Nickyu: vond het gewoon gek, met irl refereren we vaak naar alles buiten de fora

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely schreef:runningkawa schreef:die staat dan gewoon als gelezen lovely...
bugje...
't Zal ook niet eens een keertje goed gaan met die software.
Het hoort zo te zijn dat een ongelezen verwijderd bericht uit het postvak uit van de verzender verdwijnt, maar niet in diens verzonden items verschijnt. Maar ja, dat blijkt dus niet te werken. Maakt verder niet uit, de belangrijkste reden om vervelende pb's niet te lezen is omdat je je dan ook niet hoeft te storen aan de inhoud.
ThisIsMe schreef:Ik snap nog steeds niet waarom iemand zich dáár nou druk over maakt. Ik heb al eens eerder gezegd, als ik een minder leuke PB krijg antwoord ik de verzender netjes dat ik geen verdere PB's meer van hem/haar hoef, komen die er wel dan gaan ze ongelezen de prullebak in. Dan heb ik er toch schijt aan of de verzender denkt dat ze gelezen zijn of niet
Ten eerste weet ik zelf dat ik ze niet gelezen heb en ten tweede heb ik geen idee van de inhoud, dus of de afzender me nu een smak geld of iets vreselijks toewenst, jammer dan, maar ik hoef er ook geen aandacht of energie aan te spenderen.
poes schreef:Nadya: irl zijn zoveel mensen naar tegen me, en die worden ook niet "gestraft". Ik laat ze wel zorgvuldig links liggen.
_Tivoli_ schreef:Ik vond het gewoon erg grappig staan.Zag mezelf al iemand een ban uitdelen omdat hij over een ander onderwerp begon
_Tivoli_ schreef:Het ziet er niet naar uit dat RK haar zin gaat krijgen..
kijk maar eens in de lijst met bans van vandaag![]()
Eline schreef:Wat Karl zegt klopt, individuele sancties worden niet besproken op Bokt. Maar omdat we goed begrijpen dat veel mensen RunningKawa gaan missen en de term 'hacken' dubbel opgevat kan worden een korte uitleg. In dit geval bedoelen we met hacken het 'raden' van een wachtwoord van een andere gebruiker mee. RunningKawa heeft de regels van het forum overtreden: een account is strikt persoonlijk, het is niet toegestaan en not done om van iemand anders zijn account gebruik te maken, zeker zonder toestemming van die persoon. RunningKawa was op de hoogte van die regel en heeft er toch bewust voor gekozen om deze te overtreden. Omdat wij dit een zeer grove schending van de regels vinden, hebben we voor een BOT gekozen.
Eline schreef:Wat Karl zegt klopt, individuele sancties worden niet besproken op Bokt. Maar omdat we goed begrijpen dat veel mensen RunningKawa gaan missen en de term 'hacken' dubbel opgevat kan worden een korte uitleg. In dit geval bedoelen we met hacken het 'raden' van een wachtwoord van een andere gebruiker mee. RunningKawa heeft de regels van het forum overtreden: een account is strikt persoonlijk, het is niet toegestaan en not done om van iemand anders zijn account gebruik te maken, zeker zonder toestemming van die persoon. RunningKawa was op de hoogte van die regel en heeft er toch bewust voor gekozen om deze te overtreden. Omdat wij dit een zeer grove schending van de regels vinden, hebben we voor een BOT gekozen.