Eerlijkheid wordt niet gewaardeerd?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Eerlijkheid wordt niet gewaardeerd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:34

Ik denk dat je via pb's nooit zoveel stemmen kunt krijgen...

Wel denk ik dat iemand die ow's gehad heeft misschien zich erg goed in kan leven in hoe het er aan toe gaat.

Bij mij werd er ook (door een toen aangestelde mod) geroepen dat dat wel de manier was om mensen hun mond te snoeren, door ze mod te maken Haha!
Omdat ik altijd mijn mening klaar heb gehad vanaf dag 1 dat bokt bestond.

En ik heb nu niet het idee gehad dat ik direct een slechte mod was. (kan ik naast zitten, dan hoor ik dat ook graag)

youngster

Schimmelig schreef:
Kleed die persoon één week in het groen! Dan ben je er zo achter toch? Lachen

Is een optie idd Lachen
Maar als beginnende mod kan je nog niet op eigen houtje van alles doen hoor Haha!

Nu nog niet trouwens, het gaat eigenlijk altijd in overleg.

Limanade

youngster schreef:
LG als je nou even leest kan je zien dat het daar helemaal niet over gaat Clown

sorry las te snel Tong uitsteken

youngster

Schimmelig schreef:
Geen probleem, gooi de BBQ maar leeg Duivel

Bikkel Haha!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:35

Dat gebeurt nu ook Naadje24: bij het uitzoeken van nieuwe mods gaan we echt niet over één nacht ijs. Dat is ook de reden dat we niet 'even' dertig nieuwe mods aan kunnen nemen. Nieuwe mods kiezen we niet als mod alleen en ook niet met een aantal ervaren hoofdmods, maar daar willen we echt zoveel mogelijk mensen bij betrekken. En de meeste mods nemen daar ook gewoon de tijd voor.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:35

youngster schreef:
Schimmelig schreef:
Kleed die persoon één week in het groen! Dan ben je er zo achter toch? Lachen

Is een optie idd Lachen
Maar als beginnende mod kan je nog niet op eigen houtje van alles doen hoor Haha!

Nu nog niet trouwens, het gaat eigenlijk altijd in overleg.

1 week, 6 weken, 3 maanden... er is vast wel ergens een 'geschikte' termijn Lachen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:36

Ik ervaar de reacties van LG (want over haar gaat het) als erg verbitterd en ik wil graag van haar weten a) of dat klopt en b) hoe dat dan kan. Jij bent nu in haar plaats antwoorden aan het geven.

Dit heb ik letterlijk gezegd:
Citaat:
LG, je bent hier nu een klein jaar lid, waar komt al die bitterheid en achterdocht vandaan?

en misschien komt dat wel door een haar ogen onterechte behandeling en door het lezen van veel vuiligheid maar daar ben ik dus juist benieuwd naar. Ik doe totaal geen uitspraak over haar persoon en karakter, ik zo niet durven. Ik vind dat inderdaad opvallend, maar ik zeg nergens dat dat onterecht is of zelfs maar raar, en overigens ook niet het omgekeerde.

LG, kwaadheid, ook goed. Maar je bent dus in jouw ogen onterecht behandeld en dat heb je nu aangekaart bij de bemiddelaars (hogerop vind ik een vreemde benaming). Heb je vertrouwen in hen?

Ik stel koorddansen boven een kuil wilde leeuwen voor. Haha!

Naadje, Mag ik eraan toevoegen dat jouw berichten op mij erg negatief en aanvallend overkomen?

Kawa, ik was erg blij met jou als mod Ja

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:36

wou trouwens ook nog even wat positiefs melden in dit topic Knipoog

ik vind het zeer fijn dat er nu eindelijk een topic is waarin je wel open en eerlijk je mening mag geven (en over mods) zonder dat het gelijk op slot word gegooid of sancties(onterecht) uitgedeeld worden Haha!

zo dat moest ik even kwijt Tong uitsteken

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:37

runningkawa schreef:
Ik denk dat je via pb's nooit zoveel stemmen kunt krijgen...

