Algemene vraag over mensen beschuldigen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

holly

Re: Algemene vraag over mensen beschuldigen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:15

Wacht eens even. Als iemand 20 keer kat, dan is het logisch om 20 keer te denken, jemig zeg.
Maar als diezelfde persoon ook normaal doet, is het wel net zo netjes om zelf ook normaal te reageren.
Anders blijft het cirkeltje rond gaan.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:17

zeg ik ook altijd...... iemand die een keer een tem krijgt en deze 50.000 posts heeft OF iemand waar al 3 keer op getemt is met 500 posts............ zit een nuance verschil in.... denk ik

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:18

Ann schreef:
Schimmelig schreef:
Precies, Bok je compleet naar de maan. Dat maakt toch niet uit, maar waarom moet het gelijk als belediging opgevat worden als iemand naar je Bokt-gedrag vraagt? Tong uitsteken Leg eens uit wil je Haha!

Missschien omdat je er onderstaande aan verbond?
Schimmelig schreef:
...
*Statistisch gezien loop je zo inderdaad tegen veel meer onzin/onrecht/whatever aan* Clown

Er is al een paar keer aangegeven dat het berichtenaantal van een (ex)mod geen realistische weergave is, omdat alle berichten (waaronder veel mod reacties zitten) meetellen.

Ik moet echt veel fantasie gebruiken om daar een regelrechte enorm gemeen bedoelde opmerking in te zien, no offence Tong uitsteken

Dat is inderdaad aangegeven, maar als je op iemands naam klikt kun je direct zien waar iemand zijn tijd spendeert en in het geval van de TS is dat denk ik niet alleen maar moderator uithangen hoor Lachen (Ga dit nu niet zien als persoonlijke belediging, het is namelijk een constatering) Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:19

maar is dat een probleem voor jou??? voor mij namelijk niet, al zit iemand 20 uur per dag op bokt Lachen moeten ze vooral zelf weten............

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:23

KiWiKo schreef:
maar is dat een probleem voor jou??? voor mij namelijk niet, al zit iemand 20 uur per dag op bokt Lachen moeten ze vooral zelf weten............

Ik heb hiervoor al gepost dat dat absoluut geen probleem voor mij is - ik zit zelf meer achter de PC dan de meesten hier, dus wie ben ik om te oordelen Tong uitsteken -, maar dat ik denk dat het direct gerelateerd is aan het openen van dit topic. Het is wederom gewoon een constatering, niet meer niet minder. Net zo als ik naar mijn voeten kijk en 10 tenen zie Clown

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:25

natuurlijk is het direct gerelateerd aan dit topic.......... want je ziet veel sjut voorbij komen als je hier veel zit...........

maar moet dat dan op iemand in het bijzonder slaan? of is het een algemene constatering Lachen Lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:28

Ik moet huilen van jullie.. ik ben de weg helemaal kwijt want ik vat um al pagina's lang niet meer...... Verdrietig

Zonder gekkigheid, volgens mij zitten we met zn allen in Tokio te l-ullen, terwijl we eigenlijk in Rome zouden moeten zitten???

Vergeet me, medicijnen doen rare dingen met je...

Ik kom er morgen wel weer op terug Haha!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:29

Mag ik dan nog eens aanhalen dat ik zelfs in dit topic het voorbij heb zien komen dat je heel makkelijk elkaars teksten verkeerd kan opvatten. Dat het dus zo snel al kan gebeuren.

Dan hebben we het hier ook nog eens over iets veel groters, terwijl het dus al veel kleiner ook al gebeurt.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 21:08

holly schreef:
Mag ik dan nog eens aanhalen dat ik zelfs in dit topic het voorbij heb zien komen dat je heel makkelijk elkaars teksten verkeerd kan opvatten. Dat het dus zo snel al kan gebeuren.

Dan hebben we het hier ook nog eens over iets veel groters, terwijl het dus al veel kleiner ook al gebeurt.

Dat is toch niet gek?
En daar kun je niks aan doen.

Dat is ook niet waar dit topic over gaat.

Echter zou ik graag van een mod willen horen waarom je wel mag zeggen dat een groep mensen oplichters zijn, maar niet 1 persoon. Die hele groep bestaat uit personen, dus ik zie niet waarom dat wel mag.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 21:40

Nou dat zou wel fijn zijn Superwoman..
Zo kregen we bv in het Maddietopic een waarschuwing ons niet te uiten over de Mc Canns (alsof die mee zouden lezen, er is al genoeg kritiek, dus bokt de wereldverbeteraar wil het wel ff anders doen) waardoor de hele discussie wegviel..want het mocht geen discussietopic worden, maar dat staat juist wel in de FAQ voor maatschappij, niet zomaar een artikel plaatsen zonder je mening erop te geven..doe je dat, dan wordt je aangesproken..doe je het later weer, dan laten ze het varen, waarom ene keer wel andere keer niet? omdat huh mening toevallig opeens als de onze is? omdat de kranten opeens onze menng deelde? omdat de McCanss ons toch maar niet aan zullen klagen Tong uitsteken ? etcetc..

