Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nickyu schreef:idd daar had ik nog niet aangedacht maar dat soort mensen bestaan , helaas
als het de server goed zou doen ben ik zoiezo voor ! laten we dan 2 jaar aanhouden
dat scheelt al zo enorm veel
al denk ik dat bepaalde personen bepaalde dingen wel willen bewaren
(denk bv aan de gedichten etc van dorien)
Echwel schreef:Ik wilde ook aangeven, dat je het onderling en met rustige banadering vaak al kunt sussen.
Als iemand echter eropuit is een ander te benadelen, kun je dus een onoverzichtelijke situatie krijgen.
Soms moet je gewoon even slikken, of toegeven dat je iets niet had moeten doen.
Op een van de eerste pagina's werd gezegd dat bepaalde woorden zoals bv. doos niet altijd scheldwoorden zijn.
Een ander vind van wel dus kom je in een spiraal van welles ,nietes terecht.
Op deze manier bereik je dus wel een punt dat iedereen zeer voorzichtig word met wat hij/zij schrijft.
En iedere discussie en het logischerwijs napraten over een discussie wordt vermeden.
Shadow0 schreef:Overigens, de HK is verre van besloten. Alles wat geschreven is, al is het nog zo onopvallend in een HK-topic, komt heel snel overal terecht! Dat heb ik nu al een aantal keer meegemaakt. Er lezen veel meer mensen mee dan je beseft!
En daarom moet je ook zo voorzichtig zijn alsof iedereen meeleest. De HK lijkt beschermd en onder elkaar, maar dat is niet zo. Er zijn al heel veel problemen ontstaan hierdoor.
Echwel schreef:Ik wilde ook aangeven, dat je het onderling en met rustige banadering vaak al kunt sussen.
Als iemand echter eropuit is een ander te benadelen, kun je dus een onoverzichtelijke situatie krijgen.
Soms moet je gewoon even slikken, of toegeven dat je iets niet had moeten doen.
Op een van de eerste pagina's werd gezegd dat bepaalde woorden zoals bv. doos niet altijd scheldwoorden zijn.
Een ander vind van wel dus kom je in een spiraal van welles ,nietes terecht.
Op deze manier bereik je dus wel een punt dat iedereen zeer voorzichtig word met wat hij/zij schrijft.
En iedere discussie en het logischerwijs napraten over een discussie wordt vermeden.
Shadow0 schreef:Overigens, de HK is verre van besloten. Alles wat geschreven is, al is het nog zo onopvallend in een HK-topic, komt heel snel overal terecht! Dat heb ik nu al een aantal keer meegemaakt. Er lezen veel meer mensen mee dan je beseft!
En daarom moet je ook zo voorzichtig zijn alsof iedereen meeleest. De HK lijkt beschermd en onder elkaar, maar dat is niet zo. Er zijn al heel veel problemen ontstaan hierdoor.
Jaduuh schreef:Ja, maar wel te doen. Dat blijkt maar uit dit topic.
Armaris schreef:Ook in mijn ogen worden er veel te snel OW's gegeven.
Ik weet welke topic TS bedoelt en vind het erg onrechtvaardig wat er gebeurt is.
Armaris schreef:Maw,aan mijn broek zitten ze meteen maar zoek ik hulp?Ik zie dan geen Mod
Jaduuh schreef:Ik zie juist helemaal niet vaak een OW voorbij komen of wat dan ook, daarbij worden ze ook niet bekend gemaakt. Ik vind juist dat, dat openlijker moet. Meer openheid op bokt.