Wel denk ik dat iemand die ow's gehad heeft misschien zich erg goed in kan leven in hoe het er aan toe gaat.

Bij mij werd er ook (door een toen aangestelde mod) geroepen dat dat wel de manier was om mensen hun mond te snoeren, door ze mod te maken Haha!
Omdat ik altijd mijn mening klaar heb gehad vanaf dag 1 dat bokt bestond.

En ik heb nu niet het idee gehad dat ik direct een slechte mod was. (kan ik naast zitten, dan hoor ik dat ook graag)

Dat weet je maar nooit hoor met die pb's Haha!

Ja misschien wel idd. Maargoed ik ben altijd een uberbrave gebruiker geweest Schijnheilig dus dat geld niet voor mij.

Ik heb geen idee over jou modperiode. Jij was helaas al weg toen ik erbij kwam.
Om eerlijk te zijn had ik wel met je samen willen werken. Ik kan er nu gewoon te weinig mening over vormen.
Maar ik kan wel concluderen dat je nu anders bent als voor je modperiode, of heb ik dat fout?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:37

Ik met ook jou als mod..maar ineens waren er veel mods verdwenen waar veel andere blij mee waren..maar daar ga ik niet verderop in...heeft geen zin...

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:38

Lielle schreef:
Ik stel koorddansen boven een kuil wilde leeuwen voor. Haha!

En ik vond die 'hete kolen' al ver gaan ROFL ROFL ROFL Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:39

Lielle schreef:
Naadje, Mag ik eraan toevoegen dat jouw berichten op mij erg negatief en aanvallend overkomen?

toevoeging:
naar mij persoonlijk dan iig.

Ik zie nl net je opmerking over het topic, OK dan! Alleen wel weer jammer dat er dan dat (onterecht) bij moet.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:39

Zeg Lielle... houd je goede ideeen eens voor je Haha!

Alhoewel.. geld zeker alleen voor de nieuwe mods he?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:40

en ieder voor zich mag bedenken wie die wilde leeuwen voorstellen Lachen

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:40

youngster schreef:
Zeg Lielle... houd je goede ideeen eens voor je Haha!

Alhoewel.. geld zeker alleen voor de nieuwe mods he?

Voor die die er al zijn verzint Lielle wel een ergere test Duivel Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:41

Nee dat vind ik zelf van niet dat ik anders ben
Ik zeg altijd wat ik meen, ben altijd recht door zee. En dat deed ik ook voordat ik mod was. En toen steef er nog was heb ik ook regelmatig op het kantje van een ban gezeten schat ik zo Bloos

Uiteraard als mod richting gebruikers wat netter verpakt, maar dat is dan ook het enige verschil vind ik zelf.
Stond ik er op dat moment niet achter, zou ik het ook niet naar een bokker hebben geschreven.
Natuurlijk geven 6 jaar bokt je wel eens veranderingen, maar naar mijn idee niet door het wel of geen mod zijn

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:41

Lielle schreef:

ja hoor mag je eraan toevoegen Ja ,maar mag ik dan vragen waarom dat zo bij jou overkomt?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:43

Lielle schreef:
Lielle schreef:

toevoeging:
naar mij persoonlijk dan iig.

Ik zie nl net je opmerking over het topic, OK dan! Alleen wel weer jammer dat er dan dat (onterecht) bij moet.

dat onterecht staat dus ook bewust tussen haakjes aangezien ik vind dat vele onterecht zijn..

