lotjeje schreef:Ik denk dat dit topic ook binnenkort op slot gaat hoor.
Vrees ik ook voor... Zou natuurlijk wel een beperking van de 'vrije meningsuiting' zijn hé...
Zou niet echt sympathiek en rechtvaardig overkomen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lotjeje schreef:Ik denk dat dit topic ook binnenkort op slot gaat hoor.
YWC schreef:lotjeje schreef:Ik denk dat dit topic ook binnenkort op slot gaat hoor.
Vrees ik ook voor... Zou natuurlijk wel een beperking van de 'vrije meningsuiting' zijn hé...
Zou niet echt sympathiek en rechtvaardig overkomen
[***] schreef:Openen we een nieuwe
Citaat:Bij een aanvraag voor een nieuw subforum, dan hanteren wij als mods de drie volgende criteria:
- Wordt een onderwerp nu op veel verschillende plekken besproken?
- Moet een bestaand forum opgedeeld worden ivm drukte?
- er is nog helemaal geen plaats om een onderwerp te bespreken?
Andere nieuwe subfora leggen we langs dezelfde meetlat en op het moment dat wij aan de hand van die criteria voldoende toegevoegde waarde voor een nieuw subforum zien, dan kan dat forum er komen.
Nicole288 schreef:Ik vraag mij af wat het maken van een nieuw subforum inhoudt qua werk en ruimte op bokt, zou het daar dan mee te maken hebben?
En waarom mag een poll niet, zijn de mods dan zo onfeilbaar in hun besluitvorming dat nee maar gewoon altijd nee blijft? Stel je voor dat zowel de kleuren- als niet-kleurenmensen het roerend met elkaar eens zouden zijnDan kunnen ze die nee niet meer verkopen behalve met simpelweg: wij zijn de baas..
Karl66 schreef:In dit geval denken wij, zoals nu al een aantal keren is uitgelegd, dat de voordelen niet tegen de nadelen opwegen. De afweging is gemaakt, de beslissing is genomen en dan kunnen we nog 20 pagina's lang doorgaan, maar daar verandert de beslissing niet meer door.
Karl66 schreef:F-AM is één van de oudste fora op Bokt en er werden vroeger heel veel topics geopend. Maar ondertussen is het één van de rustigere fora geworden en tegenwoordig staat een topic gemiddeld een week op de eerste pagina.
[***] schreef:Ik wist niet eens dat er een kleurensubforum bij western was, maar inderdaad zo kun je het forum Western-fokkerij wel noemen gezien de onderwerpen die over kleur gaan. Ze hebben óók een sticky met de kleurencalculator![]()
Daar komt de aap uit de mouw, omdat ze het daar toegestaan hebben en ze het gros van de 760 onderwerpen niet durven te verplaatsen naar Fokkerij en Afstamming krijgen we daar geen subforum.
Erg jammer. Als je het samen zou voegen zou je een drukbezocht en voor iedereen toegangelijk kleurenforum hebben.
Mystica schreef:Jawel hoor YMCDat is een heeeel ander soort fokkerij