Nou ik smurf zo mijn vrachtwagentje naar de apk bij de garage, en dan smurf ik nog een ontbijt naar binnen, en daarna smurf ik mij naar stal.
Ik ben al een paar weken aan het thuiswerken, en er staan nog aardig wat weken thuiswerken op de planning. Maar ik heb mijn telefoon wel een beetje uit de buurt liggen.
144 zal het wel druk krijgen met meldingen dan. Liggen er ineens allemaal paarden benen en hoofden in de wei.
Bubblewrap schreef:En ik moet de hele dag thuiswerken... Met mijn telefoon in de buurt...Argh Erg he, ik ook dit komt de productiviteit niet ten goede.
Renske_W schreef: [ [url=m/8zNIDz.jpg]Afbeelding[/url] ]Super handig voor het paard om zich te verstoppen voor de baas
Renske_W schreef: [ [url=m/8zNIDz.jpg]Afbeelding[/url] ] Eleionomae schreef:Bubblewrap schreef:En ik moet de hele dag thuiswerken... Met mijn telefoon in de buurt...Argh Erg he, ik ook dit komt de productiviteit niet ten goede.
Nadat deze stille meelezer vol enthousiasme bokt opende voor 1 april... was er helemaal niks nou ja behalve alle smurfen dan.
Muurp @ [VT] Kipfilet in blik - waar te koop?Dit is echt een enorm raar topic met heeel veel teamleden.... Zou dit met 1 april te maken hebben?Ik ben echt op zoek joh... Er moet toch iéts zijn?
onpaard schreef:De grap is dat er geen grap is Maar... dat is al een keer gedaan. Juist in deze tijd zou je een grap moeten doen. Even wat anders dan anders!