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:45

runningkawa schreef:
Nee dat vind ik zelf van niet dat ik anders ben
Ik zeg altijd wat ik meen, ben altijd recht door zee. En dat deed ik ook voordat ik mod was. En toen steef er nog was heb ik ook regelmatig op het kantje van een ban gezeten schat ik zo Bloos

Uiteraard als mod richting gebruikers wat netter verpakt, maar dat is dan ook het enige verschil vind ik zelf.
Stond ik er op dat moment niet achter, zou ik het ook niet naar een bokker hebben geschreven.
Natuurlijk geven 6 jaar bokt je wel eens veranderingen, maar naar mijn idee niet door het wel of geen mod zijn

Oh ja Steef! Gut de oude tijd Clown

Eerlijkheid mag absoluut ( neem aan dat je dat ook bedoelt met je recht door zee), maar soms kan dat erg bot overkomen. Lachen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:45

naadje24 schreef:
Lielle schreef:
Ik vind het opvallend dat iemand in een half jaar al zo verbitterd is en ik vraag hoe dat kan; niet meer en niet minder. Jij hangt daar nu een waardeoordeel aan, dat ik er niet mee bedoeld heb. En nogmaals, je doet nu zelf wat hier de mods wordt verweten, nl tussen de regels door lezen.

ik lees gewoon letterlijk wat er staat hoor....en idd nu zeg je het zelf,je vind het opvallend dat iemand in een half jaar al zo verbitterd is en je vraagt je af hoe dat kan..

nou zoals ik al eerder zei: lengte lidmaatschap heeft er niks mee te maken

iemand kan wel elke dag 5 uur op bokt zitten terwijl iemand die 3 jaar lid is maar een uurtje per week zit..
dan is diegene met een half jaartje eerder verbitterd als ze meer vuiligheid leest of bemerkt or what ever...
wie weet is ze wel niet verbitterd? dat is iets wat jij er van maakt..
misschien heeft ze alleen maar een gevoel van onterecht behandeling en is het voor de rest een vrolijke en niet verbitterde meid Knipoog

de twee vette teksten vind ik erg persoonlijk en aanvallend/confronterend. Mn het "hoor", "ervan maken" geeft het voor mij een vervelende lading.

Wb dat onterecht, dat voegt toch niets toe aan je opmerking? In mijn ogen doet het er juis afbreuk aan. Enerzijds een compliment uitdelen, anderzijds een kat.

/tekst uit de quote gehaald
Laatst bijgewerkt door Lielle op 21-06-07 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:46

naadje24 schreef:
dat onterecht staat dus ook bewust tussen haakjes aangezien ik vind dat vele onterecht zijn..

Ik neem aan dat je dan dus alles weet?? Alle achtergronden enzo?
Moet zeggen dat ik dit wel een beetje kortzichtig antwoord vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:50

Ja erg oude tijd ondertussen

Ja ik weet dat ik bot over kan komen.
Vandaar dat ik er vaak een Lachen achterplak om het te minderen.
Ik weet ook dat ik daarom wel als irri beschouwd wordt.

Doordat ik dat zelf weet, weet ik ook dat dat bij andere gebruikers ook zo is.
Terwijl ze dat niet als lomp of noem maar wat bedoeld is.
Vandaar dat ik denk ik dan net wat eerder zeg, is dat een OW waard, dat valt toch wel mee wat die zei?
En dat heb ik ook vaak als mod gezegt.

Kijk mensen die alleen maar berichten hebben om te rellen, dus van de 10 berichten 8 berichten waarvan je kunt denken, huh, is dat wel zo aardig bedoeld?
Maar op bijv 100 berichten en dan 8 berichten en de rest is wel gewoon, kun je denk ik ook wel opmaken dat de bedoeling misschien wel mee valt?
Athans zo keek ik als mod wel. Niet dat ik dan altijd goed zat..maar probeerde dat wel (en zeg hiermee niet dat de mods van nu dat niet proberen, voodat dat gedacht wordt, maar ook hier weet ik niet hoe ik het anders moet omschrijven)

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:56

runningkawa schreef:
Ja erg oude tijd ondertussen

Ja ik weet dat ik bot over kan komen.
Vandaar dat ik er vaak een Lachen achterplak om het te minderen.
Ik weet ook dat ik daarom wel als irri beschouwd wordt.

