enige toelichting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

baroen

Re: enige toelichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 01:20

Citaat:
Natuurlijk is dat de schuld van de inbrekers maar het is wel iets om rekening mee te houden.

dus omdat iemand eventueel, mischien , wellicht mijn account of mail oid kan hacken, moet ik op mijn woorden passen? mag ikme prive niet meer uiten zoals ik wil?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 01:21

Alane schreef:
dan onder de smoes van "stoom afblazen

Er hoeft niet eens een smoes te worden verzonnen, degene die op dat forum hebben ingebroken hebben daar niets te zoeken.

Een moderator heeft een voorbeeldfunktie op het openbare gedeelte van het forum, wat hij/zij in het priveforum zegt gaat een ander geen ene barst aan.

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 01:24

Alane schreef:
niet iedereen heeft een voorbeeld functie......
daarom staat er bijv. in de krant: 'militair X heeft blabla gedaan..

maar nooit: 'schilder X heeft blabla gedaan..' of bakker X....
en of het nu gaat om te hard rijden, inbraak, laster, etc....
of je nu vrijwilliger bent of betaalt, mod zijn is een voorbeeld functie, of het nu gaat om een besloten forum of niet die hebben zich te gedragen... zou toch mooi worden dat het besloten zijn je maar gelijk een vrijbrief geeft:
als ze het dan hebben over pedofilie? besloten of niet is not done.
en zo zijn er meerdere dingen die ook op besloten fora not done zijn (illegaal of legaal) en dat is ook het bespreken van iemands sexuele geaardheid, gaat niemand iets aan en draagt ook niets bij....
en nee homo zijn is niets ergs of aparts wat dan ook, maar hoeft niet besproken te worden op een 'besloten' forum en dan onder de smoes van "stoom afblazen

ik ben het wel met je eens hoor, tuurlijk zijn bepaalde dingen nooit op zo'n manier bespreekbaar, maar is dit niet gewoon menselijk? puur iets prive onder een aantal mensen?

en ja een voorbeeld functie,openbaar op bokt ja, net zoals een lid een gast functie heeft en zich heeft te gedragen en geen prive hoekjes moet zitten gaan lezen.

ik heb zelf ook een forum en ook wij ( mod en admins) bespreken wel eens leden, niet omte roddelen, maar om uitleg te geven, om te kijken wat wijze en niet wijze beslissingen zijn.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 01:26

Het moet niet gekker worden....Alane wat wil je nu hiermee bereiken?? Moeten de mods aftreden? En dan meld jij je als mod aan???

Zoals gezegd.....het moet niet gekker worden

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 01:28

ThePast03 schreef:
Alane schreef:
dan onder de smoes van "stoom afblazen

Er hoeft niet eens een smoes te worden verzonnen, degene die op dat forum hebben ingebroken hebben daar niets te zoeken.

Een moderator heeft een voorbeeldfunktie op het openbare gedeelte van het forum, wat hij/zij in het priveforum zegt gaat een ander geen ene barst aan.

en daarom staat er in dus in de krant die dingen waar wel de functie/beroep bij staan ?????
op bokt, besloten of niet, zijn de mods in functie en hebben een voorbeeld functie.
Morgen staan er pedofilie dingen op MP en dan ook maar zeggen dat alles wat ze daar uitkramen is besloten?????
Laster en smaad gaan ook tussen 2 mensen en ook op een besloten forum.....

leg mij dan eens uit hoe een email die ik verstuur aan iemand anders besproken kan worden op moddiepraat?
Waarom een sticky over scheldPB's terwijl PB's persoonlijk zijn?
waarom iemand een bericht krijgt dat ze een mod niet telefonisch lastig mag vallen, terwijl het om een prive telefoon gesprek gaat?

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 01:28

slimmerik schreef:
Het moet niet gekker worden....Alane wat wil je nu hiermee bereiken?? Moeten de mods aftreden? En dan meld jij je als mod aan???

ik heb het ook al eerder gevraagd, wat wil men nou?

gut, er zijn dingen gezegd die misschien verkeerd waren of overkwamen, en er zijn mensen geweest die niet weten wat prive is en ook over een grens zijn gegaan

en nu? de rijdende rechter?

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 01:29

slimmerik schreef:

schrijf ik dat ergens?

Wat wil je nu met jouw reactie bereiken?

