Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rink schreef:"Ik was niet zo dronken.." Gast, je gooide m'n hamster op de grond en riep: "PIKACHU, IK KIES JOU!"
zag ik ergens voorbij komen,, ik viel om..
Marijkjuh schreef:rink schreef:"Ik was niet zo dronken.." Gast, je gooide m'n hamster op de grond en riep: "PIKACHU, IK KIES JOU!"
zag ik ergens voorbij komen,, ik viel om..![]()
In die categorie heb je ook deze
“Dude, you opened all my cabinet doors and checked all my closets then yelled, ‘Where the hell is Narnia?!?!’”
“Dude, you grabbed my parakeet and threw it at my dog and yelled, ‘ANGRY BIRDS!’”
“Dude, you saw this little Mexican girl, picked her up and yelled, ‘DORA I NEED YOUR MAP TO GET HOME!’”
“Dude, you gave a midget a mushroom and said, ‘GROW MARIO GROW!’”
Miracle_ schreef:Angeliekje schreef:
Ik vind die van jou ook goed: ik rijd paard, geen papier
Je bent een van de enige die hem snapt geloof ik.. Ik heb al tig keer de vraag gehad met wat het nou betekend..
Marijkjuh schreef:rink schreef:"Ik was niet zo dronken.." Gast, je gooide m'n hamster op de grond en riep: "PIKACHU, IK KIES JOU!"
zag ik ergens voorbij komen,, ik viel om..![]()
In die categorie heb je ook deze
“Dude, you opened all my cabinet doors and checked all my closets then yelled, ‘Where the hell is Narnia?!?!’”
“Dude, you grabbed my parakeet and threw it at my dog and yelled, ‘ANGRY BIRDS!’”
“Dude, you saw this little Mexican girl, picked her up and yelled, ‘DORA I NEED YOUR MAP TO GET HOME!’”
“Dude, you gave a midget a mushroom and said, ‘GROW MARIO GROW!’”