Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Juul schreef:Maar Kiwiko, elke keer als er iets naar voren komt weet jij wel weer iets van jou kant te beschrijven wat 10 keer erger was/ is dus dat diegene zich niet aan moet stellen. Dat komt bij mij als zelfmedelijden over. Over de aanvallende post ben ik het idd eens, geef mij ook maar een 2e ban.
suleilitha schreef:[naam] schreef:Maar Kiwiko, elke keer als er iets naar voren komt weet jij wel weer iets van jou kant te beschrijven wat 10 keer erger was/ is dus dat diegene zich niet aan moet stellen. Dat komt bij mij als zelfmedelijden over. Over de aanvallende post ben ik het idd eens, geef mij ook maar een 2e ban.
Is geen zelfmedelijden maar relativeringsvermogen, komt met de jaren
Juul schreef:Maar Kiwiko, elke keer als er iets naar voren komt weet jij wel weer iets van jou kant te beschrijven wat 10 keer erger was/ is dus dat diegene zich niet aan moet stellen. Dat komt bij mij als zelfmedelijden over. Over de aanvallende post ben ik het idd eens, geef mij ook maar een 2e ban.
Juul schreef:suleilitha schreef:Is geen zelfmedelijden maar relativeringsvermogen, komt met de jaren
En dat is dus een grote fout. Een fout die veel mensen maken... Dat is dus precies het verschil in mensen en hoe die tegen dingen aankijken..
Skygirl schreef:Anoniem schreef:
En dat is dus een grote fout. Een fout die veel mensen maken... Dat is dus precies het verschil in mensen en hoe die tegen dingen aankijken..
Begrijp ik nou goed dat relativeringsvermogen een grote fout is? Ik snap het even niet meer. Wil je het even uitleggen?
geerke schreef:het is wel zo dat als je veel ellende hebt meegemaakt soms veel beter kunt relativeren.
relativeren en accepteren is het geheim van een gelukkig leven..
Juul schreef:Precies.. maar mensen zijn altijd heerlijk kortzichtig. Als een 13-jaroge zoiets doet móet daar toch wel meer achter zitten?
Juul schreef:Beaux schreef:[
Kiwiko ik begin steeds meer te geloven dat jij bulkt van het zelfmedelijden (en ja ik weet dat je veel hebt meegemaakt, en ook zo ongeveer wel wat) en dat je iedereen minder zielig vind dan jouzelf. Én dat je geen notie hebt van wat een echte depressie inhoud. Sorry, maar ik heb ook niet echt zin in deze discussie met je verder.
suleilitha schreef:Ik heb op jou getemt, wat jij deed was doodgewoon een doodswens uitspreken en ik hoop dat je daar voor sancties krijgt want dat kan dus echt niet.