[Dienstmededeling] Bokt Upload

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 23:31

Lalidan schreef:
Maar waarom is het veranderd? Het is nergens aan gegeven, het was altijd gewoon 'stuur even een berichtje dan halen we het voor je weg', en ineens moet er toch een motivatie in staan. Bovendien, wat maakt het jullie uit waarom iemand een foto weg wil hebben? Gaan jullie dan toch ineens bepalen of de reden wel goed genoeg is?

Kijk, als het om berichten gaat, begrijp ik die regel. Bovendien is iedereen daar mee akkoord gegaan bij het lid worden. Maar nu zijn er dus mensen die onder andere voorwaarden gebruik gemaakt hebben van de upload.

maar bovenal vind ik de gang van zaken behoorlijk vreemd en vraag ik mij vooral af of dit wel de bedoeling van beheer is, of dat dit toch iets is wat het team er stiekem/per ongeluk zelf van gemaakt heeft.

Dus uitleggen waarom het team het graag wilt is geen antwoord op mijn vraag.

mooi verwoord

BartVB
Eigenaar

Re: [Dienstmededeling] Bokt Upload

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 14:28

Er is inderdaad een verschil tussen publieke berichten en foto's die zijn geupload. De laatste worden altijd verwijderd, ook zonder motivatie. Ik hoop ook dat we (nu echt) op korte termijn verder kunnen met bouwen aan functionaliteit voor de upload waardoor jullie foto's zelf kunnen verwijderen...

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 14:36

Dat zou wel fijner zijn dan ja....

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 09:58

Dank je wel voor de uitleg Bart, die motivatie is dus voor foto's niet nodig. Helder.

Tika

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 00:18

_/-\o_

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 10:29

Ik heb het volledige topic niet gelezen, maar ik kan geen foto's plaatsen. Instellingen staan op bokt 5. Ik kan de foto uploaden en saven, er staat AFBEELDINGEN maar ik kan niet naar beneden en er komt geen foto waarop ik kan klikken.

Help? :-)

JorineV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 11:14

Valeriej schreef:
Ik heb het volledige topic niet gelezen, maar ik kan geen foto's plaatsen. Instellingen staan op bokt 5. Ik kan de foto uploaden en saven, er staat AFBEELDINGEN maar ik kan niet naar beneden en er komt geen foto waarop ik kan klikken.

Same here.

Het balkje van het laden wordt wel groen en er komt 100% te staan, maar de foto's verschijnen daar niet onder. Iemand die weet wat er mis gaat?

AmkeE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 18:13

BartVB schreef:
5. Als dit klaar is (100%), verschijnt de foto onder de kop 'Afbeeldingen'. Klik op de foto en er verschijnt een stukje tekst in het vak om in te typen. Dat is je foto als je je post verzendt ;)

Als je geen upload knop ziet dan heb je waarschijnlijk nog de oude Bokt layout. Voor deze functie heb je Bokt5 nodig, dat doe je door Bokt5 te kiezen als forumstijl in je foruminstellingen:

Stap 5 gebeurd bij mij niet :?
Wel heb ik bokt5 zoals aangegeven staat. Wat is het probleem en hoe kan dat opgelost worden?

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 18:24

Ik zou het eigenlijk wel fijn vinden dat, net zoals in het begin, de foto op de plaats komt waar de "cursor" staat zegmaar.

Aan het begin kon ik een stuk text typen en later tussen de text de foto's toevoegen.

Nu moet ik direct de foto's op de goede plek zetten en daarna weer verder typen.

Kan dat eventueel weer veranderd worden? Vond dat wel fijn zodat ik kon typen terwijl de foto's aan het uploaden waren (wat hier niet zo snel gaat ivm de internetsnelheid)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 18:55

palousa_boy schreef:
Ik zou het eigenlijk wel fijn vinden dat, net zoals in het begin, de foto op de plaats komt waar de "cursor" staat zegmaar.

Aan het begin kon ik een stuk text typen en later tussen de text de foto's toevoegen.

Nu moet ik direct de foto's op de goede plek zetten en daarna weer verder typen.

