linnnh schreef:Ik zie het punt niet, als je een pb krijgt of je naaktfoto's wil sturen betekend het toch niet dat je dat dan verplicht moet doen?
Ik denk dat het eerder te maken heeft met het type sfeer dat dat oproept. Het feit dat je op een plek als bokt wordt geconfronteerd met iets dat voor jou gevoelsmatig voor geen hol bij het forum hoort of past en dat je daar ook niet verwacht. Ik denk dat dat ook is wat voor sommige leden zo'n struikelblok is en wat zo bedreigend aanvoelt. Punt is dan ook dat de ene groep meiden/vrouwen wél geïnteresseerd is in leuke contacten met mannen (en dat bedoel ik niet per definitie seksueel), maar er zijn er ook een boel die daar helemaal geen zin in hebben. Het beïnvloedt alleen wel het hele forum, en niet enkel diegenen die daar zin in hebben. Als de HKtopics worden beïnvloedt door de opkomst van de datingsite, dan alle leden die erin zitten ook. Oa in het verhaal van iemand in dit topic waarbij ze zich niet openlijk mocht uitlaten over iemand, want hij las mee.
En ik moet eerlijk zeggen, ik heb zelf een uur of 2/3 gechat via B&B, en hoewel ik maar 1 vraag heb gekregen of ik zin had in iets spannends, vreemdgaan eigenlijk maar zonder seksueel getint woordgebruik, liet vrijwel elk gesprek licht doorschemeren dat het niet ZOMAAR een überlos gesprek was. Bij bijna allemaal kwam het, "eigenlijk ben ik wel geïnteresseerd als jij dat ook bent" er wel doorheen, en ik vind dat niet fijn praten. Ik heb daar al snel genoeg van. En het feit dat al deze mannen zomaar mijn profiel konden checken voelde om heel eerlijk te zijn ook niet erg prettig. Ik ben er dan ook vrij snel weer mee gestopt.
Als dit zich dus zou doortrekken tot in het forum zelf, zou ik daar niet om staan te springen, al heb ik er een minder grote aversie tegen dan sommige anderen denk ik.