Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:Schimmelig schreef:Precies, Bok je compleet naar de maan. Dat maakt toch niet uit, maar waarom moet het gelijk als belediging opgevat worden als iemand naar je Bokt-gedrag vraagt?Leg eens uit wil je
Missschien omdat je er onderstaande aan verbond?Schimmelig schreef:...
*Statistisch gezien loop je zo inderdaad tegen veel meer onzin/onrecht/whatever aan*
Er is al een paar keer aangegeven dat het berichtenaantal van een (ex)mod geen realistische weergave is, omdat alle berichten (waaronder veel mod reacties zitten) meetellen.
KiWiKo schreef:maar is dat een probleem voor jou??? voor mij namelijk niet, al zit iemand 20 uur per dag op boktmoeten ze vooral zelf weten............
holly schreef:Mag ik dan nog eens aanhalen dat ik zelfs in dit topic het voorbij heb zien komen dat je heel makkelijk elkaars teksten verkeerd kan opvatten. Dat het dus zo snel al kan gebeuren.
Dan hebben we het hier ook nog eens over iets veel groters, terwijl het dus al veel kleiner ook al gebeurt.
holly schreef:Misschien een forummod pben en vragen om een toelichting op bovenstaande?Echter zou ik graag van een mod willen horen waarom je wel mag zeggen dat een groep mensen oplichters zijn, maar niet 1 persoon. Die hele groep bestaat uit personen, dus ik zie niet waarom dat wel mag.
runningkawa schreef:Ik kan me niet voorstellen dat dit topic niet gespot is....
En gezien er anders wel 4 mods te vinden zijn in een topic en nu geen 1 trek ik daar mijn conclusie uit
Niet zeiken....
runningkawa schreef:Ik kan me niet voorstellen dat dit topic niet gespot is....
En gezien er anders wel 4 mods te vinden zijn in een topic en nu geen 1 trek ik daar mijn conclusie uit
Niet zeiken....
runningkawa schreef:Ik heb geen pb gestuurd...maar dat dit topic bekend is lijkt me nogal logisch als er wel berichten uitgesloopt kunnen worden![]()
Ann schreef:holly schreef:Misschien een forummod pben en vragen om een toelichting op bovenstaande?Echter zou ik graag van een mod willen horen waarom je wel mag zeggen dat een groep mensen oplichters zijn, maar niet 1 persoon. Die hele groep bestaat uit personen, dus ik zie niet waarom dat wel mag.
holly schreef:Oeps, inderdaad.Ann, dit bovenstaande heb ik niet geschreven hoor.
Ann schreef:In het Maddie topic werden op een bepaald moment sommige meningen als (bewezen) feiten gebracht. Er werd gevraagd daar wat terughoudener mee te zijn, om de discussie voor alle meningen open te houden. Zo heb ik het tenminste ervaren.holly schreef:Misschien een forummod pben en vragen om een toelichting op bovenstaande?Echter zou ik graag van een mod willen horen waarom je wel mag zeggen dat een groep mensen oplichters zijn, maar niet 1 persoon. Die hele groep bestaat uit personen, dus ik zie niet waarom dat wel mag.