Ik begrijp ook nog steeds niet waarom algemeen nog best veel diverse tabbladen heeft maar het toch belangrijkere paardengedeelte geminimaliseerd is. Dan had ik het nog liever omgekeerd gehad.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
YWC schreef:ElCid schreef:Ik ben in ieder geval niet tevreden over de nieuwe indeling. Erg jammer dat de forums/ topics ( western/ Lusitono praat o.a.) waar ik soms nog wat plaatste zijn opgegaan in een soort brij van algemeenheid.
Het is nu, in ieder geval voor de manier waarop ik Bokt gebruikte, compleet onoverzichtelijk geworden. Ik ga niet onmiddellijk stoppen met Bokt maar gezien het feit dat de voor mijn interessant forums nu vrijwel onvindbaar zijn maakt wel dat het voor mij minder interessant wordt wat uiteindelijk zal betekenen dat ik hier niks meer zal doen.
Verandering is niet altijd ( sterker nog; is zelden) verbetering..............ofwel "never change a winning team" !
Jammer. maar ik had de interesse in Bokt al deels verloren dus ga me ook niet meer verdiepen in andere indelingen, kan er prima zonder![]()
Zelfde mening/gevoel hier
Iris82 schreef:Dit zou best wel eens een idee kunnen zijn. Bart noemde eerder dat het idee is dat mensen de tags meer gaan gebruiken. Door het een selectie te maken bij het aanmaken van een topic kun je zorgen dat dit gebeurd, kun je mensen automatisch wijzen op dat het naar een ander forum moet (wat helpt bij de "geen idee of het hier goed staat" vragen terwijl je het gebruiksvriendelijk kan inbouwen), en kunnen gebruikers beter filteren.Stel nou dat je bijvoorbeeld bij het aanmaken van een topic, het een bepaalde tag moet geven. (Bijvoorbeeld MED voor medisch).
En als je naar het betreffende subforum gaat en je kunt bovenin op MED klikken en je ziet dan alleen alle medische topics.
Zou dat werken? Het lijkt me een handige oplossing!
flintstones schreef:wat ik jammer vind
ik keek wel eens tussen de foto fora.
maar nu zitten alle foto topics verspreid en tussen andere topics.
Mondy schreef:Misschien een idee om een popup te hebben of bij het logo een knop waar je een poll hebt van alle gebruikers of deze indeling als positief of negatief wordt ervaren en de link naar dit topic ? Een wat groter bereik zo.
BarbaLala schreef:Ik had de hoop er inmiddels aan gewend te zijn maar nee.
Ik irriteer me dood en merk dat ik elke keer gefrustreerd stop met bokken want het een grote rotzooi waar niets te vinden is. Ontmoedigt het gebruiken van Bokt voor mij en ik sluit me aan bij de formulering van ElCid.
Ik vraag me ook af waarom deze beslissing überhaupt gemaakt is. Ik vermoed dat de overweging kostentechnisch was? Of zijn er zoveel beheerders gestopt?
Kan me zo niets anders voorstellen waarom dit überhaupt is ingevoerd.
karuna schreef:Ik begrijp ook nog steeds niet waarom algemeen nog best veel diverse tabbladen heeft maar het toch belangrijkere paardengedeelte geminimaliseerd is. Dan had ik het nog liever omgekeerd gehad.
Femke_Tweety schreef:De naslag functie van bokt is eigenlijk verdwenen.
Tis meer facebook achtig geworden, 'wat komt er vandaag toevallig langs'.
Ibbel schreef:Mondy schreef:Misschien een idee om een popup te hebben of bij het logo een knop waar je een poll hebt van alle gebruikers of deze indeling als positief of negatief wordt ervaren en de link naar dit topic ? Een wat groter bereik zo.
Ik zou zeggen: een pop-up als je een reactie wilt plaatsen of een topic wilt openen. Dan wordt het 'in je gezicht geduwd' dat er een enquete uitstaat, zodat het mensen ook daadwerkelijk opvalt.
(En ik zou bijna zelfs suggereren: eerst antwoorden voor je topic of reactie geplaatst wordt, dan krijg je tenminste écht een goede vertegenwoordiging van gebruikers, en niet alleen de 'ik vind het niks-brigage')
fohadie schreef:Nou,nou, lekker vriendelijk hoor, de "ik vind dit niks-brigade" Fijn dat jij dit blijkbaar wel fijn vindt.
Ibbel schreef:fohadie schreef:Nou,nou, lekker vriendelijk hoor, de "ik vind dit niks-brigade" Fijn dat jij dit blijkbaar wel fijn vindt.
Ho, ik vind het ook niks.
Maar het grootste argument tégen enquetes is altijd (en mogelijk wel terecht) dat je wél de klagers op internet vindt, maar niet de tevreden klanten. Als je dus afdwingt dat 'de tevreden klantenbrigade' ook moet antwoorden, dan krijg je vermoedelijk een eerlijker beeld.
En misschien blijkt de 'ik vind het niks-brigade' dan wel in de minderheid, maar dat is dan tenminste aangetoond.
Femke_Tweety schreef:Voorheen ging ik nog wel eens een enkele keer naar de subgroep voor oude paarden, of aangespannen rijden.
Dat is nu helemaal verdwenen, ik bok alleen nog maar via actieve onderwerpen.
De naslag functie van bokt is eigenlijk verdwenen.
Tis meer facebook achtig geworden, 'wat komt er vandaag toevallig langs'.
Ik heb het een kans gegeven, maar vind het echt niet wat zo.
Ik ben van een generatie die graag bewust gericht zoekt op onderwerpen, niet van de generatie die alleen maar wil lezen wat toevallig voorbij komt.