Lovely schreef:Vandaar ook mijn suggestie om die paarden los te laten en verder te gaan als tienerforum.
Even ter verduidelijking waarom ik aangeef dat je het niet de jeugd of tieners of wat dan ook in de schoenen moet schuiven
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:Maar wat wil je met een VP met die functie dan bereiken, Ffortuna?
LindyH schreef:Ik heb alle discussies alleen zijdelings gevolgd, maar ik heb wel De Oplossing: Meer mannelijke mods.
Ik ben zelf mod op een ander forum waar verder eigenlijk alleen mannelijke mods zijn. Wat ik daar zie is dat mannen sowieso beter zijn in het technische gebeuren als IP's checken en minder geneigd zijn tot speculeren over vage dingen als 'sfeer' enzo. Ze modereren droger, om het zo maar te zeggen.
Op dat forum ben ik als vrouw dan weer hard nodig om er af en toe toch een beetje gevoel in te leggen. Maar daar zal hier op Bokt geen gebrek aan zijn.
Caira schreef:Ik denk dat het al enorm scheelt als de gemiddelde mod leeftijd omhoog gaat. Als de mids echt onafhankelijk worden, waarbij zowel de mod als de 'gebande' een pleidooi moeten geven. En de mids dus niet mee kunnen lezen op het mod gedeelte.
En daarbij denk ik dat het goed is als de mods goed gemonitord worden, dus dat er vaak en goed naar hun acties gekeken wordt.
Tieneke schreef:Afgezien van wat hier gebeurd is, denk ik dat de mids in hun huidige vorm wèl goed werk doen, tenminste als ze niet vervallen in hetzelfde kuddegedrag van sommige mods. Dus daar heb ik wel nog wat vertrouwen in. Wellicht moeten zij ook wel goed geëvalueerd/bijgestuurd worden dat ook zaken als deze niet meer voorkomen.