Bokt tijdelijk zonder beheer, de paleisrevolutie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Re: [Dienstmededeling]Bokt tijdelijk zonder beheer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:47

Apple schreef:
Mooi is dat . Ben ik even een avond en een ochtend niet online komt er een hele paleisrevolutie .

Ik kan me eerlijk gezegd niet vinden in deze gang van zaken en ik heb ook mijn stevige twijfels bij de gekozen vervangers. Ik hoop dat zij spoedig vervangen zullen worden door wel capabele mensen.

Dit maakt het nog erger!!! Ben het helemaal met je eens! Volgens mij zijn het niet de meest geliefde mods die nu "gekozen" zijn. Maarre....... ik dacht dat tussen de mods onderling deze beslissing was genomen. Blijkbaar niet .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:47

Weet je wie er hackt?
Sjoert en ellende
Als die er nu eens al eerste uitgeknikkerd worden en er dan eens verder gekeken word?!

krijg echt kotsneigingen, hoe meer ik hier nu lees

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:48

Ellende schreef:

We hebben je écht geprobeerd te bereiken Apple :/

Egt heus wel hoor.................

Sjonge wat een kneuzekermis, zeg Ellende, tis geen kleuterklasje hoor!

dynamiek

runningkawa schreef:
Weet je wie er hackt?
Sjoert en ellende
Als die er nu eens al eerste uitgeknikkerd worden en er dan eens verder gekeken word?!

Amen!

Roosch

Krijg ook kotsneigingen.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:49

Staatsgreep is wat in mij opkomt
Laatst bijgewerkt door Sjimmy op 23-09-05 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt

sarabande

Ik vond stijgeren wel leuk die is vast nog vrij

Arnyek

BartVB schreef:
Ik hoop in iedergeval dat de mods tot inkeer komen en toch op zoek gaan naar een alteratieve sponsor. De huidige sponsor wil zich ook gaan bemoeien met de inhoudelijke zaken (b.v. klachten over hun producten, berichten over de concurrent, etc) en dat is iets waar ik pertinent op tegen ben. Ik hoop dat het moderatorteam er snel achter komt dat hierdoor de onpartijdigheid van Bokt, die IMO erg belangrijk is, zwaar door in het geding komt.

Ik ben hier nog niet heel lang actief, ik lees vooral mee en de grootste kracht van bokt.nl vond ik toch wel de onpartijdigheid!
Dit vind ik toch wel een heel groot minpunt van de nieuwe sponsor.

Tevens ben ik het met de meeste reacties eens dat Sjoert en Ellende niet de meest geschikte "tijdelijke" beheerders zijn. En Apple, jouw opmerking maakt het geheel nog wel vreemder...

En dan is er nog niks over het hele verhaal rond Heike gezegd, meis veel beterschap!

Ik wens het mod-team veel wijsheid toe!
En Bart, ik hoop dat je met veel plezier en een hoop lol je studie spoedig kan afronden.

Roosch

Ben ervan overtuigd dat dit het einde van Bokt is.
Mensen toch!
Pfff...

TheSam

ThePast03 schreef:
sarabande schreef:
En vertel even waar je Stijgeren.nl begint

Maak er steigeren.nl van en ik doe mee

Hahahaha, ThePast03 ziet deze weer hoor.... stijgeren/steigeren!

ThePast03

Wat mij betreft zijn het nu ook een paar mods die hacken, namelijk degene die besloten hebben Bart uit zijn functie te zetten.

Ik vraag me werkelijk af of er een bokker aanwezig is die blij is met een sponsor die eisen stelt en zich gaat bemoeien met de inhoud van de berichten?

Percy

Alleen Apple en Heike waren niet te bereiken. Dat is zeker niet de helft van de mods.

En ik ben geen beheerder, wil dat ook niet worden.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:50

runningkawa schreef:
Weet je wie er hackt?
Sjoert en ellende

Ludora

Wat ik écht niet snap is dat jullie, beheer / mods / en sponsor het niet veel beter hebben voorbereid !?!?!?!? Jullie zorgen nu zelf voor deze onrust.

Ik vindt dat wij vrij weinig te maken hebben met wat er achter de schermen gebeurd, wij zijn gebruiker, zolang alles goed werkt is het goed zo niet mogen wij klagen, en of we dat tegen beheerder Bart doen of moddie Ellende, dat zou niet moeten uit maken. Maar het is ronduit te gek dat dit nu in een topic uitgesproken wordt. Dit hadden jullie achter gesloten deuren moeten doen. Wat denk de sponsor hier wel niet van !!!!

Bovendien áls jullie dit dan openbaar willen doen moeten jullie echt één verhaal gaan vertellen hoor: Bart heeft het te druk met school/privé-leven, van de sponsor moet Bart weg en nu weer Hackers….. Jeetje zeg dan niets !!!!

Liezel1

het ziet er inderdaad naar uit dat zij hun kans schoon hebben gezien.. Ik wil niemand onterecht veroordelen ergens voor, maar de opmerkingen die zij hier in dit topic geplaatst hebben getuigen ook niet echt van "beheerder" vaardigheid!

Biertabje

ik blijf maar op F5 drukken

knightloekie

knightloekie schreef:
misschien moeten de Kantoorbalers zich er eens mee gaan bemoeien

Ja Riantje heeft nu toch veel tijd om zich er mee bezig te houden. Ik pas daarvoor.
[/quote]

Dus Riantjuh.... kom maar op

Ann

dynamiek schreef:
runningkawa schreef:
Weet je wie er hackt?
Sjoert en ellende

Amen!

