Tenminste zo neem ik het op als jij gaat zeggen dat Bart ook een leven heeft.
Ja ik weet dat hij er niets over zei, maar gezien de hoeveelheid vragen is het misschien verstandig daar verandering in te brengen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Waar zeg ik dat hij binnen een minuut antwoord moet geven ofzo?
Tenminste zo neem ik het op als jij gaat zeggen dat Bart ook een leven heeft.
Ja ik weet dat hij er niets over zei, maar gezien de hoeveelheid vragen is het misschien verstandig daar verandering in te brengen
x_Anne_x schreef:runningkawa schreef:Toch niet welke sysemen er zijn?
En hoe deze werken? Omdat er vragen over zijn is het misschien handig de verschillende en ook de werking daarvan in de uitleg te zetten.
Bart heeft gezegd dat ie dat niet wil vertellen, dus daar zal wel een goede reden voor zijn
runningkawa schreef:Zo heb ik het ook begrepen
Alleen snap ik niet wat het uitmaakt of je weet wat voor verschillende stem systemen er zijn?
Of hoe ze werken? Zodat je geen berichten krijgt met ik zie geen knopjes.
Mensen willen wel stemmen wat voor systeem ook of hebben zoiets van, wat een onzin, ik doe het niet
marleendv_88 schreef:Weet je wat ik zo krom hier van vind...er wordt wel gezegt van als je niets met het systeem doet en het gewoon negeert heb je er niks mee te maken...maar je eigen posts kunnen anderen mensen beoordelen...zonder dat het ook maar enigzins in overleg gaat.. (ja oke het is vrije keus of je op bokt komt of niet maar goed)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet veel behoefte aan heb dat een willekeurig iemand van een forum via een knopje mij een waardering kan geven voor wat mijn mening zou zijnMeningen verschillen nou eenmaal.
Ik zou me er wel wat bij voor kunnen stellen dat je nutteloze posts, msn taal etc probeert weg te houden van een forum...maar daar was het TEM systeem toch voor
Ik hoop ook echt dat het merendeel die rare knop echt negeren en lekker gezellig blijven bokken! Ben wel erg benieuwd wat er uit deze test komt eigenlijk.