Gaan sommige mod's te ver met hun bemoeienissen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Gaan sommige mod's te ver met hun bemoeienissen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 14:55

Onassa, wij zijn nu de eerste tijd gewoon erg streng. Daar is bewust voor gekozen, dat heeft zijn voor en nadelen. Maar ik weet zeker dat gaandeweg, als iedereen goed gesetteld is, de dingen ook fijn verlopen, mensen zich consequent aan de regels houden en opvolgen / elkaar bijsturen. Dat we dan weer gaandeweg wat losser kunnen worden. Nu kan dat nog niet, omdat we dan inconsequent zouden zijn / met twee maten meten / willekeurig toepassen beleid. Dus dat lossere zal er uiteindelijk vast wel van komen, maar zal zich ook gaandeweg moeten ontwikkelen.

Verder wil ik liever hier niet al te diep ingaan op het 'waarom' van de strenge regels op HAW specifiek omdat dat lichtelijk off-topic begint te gaan, en dat onderwerp beter in het evaluatie-topic past, wat momenteel ook nog loopt ( [FZ] [Dienstmededeling] Resultaten evaluatie HAW` ) Lachen

shabash

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 19:14

slimmerik schreef:
shabash schreef:
Maar als ze zichzelf veilig proberen te stellen over de rug van een ander vind ik dat heel onproffesioneel!

Àchter de rug van een ander, door je account uit te lenen aan een ander zoals jij deed, ben ik ook niet kappot van.

Ach liefje toch, aan wie zou ik mijn account dan moeten uitlenen? Iemand die een IP ban van Bokt heeft gekregen?
Maakt niet uit, jij kan er ook niks aan doen dat je een jaartje ouder word, en dingen ziet die er niet zijn...

Soms weet de ene gebruiker net iets meer dan de andere, zoals ik nu.
Niet geheel onlogisch, de gebruiker waar het om gaat is een vriendin.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 19:56

Dank je Maya, je punt is duidelijk.