Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kuggur schreef:Als je iets lang genoeg negeert verdwijnt het vanzelf....
Brainless schreef:Lovely schreef:De ziekte lijkt vooral op bokt voor te komen.
Hoe bedoel je dat? Dat het normaal weinig voorkomt?
EstherHegt schreef:[
Ik kan me trouwens wel vinden in het verwijderen van een bepaalde post, dat was pure laster naar mij en een medegebruiker en dat heb ik ook opgeslagen. Wel jammer dat die kwakzalver ook weer beschermd wordt, het was een subliem voorbeeld. Terug te vinden in het IR topic vanaf blz 50.
EstherHegt schreef:Nog een kleine aanvulling, door die kwakzalverdiagnoses bij o.a dat IR topic blijft een juiste behandeling uit en is het paard het kind van de rekening.
russel schreef:Lovely, idd begon al te denken dat heel de wereld dyslectisch is, borderline heeft, 2/3e van de jeugd al tijdens schooltijd voor het leven afgekeurd voor vage klachten en dus nooit kan werken, 2/3 van de paarden mishandeld zijn en daardoor gedragsproblemen, die dan weer door pubergoeroes opgelost gaan worden, want die kunnen nl alle rijtechnische problemen oplossen. Dat ZE verhaal, dat men hun paarden zo vet laat worden, ook al staan ze in pension is roepen om problemen. Wat ik nl niet begrijp is bij IR dat dat kennelijk met arm hooi over gaat...en dat men daardoor dus zonder testen zomaar aan kan komen.
singasong schreef:Ik vraag me af wie hier de kwakzalvers zijn??!
NatasjavE schreef:singasong schreef:Ik vraag me af wie hier de kwakzalvers zijn??!
Diegene die roepen dergelijk afgeschreven paarden te kunnen genezen/verbeteren. Dergelijke paarden heb ik ook voorbij zien komen en meestal is er dan totaal geen verbetering waar te nemen....behalve dan voor de direct betrokkenen.
Die zien altijd dat het stukken beter gaat.
singasong schreef:Of diegenen die zeggen dat er niets meer aan te doen is en adviseren om een paard te laten inslapen terwijl het paard helemaal nog niet afgeschreven was.
Lovely schreef:Het probleem ligt er ook in dat paarden die zulke klachten hebben ook eigenlijk altijd te weinig beweging krijgen.
Lovely schreef:Daarom kun je eerst beter de vraag stellen wat onder 'verbetering' wordt verstaan. Een iets minder pijnlijk leven is voor de meesten al goed genoeg en paarden zijn zo lief om daaraan mee te doen.