Voeg Percy er ook nog ff aan toe, die valt nu ook heel erg door de mand bij mij

Tivoli

23 september 2005..
de dag dat bokt voor altijd veranderde....
vind het echt dieptriest....
en bokt wordt zo inderdaad net een dictatuur...onpersoonlijk...bah...
ben er zelfs een beetje van over de zeik,
ookal klinkt dat misschien overdreven,maar ik kan me er ontzettend druk en kwaad over maken!!!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:51

BartVB schreef:
Ik had ook liever gezien dat alles anders was gelopen en dat het niet wat uitgedraaid op een ruzie tussen mij en het moderatorteam. De 'sponsor' die gevonden is stelt eisen waar ik mij totaal niet in kan vinden, dat is een van de extra punten van wrijving geweest. Mijn mening en de mening van het modteam waren op een geven moment onverenigbaar maar Bokt zonder modteam werkt ook niet. De ruzie, het feit dat willemijn niet bepaald blij is met de tijd/geld/energie die Bokt kost en mijn studie hebben me doen besluiten dan toch maar op te stappen. Het doet me pijn aangezien Bokt toch een beetje mijn 'kindje' is. Er zitten een aantal jaren werk in en het is zeker niet perfect geworden maar we hebben er met z'n alleen (vooral de gebruikers!) iets moois van gemaakt denk ik.

Ik hoop in iedergeval dat de mods tot inkeer komen en toch op zoek gaan naar een alteratieve sponsor. De huidige sponsor wil zich ook gaan bemoeien met de inhoudelijke zaken (b.v. klachten over hun producten, berichten over de concurrent, etc) en dat is iets waar ik pertinent op tegen ben. Ik hoop dat het moderatorteam er snel achter komt dat hierdoor de onpartijdigheid van Bokt, die IMO erg belangrijk is, zwaar door in het geding komt.

Maar goed. Ik ga proberen me er allemaal verder niet teveel zorgen over te maken, ik ga eens hard aan de slag zodat ik ooit m'n studie af kan ronden en zodat ik weer wat tijd heb voor andere dingen in het leven die hopelijk net zoveel voldoening geven Mbt die hackpogingen, het lijkt me verstandig om dat iets te laten tussen mij en Ime.

Nou bart, als de sponsor dat wilt dan is het voor mij byby bokt. Als de sponsor een rel wilt moet hij juist dat doen. Dat vind ik nou zo leuk aan bokt. Geen belanghebbende sponsor.

_Madelon

Percy schreef:
Alleen Apple en Heike waren niet te bereiken. Dat is zeker niet de helft van de mods.

Ben toch van mening dat jullie dan hadden moeten wachten tot ook zij erbij waren.. Zoiets beslis je toch ook niet binnen een paar uurtjes lijkt mij?

CGJ12

ime schreef:
Beste Bokkers,

Over de nu ontstane situatie kan ik niet al te veel kwijt, alleen dat er recent hackpogingen aan het licht zijn gekomen waardoor die zich de afgelopen weken hebben afgespeeld via o.a. de server van bokt.

Om de aansprakelijkheid voor schade voor ons tot een minimum te beperken is vanochtend besloten om enkele personen, waarvan op dit moment nog slechts wordt vermoed dat zij hebben deelgenomen aan deze activiteiten, per direct
de toegang tot het gehele serverpark te ontzeggen

, om zo te voorkomen dat sporen worden uitgewist. Naar deze materie wordt op dit moment verder onderzoek gedaan.

Het is nog te vroeg om conclusies te trekken, maar na afloop van het onderzoek zullen jullie verder worden geinformeerd.

Lijkt me een duidelijk verhaal.

Faas

BartVB schreef:
Ik had ook liever gezien dat alles anders was gelopen en dat het niet wat uitgedraaid op een ruzie tussen mij en het moderatorteam. De 'sponsor' die gevonden is stelt eisen waar ik mij totaal niet in kan vinden, dat is een van de extra punten van wrijving geweest. Mijn mening en de mening van het modteam waren op een geven moment onverenigbaar maar Bokt zonder modteam werkt ook niet. De ruzie, het feit dat willemijn niet bepaald blij is met de tijd/geld/energie die Bokt kost en mijn studie hebben me doen besluiten dan toch maar op te stappen. Het doet me pijn aangezien Bokt toch een beetje mijn 'kindje' is. Er zitten een aantal jaren werk in en het is zeker niet perfect geworden maar we hebben er met z'n alleen (vooral de gebruikers!) iets moois van gemaakt denk ik.

Maar goed. Ik ga proberen me er allemaal verder niet teveel zorgen over te maken, ik ga eens hard aan de slag zodat ik ooit m'n studie af kan ronden en zodat ik weer wat tijd heb voor andere dingen in het leven die hopelijk net zoveel voldoening geven Mbt die hackpogingen, het lijkt me verstandig om dat iets te laten tussen mij en Ime.

Bart, er zijn genoeg mensen die wel een normaal moderatorschap aan willen gaan. Daar had je hen niet voor nodig gehad.

Verder, als het zo is dat we geconfronteerd worden met de zaken van deze sponsor, dan haak ik direct af en laat ik mijn account verwijderen.

Roosch

Dr is zowieso geen forum als Bokt.
En Steigeren vind ik afgezaagd.
Helaas ben ik bang dat er steeds meer mensen weggaan van Bokt, maar ik hoop dat we er met ons alleen beter uitkomen.

bart moet zijn studie afronden en als er idd sprake was van hacken ben ik benieuwd of dit nog zo slecht is.

Anoniem

Ik vind echt te triest voor woorden
echt bah bah, kots

en idd ThePast03 als er sponsors eisen gaan stellen, zwaai ik Bokt heel hard weg