Dela schreef:ik heb het hele topic meegelezen en ik ben het met de meesten eens.
Ik snap waarom mensen zich er aan kunnen ergeren. De 'onbekenden' (om ze zo maar even te noemen) verplaatsen snel naar blad 2 en de meesten kijken alleen maar op de eerste pagina.. dus niet tot weinig commentaar
Om dit geval Ginny even te nemen, is aardig bekend, mag, ze heeft een stel super paarden onder zich. Maar ergens zal er een grens voor mensen zijn. Op gegeven moment weten ze wel dat ze super paarden heeft.
Ik vind het zelf persoonlijk nog steeds super om haar topics te bekijken daar niet van.
Dus om er een soort limiet, 1 topic per week per ruiter/combinatie. lijkt me in mijn ogen een goede oplossing. Zo komen ook de 'onbekenden' aan bod. Maar de mensen die echt op HAW zitten om commentaar te geven kijken wel verder dan blad 1..
En ik denk dat je ook een vereiste moet stellen, dat de foto's goed te zien zijn en geen prut, dat zie ik namelijk de laatste tijd steeds vaker op HAW
Ze is idd een van de bokkers,die daar een handje van heeft.
En telkens krijgt ze weer dezelfde reacties dat ze een paar leuke,gave en mooie ponys onder dr gat heeft. Dat is ook zo daar niet van. Maar om nou ieder lesje, ieder bijzonder iets bijna om de dag te moeten showen hoeft van mij nou ook weer niet.
Net wat Dela zegt, de onbekenden komen hierdoor al gauw op een tweede pagina. En die onbekenden krijgen ook veel minder aanspraak/commentaar dan de bekenden. Terwijl bij de bekenden eigenlijk altijd hetzelfde gezegd wordt.
(Niks ten nadele of ter negativiteit van Ginny hoor.
)
En wat betreft foto kwaliteit: Tja niet iedereen is in bezit van supersonische camera's of spiegelreflex apparatuur. Maar toch enorm bewogen foto's waar amper iets duidelijks van te zien is hoeft van mij ook niet geplaatst te worden.
Als we het dan toch nog over frustraties hebben op HAW; dan vind ik het wel dat ze nog consequenter moeten optreden met hun regel; Geen commentaar op dit en dit... Dat is iets waar ik me ook mateloos aan irriteer. Ze plaatsen leuk foto's erop,maar willen eigenlijk geen commentaar op bepaalde dingen.
Ik vind gewoon,zodra er dat in staat, dan meteen topic opslot, want dan heeft reageren toch geen zin! Je plaatst foto's om er commentaar op te krijgen,zoiets kun je verwachten bij HAW, en als je daar niet tegen kunt, moet je ook niks plaatsen!
En tot slot: HAW is rijtechnisch geschikt,dus simpele longeerfoto's(Aan halster of enkel met hoofdstel) of alleen maar stapfoto's onder het zadel vind ik niet tot het forum HAW behoren. Je moet een duidelijk feedback kunnen geven op de rijfoto's.
Dus ff simpel longeren,vind ik niet dat je dat goed kunt gaan beoordelen en dergelijke. Daar valt gewoon geen commentaar over te geven. Dit zelfde geldt voor stapfoto's onder het zadel.
Zo nu heb ik wel weer even genoeg gezegd.