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 01:31

[quote="baroen

dus omdat iemand eventueel, mischien , wellicht mijn account of mail oid kan hacken, moet ik op mijn woorden passen? mag ikme prive niet meer uiten zoals ik wil?
[/quote]

Internet is in mijn ogen nooit helemaal prive. Dus moet je inderdaad op letten op wat je schrijft.

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 01:32

Citaat:
en daarom staat er in dus in de krant die dingen waar wel de functie/beroep bij staan ?????
op bokt, besloten of niet, zijn de mods in functie en hebben een voorbeeld functie.
Morgen staan er pedofilie dingen op MP en dan ook maar zeggen dat alles wat ze daar uitkramen is besloten?????

leg mij dan eens uit hoe een email die ik verstuur aan iemand anders besproken kan worden op moddiepraat?
waarom iemand een bericht krijgt dat ze een mod niet telefonisch lastig mag vallen, terwijl het om een prive telefoon gesprek gaat?

heeft die iemand die jij die email stuurt hemdoorgegeven aan een mod?
scheld pb's worden wel vaker gemeld bij mods/ bemiddelaars
kreeg ze dat bericht prive? of stond het openbaar op bokt?

voorbeeld functie? ja op openbaar bokt dus, voorzover het al zo te noemen is.
modjes zijn ook mensen hoor, met uitspattingen en ideeen.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 01:32

baroen schreef:
slimmerik schreef:

ik heb het ook al eerder gevraagd, wat wil men nou?

gut, er zijn dingen gezegd die misschien verkeerd waren of overkwamen, en er zijn mensen geweest die niet weten wat prive is en ook over een grens zijn gegaan

en nu? de rijdende rechter?

een keer toegeven dat mods ook mensen zijn en dingen verkeerd doen?
ook op MP censuur toepassen en opletten wat men schrijft en bokkers in hun waarde laten?
niet elkaar op zitten jutten op MP?

en voor andere bokkers: er zijn ook bokkers met andere meningen en ook ervaringen Haha!

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 01:34

Citaat:

Citaat:
Internet is in mijn ogen nooit helemaal prive. Dus moet je inderdaad op letten op wat je schrijft.

ik moet niks, het is verstandig als.. ja zeker, maar spui ik mijn gal, dan doe ik dat en is dat mijn goed recht. word het openbaar gemaakt? dan is het enige wat ik kan, excuses maken of niet ( naar gelang ik dat nodig vind)
ik ga niet op mijn tenen lopen , omdat andere zich niet aan regels en prive kunnen houden

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 01:35

Alane schreef:

schrijf ik dat ergens?

Afbeelding Volgens mij stelde ik eerst de vraag. Maar ik wil wel antwoorden op jouw vraag. Ik wil eigenlijk bereiken dat er een eind aan dat oeverloos gedram komt en jullie eens laten weten wat jullie nou willen??

En internet niet privé??? Natuurlijk wel...... Een ander heeft er met zijn tengels gewoon af te blijven.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 01:35

Alane schreef:

De krant heeft niets met een internetforum te maken wat opgezet is en draaiende gehouden wordt door vrijwilligers. Een moderator heeft alleen een voorbeeldfunctie op het forum, op het privegedeelte wat besloten is mag hij/zij zeggen wat hij wil.
Er mag van alles staan op mp, dat is vrijheid van meningsuiting.
En dan kun je wel allerlei verschrikkelijke dingen gaan verzinnen waar ze het daar over hebben maar de waarheid is helemaal niet zo schokkend.

Wat niet mag is in zo'n gedeelte inbreken en dan maar lekker openbaar op een forum plaatsen.
Als je er zo slecht tegenkunt om erachter te kunnen wat anderen over jou zeggen ga er dan geen moeite voor doen om uit te vinden wat ze achter je rug om kletsen. Zeker niet op zo'n manier, die bovendien nog strafbaar is ook.

Over jouw mails weet ik niets, lijkt me ook niet in dit topic thuishoren.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 01:36

baroen schreef:

het was een e-mail (via outlook, geheel los van bokt) wisseling tussen mij en een andere persoon, hoe die mail bij de mods terecht is gekomen boeit me niet, er stond ook niets in waar ik niet achter stond en was ook niets schokkends, maar heeft een andere bokker wel een OW opgeleverd en voor de mods schijnbaar toch 'schokkend' kwetsend genoeg Scheve mond , en door die bokker kwam ik erachter dat het om mijn email berichten ging...

