Femke_Tweety schreef:Voorheen ging ik nog wel eens een enkele keer naar de subgroep voor oude paarden, of aangespannen rijden.
Dat is nu helemaal verdwenen, ik bok alleen nog maar via actieve onderwerpen.
De naslag functie van bokt is eigenlijk verdwenen.
Tis meer facebook achtig geworden, 'wat komt er vandaag toevallig langs'.
Ik heb het een kans gegeven, maar vind het echt niet wat zo.
Ik ben van een generatie die graag bewust gericht zoekt op onderwerpen, niet van de generatie die alleen maar wil lezen wat toevallig voorbij komt.
Ik lees altijd mee zonder eerst in te loggen, de voor mij graag gelezen topic´s moet ik nu echt met veel moeite zoeken tussen een hoop (voor mij) onbelangrijke ruis. Kost veel tijd en irritatie.
Het gericht kunnen vinden in tapbladen/topic´s is er niet meer bij. zoekfunctie is ook geen oplossing. Altijd al ruzie mee gehad.
En wat je zegt, het is facebook achtig geworden. Wat voor mij een reden was om met facebook te stoppen. Ik ben erg blij met een aantal fora die nog actief zijn, puur om informatie makkelijk (terug) te vinden in vaste topic´s/sub topic´s.
Er ontbreekt nu een duidelijk overzicht en onderscheid in onderwerpen/disciplines vooral de kleinere die veel sneller onder sneeuwen.
Ik geef het hier nog even, went het niet/geen ¨verbetering¨ ben ik hier ook weg.