Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Krijgen we ook een Fanclubdag van de betreffende mod?Inclusief optredens van onze favoriete mod/mid
Shadow0 schreef:*\o/*Sylleke, je hebt me overtuigd!
Vue schreef:Justy; 1 april... kikker in je bil![]()
Vue schreef:Nou ja, je hebt euhm, een gewoon brilleke, zonnebrilleke, ... WC-brilleke.sandorra schreef:hmm roze brilleke wat moet ik me daar bij voorstellen !!!!![]()
Tsja... Euhh eigen invul
Jus_dOrange schreef:Iiik!Welke mod houdt d'r van roze paardenspulletjes kopen?
MoonChloe schreef:Als er een mod stopt, wat gebeurt er dan met haar fanclub?
Olympia schreef:Niezzz schreef:[img=http://img102.imageshack.us/img102/4201/naamlooswf1.th.jpg]
Ik heb niets te doen nee, (ps let niet op spelfoutjes ed)
En de mids dan....
Sylleke schreef:
Picassox schreef:Cayenne schreef:Krijgen we ook een Fanclubdag van de betreffende mod?Inclusief optredens van onze favoriete mod/mid
Haha, ja gezellig.
Machie schreef:En wat mag dat wezen?sylleke... mag ik een rose pokerbril?
pompom schreef:MoonChloe schreef:Als er een mod stopt, wat gebeurt er dan met haar fanclub?
Word per direct van Bokt verwijderd
Muzefee schreef:Alle roze-fans, herenigt u.Ohhh ! Sylleke. JIJ wordt het.ROZE.
Sylleke schreef:Jus_dOrange schreef:Iiik!Welke mod houdt d'r van roze paardenspulletjes kopen?
Sylleke schreef:Machie schreef:En wat mag dat wezen?sylleke... mag ik een rose pokerbril?Dat het roze is, staat al vast.
odetteke schreef:Euhmz, laat 1 ding duidelijk zijn.. als je op mij stemt ga ik geen liedjes zingen en ben je ook niet zomaar welkom op kraambezoek straks... moet er niet aan denken al die bokkers hier voor de deur
MissHaffie schreef:Soundmixshow!
Olympia schreef:Deze mid gaat even sportief doen in de sportschool..
@ Niezzz, ja die horen er ook bij
Machie schreef:Kan allemaal geregeled worden.nou, eentje dat mijn ogen 100% niet zichtbaar zijn. Anders kan iedereen mij 'lezen' met pokeren