Ik heb geen eigen paard / pony helaaas, maar wel een bijrijdpaardje, hij kan dressuur en springen kan die niet.. En western kan die heeel stiekem ook, toen ik daar achter kwam heeft dat me een gekneusde arm opgeleverd Soms longeren ik hem ook wel, en grondwerk doen we niet aan, een piaffe en passage kan die niet, en jaaa wijken doet ie ook nog, wat een top pony he? en we doen ook niet echt mee aan wedstrijden, heel soms krijgt ie ook wel lavendel Mandarijntjes lust ie ook zoo graag voorwaats kan die, en ook de zadelmaker komt lang omdat hij soms wel es een nieuw zadel nodig heeft rechterhand aanleuning
het valt me wel een beetje tegen dat de Mods Moderator het Beheer en de Nieuwsredactie alleen dit maar hebben verzonnen, had toch meer, had toch meer verwacht van bokt
Blanket
Geplaatst: 01-04-12 13:04
Springschoenen = +5 Peesbeschermers = +5 Voorwaarts = +10 Zadelmaker = +10 Lavendel = +30 Voorhand / achterhand = +10 Aanleuning = +10 Cavaletti= +10 Stap = +1 Paard = +5 Pony = +5 Dressuur = +5 Springen = +5 Western = +5 Longeren = +5 Grondwerk = +5 Piaffe = +10 Passage = +10 Pirouette = +20 Wedstrijd = +20 Mods = +30 Bokt = +30 Moderator = +30 Nieuwsredactie = +30 Beheer = +30 Wiki = +30 Mids = +30 De link naar het "Beware of the penny topic" = +30 ([MA] beware of the penny ........)
Wauw, jullie zijn er flink mee bezig geweest! Sammy1 wát een verhaal!! Zelf geschreven of ergens weggekopieerd? Ik heb niet het hele topic gelezen namelijk Deze wil ik wel ff kopiëren, want een béétje meer punten is altijd leuk Springschoenen = +5 Peesbeschermers = +5 Voorwaarts = +10 Zadelmaker = +10 Lavendel = +30 Voorhand / achterhand = +10 Aanleuning = +10 Cavaletti= +10 Stap = +1 Paard = +5 Pony = +5 Dressuur = +5 Springen = +5 Western = +5 Longeren = +5 Grondwerk = +5 Piaffe = +10 Passage = +10 Pirouette = +20 Wedstrijd = +20 Mods = +30 Bokt = +30 Moderator = +30 Nieuwsredactie = +30 Beheer = +30 Wiki = +30 Mids = +30 De link naar het "Beware of the penny topic" = +30 ([MA] beware of the penny ........)