Ook hoor ik graag waarom groepen wel 'aangevallen' mogen worden, door soms meerdere personen..of waarom 1 iemand maar een ban krijgt, terwijl er een hele meute meedeed met de boel ophetsen tegen 1 iemand of tegen een groep?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 09:18

In het Maddie topic werden op een bepaald moment sommige meningen als (bewezen) feiten gebracht. Er werd gevraagd daar wat terughoudener mee te zijn, om de discussie voor alle meningen open te houden. Zo heb ik het tenminste ervaren.

holly schreef:
Echter zou ik graag van een mod willen horen waarom je wel mag zeggen dat een groep mensen oplichters zijn, maar niet 1 persoon. Die hele groep bestaat uit personen, dus ik zie niet waarom dat wel mag.
Misschien een forummod pben en vragen om een toelichting op bovenstaande?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 10:24

Ik kan me niet voorstellen dat dit topic niet gespot is....
En gezien er anders wel 4 mods te vinden zijn in een topic en nu geen 1 trek ik daar mijn conclusie uit

Niet zeiken....

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 10:34

Ha ha ha, ik denk dat je daar de vinger op de zere plek legt RK.....

Of ze zijn nog druk achter de schermen aan het overleggen natuurlijk Tong uitsteken

Maar ook dan had ik wel gedacht dat er een mod een opmerking zou plaatsen, misschien moeten we ze uitnodigen? Knipoog

Ik denk dat er zoveel verwarring ontstaan is (uiteindelijk) omdat er overduidelijk met twee maten gemeten wordt. Kan ook haast niet anders met zoveel mods en zoveel topics.... niet iedereen heeft dezelfde moraal.

Zit ik een beetje in de goede richting?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 10:34

runningkawa schreef:
En gezien er anders wel 4 mods te vinden zijn in een topic en nu geen 1 trek ik daar mijn conclusie uit

Niet zeiken....

Ik snap alleen niet zo goed waarom je een topic hierover opent, terwijl je zelf ook mod bent geweest. Dan weet je toch wel een beetje hoe het reilt en zeilt denk ik Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 10:37

Ik ben al bijna een jaar geen mod meer.
Ik krijg alleen maar te horen dat er veel veranderd is en ik niet veel meer kan vergelijken met voorheen. Ook de manier van modden, dat je niet meer iemand anderds tabblad mag modden was in mijn tijd ook niet.
Dus nee, dan lijkt me dat ik zeker niet meer weet hoe het gaat.

Verder zijn er ook wel eens dingen die je als mod niet opvallen (als gewone gebruiker ook) totdat iemand het ooit opmerkt en je zoiets hebt van..verhip Lachen

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 10:51

runningkawa schreef:

Niet zeiken....

ohh, beetje Koe (lomp dus)
Heb je al een pb gestuurd met de vraag, dacht ik namelijk...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 10:53

Ik heb geen pb gestuurd...maar dat dit topic bekend is lijkt me nogal logisch als er wel berichten uitgesloopt kunnen worden Tong uitsteken Haha!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 10:54

runningkawa schreef:
Ik heb geen pb gestuurd...maar dat dit topic bekend is lijkt me nogal logisch als er wel berichten uitgesloopt kunnen worden Tong uitsteken Haha!

jawel, maar vingertje wijzen helpt niet Knipoog

stuur jij of ik een pb?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 10:54

Of we roepen gewoon:

MODDIES!!!!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 10:55

temmen? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 11:03

Haha, jullie doen maar... ik ga me even bezig houden met wat stalletjes Lachen

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 00:30

Ann schreef:
holly schreef:

Ann, dit bovenstaande heb ik niet geschreven hoor. Clown

Hihi, moddies help Tong uitsteken
Welnee, ik vind het nog niet eens zo gek dat er eens zo een topic word geopend.
Naast dit onderwerp is er nog veel meer waar ik de ballen niet van snap.

Mensen hebben nog maar weinig geduld, mensen zitten vrij snel op de kast, mensen lopen graag de kantjes er vanaf, mensen zoeken overal wat achter enz enz.
Dat mensen geneigd zijn de schuld bij een ander te leggen, elkaar te gaan zitten beledigen enz, komt naar mijn idee dan ook niet zomaar uit de lucht vallen. Ik denk dat het vanalles met elkaar van doen heeft.

Als je het zo bekijkt, lijkt het me niet iets wat moddies even op kunnen lossen.
Dan praat je namelijk niet meer over wat er op bokt gebeurt, maar wat er in ieder huis gebeurt.
Geen huis waar ieder een prive moddie heeft zitten hoor.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 01:18

wat het probleem echter is, waar trek je een lijn? doordacht steken onder de gordel geven, zonder een risico te lopen op een OW is bv zo gemaakt, hoef je maar een klein beetje sarcasme voor te hebben Tong uitsteken vrijheids van meningsuiting heeft er al niets meer mee te maken dan, want dat mag je over alles, mist het binnen de normen an waarden blijven..maar gezien van veel bokkers de normen en waarden anders zijn dan die van bv mij, sja, dan houd het al op he en krijg je de meest bizarre topics.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 08:20

holly schreef:
Ann, dit bovenstaande heb ik niet geschreven hoor. Clown
Oeps, inderdaad. Bloos Sorry voor het onjuiste quoten. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 11:57

Ann schreef:
In het Maddie topic werden op een bepaald moment sommige meningen als (bewezen) feiten gebracht. Er werd gevraagd daar wat terughoudener mee te zijn, om de discussie voor alle meningen open te houden. Zo heb ik het tenminste ervaren.

holly schreef:

Ik ook, in het topic waren de mcCann's al zo ongeveer op de elektrische stoel belandt Knipoog