Tweakers... Kan dat niet weg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 11:28

Lianne86 schreef:
Moeten we dan ook gaan klagen over die berichtjes van penny's die vragen of ze je paard mogen verzorgen? :)Das voor sommige misschien nog wel ongewenster dan die tweakers :+

Gewoon negeren is de lol er vanaf :) Die dingen heb je op internet nu eenmaal, mensen kunnen redelijk anoniem rare dingen doen... tjah...

Dat is tenminste paardgerelateerd! :j

Ik geloof dat bokt.nl er zelfs om heeft gevraagd of de mannelijke tweakers een account zouden willen aanmaken op bokt, om het mannelijke bestand wat op te hogen.

Ik zie het punt niet, als je een pb krijgt of je naaktfoto's wil sturen betekend het toch niet dat je dat dan verplicht moet doen?
Negeer het, steek je tijd in andere dingen en maak je vooral niet druk om respectloze simpele gasten die geilen op paardenmeisjes,. :')

Caatje87

Re: Tweakers... Kan dat niet weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 11:37

Hihi zo te lezen zijn hier genoeg dames aanwezig die het wel leuk vinden...

Tja ik heb er geen last van, maar ik lach er wel hartelijk om! Want kom op.. die heren zijn hier niet voor niets. Heeft heus wel wat te maken met het feit dat hier heel veel dames rondzwerven.

Maar ik wil wel dat er een topic geopend wordt als de eerste relatie eruit voorvloeit ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 11:38

Dit topic... Kan dat niet weg?

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 11:41

linnnh schreef:
Lianne86 schreef:
Moeten we dan ook gaan klagen over die berichtjes van penny's die vragen of ze je paard mogen verzorgen? :)Das voor sommige misschien nog wel ongewenster dan die tweakers :+

Gewoon negeren is de lol er vanaf :) Die dingen heb je op internet nu eenmaal, mensen kunnen redelijk anoniem rare dingen doen... tjah...

Dat is tenminste paardgerelateerd! :j

Ik geloof dat bokt.nl er zelfs om heeft gevraagd of de mannelijke tweakers een account zouden willen aanmaken op bokt, om het mannelijke bestand wat op te hogen.

Ik zie het punt niet, als je een pb krijgt of je naaktfoto's wil sturen betekend het toch niet dat je dat dan verplicht moet doen?
Negeer het, steek je tijd in andere dingen en maak je vooral niet druk om respectloze simpele gasten die geilen op paardenmeisjes,. :')

Hihi moet nu denken dat ik een keer (toen ik nog in een geweldige buurt in Ehv woonde) van het station naar huis liep, kwam van mijn paard af.. stopt er zo'n typisch stereotype opaatje in zijn autootje, petje etc... ruitjes... dus ik denk "die is verdwaald", want hij draaide zijn raampje open... Kwam er een "Heb jij ook een zweepje bij?" uit... je kon me volgens mij gewoon oprapen :+ (Nouja, in combi met de buurt, had het gekund :')

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 11:51

Renske1987 schreef:
Maar ik wil wel dat er een topic geopend wordt als de eerste relatie eruit voorvloeit ;)

Wij eisen foto' s van de eerste B&B baby bij [K-ITP]!!! :j

_San87_ schreef:

DROOG! :')

Caatje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 11:52

foxy80 schreef:
Renske1987 schreef:

Hihi en ik verwacht ook dat er een bokker bruidsmeisje zal zijn!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 11:54

Renske1987 schreef:
foxy80 schreef:

Hihi en ik verwacht ook dat er een bokker bruidsmeisje zal zijn!

Er moet natuurlijk getrouwd worden in een koets met paarden voor, en daarachter ipv rammelende bierblikjes een oude pc op wieltjes meetrekken! *\o/*

Caatje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 11:55

Hahaha nou ja als er zoiets uitkomt is het toch leuk!

Maar als er idd PBtjes worden verstuurd waar om naaktfoto's gevraag wordt, dan kun je diegene toch aangeven bij de Bokt politie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 11:56

Als ze een naaktfoto willen, gewoon deze terug sturen :D

Afbeelding

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 11:57

Aawwwgossie het arme dier :D

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 11:58

linnnh schreef:

Ik denk dat het eerder te maken heeft met het type sfeer dat dat oproept. Het feit dat je op een plek als bokt wordt geconfronteerd met iets dat voor jou gevoelsmatig voor geen hol bij het forum hoort of past en dat je daar ook niet verwacht. Ik denk dat dat ook is wat voor sommige leden zo'n struikelblok is en wat zo bedreigend aanvoelt. Punt is dan ook dat de ene groep meiden/vrouwen wél geïnteresseerd is in leuke contacten met mannen (en dat bedoel ik niet per definitie seksueel), maar er zijn er ook een boel die daar helemaal geen zin in hebben. Het beïnvloedt alleen wel het hele forum, en niet enkel diegenen die daar zin in hebben. Als de HKtopics worden beïnvloedt door de opkomst van de datingsite, dan alle leden die erin zitten ook. Oa in het verhaal van iemand in dit topic waarbij ze zich niet openlijk mocht uitlaten over iemand, want hij las mee.