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 01:37

Citaat:
een keer toegeven dat mods ook mensen zijn en dingen verkeerd doen?
ook op MP censuur toepassen en opletten wat men schrijft en bokkers in hun waarde laten?
niet elkaar op zitten jutten op MP?

en voor andere bokkers: er zijn ook bokkers met andere meningen en ook ervaringen Haha!

wat betreft modjes zijn ookmensen? ja dat zei ik ook al Haha! en ja die maken ook fouten, maar volgens mij zijn er ook excuses gemaakt

censuur? mm nee ik vind dat dus niet nodig, het is prive, eruit blijven moeten ze.

opjutten, ganging up, ach tis dierljk en menselijk Haha!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 01:39

slimmerik schreef:
Alane schreef:

schrijf ik dat ergens?

Afbeelding Volgens mij stelde ik eerst de vraag. Maar ik wil wel antwoorden op jouw vraag. Ik wil eigenlijk bereiken dat er een eind aan dat oeverloos gedram komt en jullie eens laten weten wat jullie nou willen??

En internet niet privé??? Natuurlijk wel...... Een ander heeft er met zijn tengels gewoon af te blijven.

is niet zo moeilijk, ergens bovenaan zit een 'knopje' uitschrijven bij dit onderwerp, lees je dit, in jouw ogen, oeverloos gezwam ook niet meer... Haha!

en helaas voor jouw, internet is niet prive... ... Ach gut

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 01:39

Alane schreef:
baroen schreef:

het was een e-mail (via outlook, geheel los van bokt) wisseling tussen mij en een andere persoon, hoe die mail bij de mods terecht is gekomen boeit me niet, er stond ook niets in waar ik niet achter stond en was ook niets schokkends, maar heeft een andere bokker wel een OW opgeleverd en voor de mods schijnbaar toch 'schokkend' kwetsend genoeg Scheve mond , en door die bokker kwam ik erachter dat het om mijn email berichten ging...

oke,dan is dit en vb, wat gewoon raar is, en of het helemaal zo is? mm ik vraag het me af.

mail wat niks met bokt heeft te maken, mag nooit een reden voor OW of ban oid zijn

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 01:40

Alane schreef:

Dus is het voor jou maar doodnormaal dat mensen in gedeeltes gaan inbreken waar ze helemaal niet horen te zijn?
Inderdaad de wereld staat hier volledig op zijn kop.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 01:41

Alane schreef:

Ach zo'n verhaal heb ik een tijd terug ook meegemaakt. Dachten mensen ook dat het naar boven gekomen was door een prive email terwijl dat helemaal niet zo was. Heb me bescheurd in die tijd.
Even bewijzen dat ze misbruik hebben gemaakt van je prive email en je hebt alle recht van klagen. Knipoog

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 01:42

ThePast03 schreef:
Alane schreef:

Dus is het voor jou maar doodnormaal dat mensen in gedeeltes gaan inbreken waar ze helemaal niet horen te zijn?
Inderdaad de wereld staat hier volledig op zijn kop.

ja, ik snap dit ook niet hoor, dat het gebeurt, dat prive gekraakt word en geschonden word? ja dat weet iedereen wel, maar dat maakt het nog niet, dat het ook niet prive is of moet zijn

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 01:43

Die mail heeft natuurlijk niks met dit topic te maken....zo kun je er wel van alles bij gaan halen.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 08:59

-

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 13:13

'T is ook allemaal wat.. Haha!
Ik denk dat hoe drukker je je erom maakt, des te rotter bokt word.
Wat schiet 't nou op om hierover te discussieren? Word het er beter van? Nee. Alles is opgehelderd, waar maken we dan nog zo'n probleem om?
Terugdraaien kan niemand het en mensen maken nou een keer fouten.
IMO een geval van vergeven en vergeten hoor! Lachen

saaraah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 11:09

slimmerik schreef:
Alane schreef:

schrijf ik dat ergens?

Weet jij eigenlijk wel hoe internet precies werkt?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 10:08

saaraah schreef:
slimmerik schreef:

Weet jij eigenlijk wel hoe internet precies werkt?

Ik weet echt wel hoe internet werkt .....waarom betwijfel je dat?
Iets wat met een wachtwoord beveiligd is, is niet bedoeld voor buitenstaanders dus privé. Net als een huis dat op slot is. En als jij vindt dat dat niet zo is ....wil je me dan even je inlogcode van bokt geven en je wachtwoord van je e-mail adres en direct als je wat groter bent mag je me ook je pincode geven van je pinpas....