Het leeftijdsverhaal kunnen we ook niet zoveel mee, het team is een afspiegeling van de Bokt-bevolking, veel vrouwen, weinig mannen, alle leeftijdscategorieën, verschillende interesses in paarden etc. Ik ben geloof de ideale mod volgens jullie, al wat ouder, theoretische en praktische management ervaring, inclusief alle soorten gesprekken die je met mensen moet kunnen voeren. Maar ik ben ook nog steeds een mens die fouten maakt en daarvan leert. En ik geloof eerlijk gezegd niet dat ik minder fouten maak dan een jongere mod.
Wat besloten HK-topics betreft, nee die bestaan niet. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen altijd en overal maar moet kunnen posten. Op het moment dat het niet klikt tussen de vaste groep in dat topic en één andere bokker, dan heeft het gewoon geen zin om dat op de spits te drijven en heeft het geen zin dat die ene bokker tegen heug en meug in dat topic blijft posten.
Nikka schreef:Ik moet zeggen dat als een 20 jarige tegen mij zou zeggen: zo gaat het in de echte wereld beste Nikka, mijn eerste reactie zou zijn: wie denk je wel dat je voor je hebt snotneus!
Zou het verschil maken als ik dit zou zeggen? Ik denk dat dit op zich weinig met leeftijd te doen heeft. Als mod moet je regelmatig een hele dikke huid hebben in PB-discussies en je moet je zakelijk op blijven stellen en dat houdt soms ook in dat je moet zeggen "Dit is het verhaal, einde discussie".