Doordat ik dat zelf weet, weet ik ook dat dat bij andere gebruikers ook zo is.
Terwijl ze dat niet als lomp of noem maar wat bedoeld is.
Vandaar dat ik denk ik dan net wat eerder zeg, is dat een OW waard, dat valt toch wel mee wat die zei?
En dat heb ik ook vaak als mod gezegt.

Kijk mensen die alleen maar berichten hebben om te rellen, dus van de 10 berichten 8 berichten waarvan je kunt denken, huh, is dat wel zo aardig bedoeld?
Maar op bijv 100 berichten en dan 8 berichten en de rest is wel gewoon, kun je denk ik ook wel opmaken dat de bedoeling misschien wel mee valt?
Athans zo keek ik als mod wel. Niet dat ik dan altijd goed zat..maar probeerde dat wel (en zeg hiermee niet dat de mods van nu dat niet proberen, voodat dat gedacht wordt, maar ook hier weet ik niet hoe ik het anders moet omschrijven)

Altijd goed zelfkennis Haha!

Ik heb soms hetzelfde probleem hoor Lachen Dan hoor ik het mezelf zeggen en dan denk ik.. ohhh dat had ik ook anders kunnen doen. Clown

Dat klopt. Als ik voor mezelf spreek kijk ik ook wel zo naar gebruikers.
Ik probeer eerst altijd de achtergrond op te zoeken waarom zo'n reactie geplaatst wordt. En idd ik check ook de rest van de berichten.

Maargoed je hebt altijd mensen die doorblijven gaan en mensen gaan kwetsen. Dat is niet de bedoeling natuurlijk Lachen
Wat voor de een meevalt wordt door de ander als heel erg ervaren, dat is per mens gewoon verschillend, de een kan heel veel hebben en de andere niet.
Voor alsnog probeer ik eerst te sturen en de gebruikers het onderling te laten oplossen als het nog niet teveel uit de hand loopt.
Gebeurd dit wel grijp ik wel in, maar dat is niet meer dan logisch denk ik.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:57

youngster schreef:
naadje24 schreef:

Ik neem aan dat je dan dus alles weet?? Alle achtergronden enzo?
Moet zeggen dat ik dit wel een beetje kortzichtig antwoord vind.

ja naar mij toe wel ja Ja ik heb het ook over de opmerkingen van groen die zich afspelen in een topic waarin ik flink actief ben
ik praat niet over andere topics
en ja als ik zo een topic al vanaf het begin volg en alles lees...ja dan weet ik een hoop Haha!

en lielle: dat is dan jouw gevoel... ik heb niks tegen jou want ik ken je niet...als je een andere bokker/mod/wiki of wat dan ook wat geweest met dezelfde zinnen had ik precies hetzelfde gereageerd.
ik denk eerder dat je je persoonlijk aangevallen voelt en het erg naar je toetrekt,wat overigens niet mijn intensies zijn....

ow ja en mij is nu wel duidelijk geworden dan we toch weer terug haken op het cursusje taal aangezien "hoor" nou ook alweer helemaal fout is...
zal het woordje "hoor" niet meer gebruiken,goed? weer iets om rekening mee te houden om niet afgerekend te worden Knipoog

plus het feit dat het mij (zeg ik nu heel eerlijk) een naar gevoel geeft van binnen dat zoiets dan ook niet meer gezegd kan worden terwijl er geen intensies bij zijn...
maakt mij enigzins lichtelijk geirriteerd...

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 17:00

@ Naad en Lielle

Ik moet zeggen dat ik mij eigenlijk zelden beledigd heb gevoeld op Bokt - nu heb ik ook een dikke huid Clown
Ik kan namelijk in wat Naad heeft gezegd niet echt iets storends vinden Nagelbijten / Gniffelen
Dikke letters en het woordje 'hoor' pik ik gewoon doorheen.