Kan dat eventueel weer veranderd worden? Vond dat wel fijn zodat ik kon typen terwijl de foto's aan het uploaden waren (wat hier niet zo snel gaat ivm de internetsnelheid)

:j

Ik typ ook altijd eerst m'n tekst en later de foto's. Nu moet ik later de tekst knippen en plakken.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 21:17

Jeeeeeej upload bij pb!

AdemoJoey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 09:18

JorineV schreef:
Valeriej schreef:

Same here.

Het balkje van het laden wordt wel groen en er komt 100% te staan, maar de foto's verschijnen daar niet onder. Iemand die weet wat er mis gaat?

Hier hetzelfde probleem.. en zou zo graag weer eens foto's willen plaatsen!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 14:56

Valerie, Jorine en AdemoJoey, krijgen jullie iets te zien als je naar http://www.bokt.nl/forum_gallery gaat? Daar zou je de foto's die in het verleden zijn geplaatst moeten zien.

Is dat met mobiel of computer/laptop? Welke browser gebruiken jullie?

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 15:21

Shadow0: Neen, er staan geen foto's daar. Onder Afbeeldingen staat daar de zin "Fatal error: Exception thrown without a stack frame in Unknown on line 0". Ik werk overigens op laptop met Chrome.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 15:43

Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik kan wel fotos plaatsen en upland met de boktupload.
Ik zie in de link wel foto's, maar daaronder staat wat valerie zegt.

Afbeelding

AdemoJoey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 16:07

Dit staat er nu:

Afbeeldingen uploaden

FilesBestanden kiezen
Save
0%
Afbeeldingen

Ik heb de gegeven link trouwens via mobiel bekeken terwijl ik foto's met de computer heb geprobeerd te uploaden,ik weet niet of dat verschil maakt? Op computer gebruik ik trouwens Chrome :)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 16:13

Tinkerloos: bedankt. Ja, die onderste foutmelding ken ik. Ik weet nog steeds niet waar die nou vandaan komt, maar die lijkt helemaal niets te maken hebben met of het verder werkt of niet.

Lastig zo := Als het nou gewoon het fatsoen heeft om altijd en overal stuk te gaan...

AdemoJoey, ja, dat kan wellicht verschil maken. Heb je wel eens geprobeerd om een foto met mobiel te plaatsen?

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 17:17

Zou het dan aan Chrome liggen? Dat kan toch bijna niet. Is toch een veelgebruikte browser..

JorineV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 00:06

Ik gebruik ook Chrome op de laptop, zal van de week eens een andere browser proberen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 00:08

Hier nergens problemen mee. Zit alleen maar op chrome.

AdemoJoey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 11:33

Ik heb de link nu even via de computer bekeken, maar ik krijg dezelfde melding als op mijn telefoon. Ik ga het even opnieuw proberen :)

Ik heb net een afbeelding naar de upload plek gesleept en er staat direct al onder AFBEELDINGEN:

Fatal error: Exception thrown without a stack frame in Unknown on line 0

Hij is wel aan het laden.. en de afbeelding staat in het klein onder AGBEELDINGEN, net zoals de vorige keer. Ik ga de foto proberen te plaatsen.

AdemoJoey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 13:07

Het is mij zojuist gelukt!!! Ik ben zo blij als een klein kind *\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 13:15

Chrome kon ik op laptop niks mee

Klopt het dat de upload de foto's niet meer draait?

Afbeelding

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:34

Afbeelding
Test.....

CHECK!

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 13:24

Shadow0 schreef:
Valerie, Jorine en AdemoJoey, krijgen jullie iets te zien als je naar http://www.bokt.nl/forum_gallery gaat? Daar zou je de foto's die in het verleden zijn geplaatst moeten zien.

Is dat met mobiel of computer/laptop? Welke browser gebruiken jullie?

Ik zit met hetzelfde probleem.. :( Na browse, save, 100% staat de foto boven en kan ik er niet meer op klikken.
Als ik naar de bovenstaande link ga en daar probeer te uploaden krijg ik de melding:

Oops! An Error Occurred
The server returned a "500 Internal Server Error".
Something is broken. Please let us know what you were doing when this error occurred. We will fix it as soon as possible. Sorry for any inconvenience caused.

Ik gebruik als browser altijd Firefox.