een aantal opties:
- niet bokken
- af en toe uit- en inloggen
- de kleuren voor lief nemen
en doorzeuren natuurlijk
cp112 schreef:Marilla schreef:Ik snap echt niet wat de grap is??
Want ik zie geen verschil met normaal hoor. Alleen dat sommige een rare avatar hebbe.
De grap is dat er eigenlijk geen grap was maar dat de teamleden hebben ingespeeld op de grap van de blackies om een grap uit te halen die alle grappen zou overtreffen. Helaas werd die grap doorzien en gebruikt als grap van de teamleden voor dit jaar.
Zo lekker duidelijk
none schreef:cp112 schreef:
De grap is dat er eigenlijk geen grap was maar dat de teamleden hebben ingespeeld op de grap van de blackies om een grap uit te halen die alle grappen zou overtreffen. Helaas werd die grap doorzien en gebruikt als grap van de teamleden voor dit jaar.
Zo lekker duidelijk
Oooh ja? Is dat echt waar zo? Is dat al ergens duidelijk geworden?
Is het niet zo dat er helemaal geen grap van de zwarte bokkers was maar dat die grap al sowieso gewoon opgezet is door de moddies?
Shiloh schreef:Evelijn_ schreef:Hm, wat ik me afvraag he.Word je nou ook zelf beter van dat egoïstische gedrag?
Ach jah, op een dag als deze is iedereen nou eenmaal graag kinderachter, dus dan doe ik daar toch lekker aan mee
Fiffill schreef:Shiloh schreef:
Ach jah, op een dag als deze is iedereen nou eenmaal graag kinderachter, dus dan doe ik daar toch lekker aan mee![]()
![]()
Blijft toch altijd wel iets grappigs hebben, mensen die het niks vinden.Kan daar ook wel weer om lachen.