Ik kwam ook op de pieta van michelangelo Pfff dit is veel te verslavend, terwijl ik examens moet leren
LynnDenise schreef:Bokt in het italiaans? of denk ik nu te makkelijk?En dan blijven de kleurlingen in het Nederlands?
EskeGirl schreef:LynnDenise schreef:Bokt in het italiaans? of denk ik nu te makkelijk?En dan blijven de kleurlingen in het Nederlands?En die CI van 101 dan?
EskeGirl schreef:LynnDenise schreef:Bokt in het italiaans? of denk ik nu te makkelijk?En dan blijven de kleurlingen in het Nederlands?En die CI van 101 dan?[/quote]Romeinse cijfers
Moet wel zeggen dat ik het erg leuk vind om het hele 1 april gebeuren eens van deze kant mee te maken!
Sica schreef:Moet wel zeggen dat ik het erg leuk vind om het hele 1 april gebeuren eens van deze kant mee te maken! Hint?
LynnDenise schreef:Maar zouden die verwijzen naar Rome of naar dat kunstwerk? Heeft die kunstenaar niet een ander kunstwerk gemaakt met de kleuren van de modjes ofzo? *gaat googlen*
VERAx schreef:Zeker mod geworden om ons extra te pesten? Bokt in het italiaans is denk wel erg makkelijk
Maar waarom moesten wij zover komen zodat we het kunstwerk Pieta zouden vinden, wat is er met dat kunstwerk??