En ik moet eerlijk zeggen, ik heb zelf een uur of 2/3 gechat via B&B, en hoewel ik maar 1 vraag heb gekregen of ik zin had in iets spannends, vreemdgaan eigenlijk maar zonder seksueel getint woordgebruik, liet vrijwel elk gesprek licht doorschemeren dat het niet ZOMAAR een überlos gesprek was. Bij bijna allemaal kwam het, "eigenlijk ben ik wel geïnteresseerd als jij dat ook bent" er wel doorheen, en ik vind dat niet fijn praten. Ik heb daar al snel genoeg van. En het feit dat al deze mannen zomaar mijn profiel konden checken voelde om heel eerlijk te zijn ook niet erg prettig. Ik ben er dan ook vrij snel weer mee gestopt.
Als dit zich dus zou doortrekken tot in het forum zelf, zou ik daar niet om staan te springen, al heb ik er een minder grote aversie tegen dan sommige anderen denk ik.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 11:59

Gek, heb er helemaal geen last van. Lijkt me ook niet dat ze je "uit het niks" PB's zenden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 12:00

Wow. Dat dit topic nog steeds open is.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 12:01

Ik heb dat op 1 na helemaal niet gehad, dat ze aanstuurde op 'meer'.
En ik heb meer dan 220 chats gevoerd (tot gisteravond) :=

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 12:01

milou123 schreef:

girl....you need to get a life ;)

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 12:02

_San87_ schreef:

_O-

Heb ook nergens last van. Mocht je oneerbare voorstellen krijgen, even mods pb-en.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 12:02

Boompje1985 schreef:
Undefined schreef:
Ik vind soms trouwens dat er wel heel veel geklaagd wordt over allemaal dingen op een gratis forum..

Amen...

:j

ik snap de klachten vaak wel, maar sommige moeten echt zich realiseren dat het maar bokt is en blijft.

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 12:06

Ayasha schreef:
Gek, heb er helemaal geen last van. Lijkt me ook niet dat ze je "uit het niks" PB's zenden.

Dat denk ik er ook van. Daar is zo'n spreekwoord voor : "geen rook zonder vuur" en da's nog maar zelden een onwaarheid gebleken. ;)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 12:12

milou123 schreef:

Dit vind ik eigenlijk nog wel het meest schokkende in heel dit topic. :')
Meid, je weet toch nog dat er zoiets is als....de buitenwereld! :+

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 12:19

rea schreef:
Ayasha schreef:

Dat denk ik er ook van. Daar is zo'n spreekwoord voor : "geen rook zonder vuur" en da's nog maar zelden een onwaarheid gebleken. ;)

Klopt, maar toch twijfelachtig. zover ik heb begrepen zijn er bij de mods nauwelijks klachten binnengekomen... En dan zou TS er maar liefst 3 hebben? toch een compliment dan voor TS denk ik zo :)

Anyway, ik blijf het een beetje raar vinden om dit nu op de tweakers af te schuiven. We hebben enige tijd geleden een massale aanmelding van mannen gehad wegens een lopend topic op fok waar onze mannen-gekte ook welbekend is. Daar was bij mijn weten meer overlast van. De "groffere" pb's die ik in het verleden heb gehad kwamen van fokkers en bokkers.

Daarnaast mijn complimenten aan de tweakers. In dit topic wordt aardig voor en tegen gepost en het is niet allemaal netjes. De netste en beleefdste posts kwamen echter niet van de boksters... De enkele tweaker die hier reageerd doet dit netjes en goed geformuleerd. Daar kunnen wij allemaal wel wat van leren!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 12:43

Het leek nog leuk op 1 april, zo'n "dating-site" van Bokt......

Ondertussen word ik stapelgek van al die mannen die zich op Bokt aanmelden voor aandacht van het vrouwelijke schoon. Ik heb een paar chats gevoerd, maar de onderwerpen die naar voren kwamen....niet normaal! Heb dan ook binnen een paar minuten de chat weer afgesloten. Voor mij niks leuks aan :n

Van mij mag het gauw opgeheven worden, er wordt een beetje naast het doel van Bokt gegrepen geloof ik....

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 12:45

Ik ben toch wel heel benieuwd hoe je daar stapelgek van kan worden, buiten dit topic en WWW zie ik ze nergens en bijdrages die niet toevoegen worden toch wel gekwast.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 12:45

vanLotje schreef:
milou123 schreef:

girl....you need to get a life ;)

:') Vrij he. Je moet wat. :')
Maar ondertussen ben ik druk bezig hoor. Multitasken. -:)
En zij beginnen tegen mij te praten, dus ik blokkeer ze zo ong allemaal. :')

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 12:46

Gini schreef:
milou123 schreef:

Dit vind ik eigenlijk nog wel het meest schokkende in heel dit topic. :')
Meid, je weet toch nog dat er zoiets is als....de buitenwereld! :+

:D
Gaat snel hoor, je zit in no time aan 50 van die mannetjes die willen babbelen.
Binnen een paar minuten. :')

Maar, thanks voor de tip. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 12:47

Ik snap werkelijk niet hoe jullie dat dan voor elkaar krijgen.

Ik heb héél veel chats gehad (ben nou eenmal goed in multitasken) en er is er werkelijk maar één geweest die vroeg of ik niet het type was voor een avontuurtje en toen ik daar normaal op antwoordde is het verder een prima serieus gesprek geworden.