Berichten/account op verzoek verwijderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:50

Vienna2007 schreef:
Het blijft blijkbaar moeilijk om prive en internet gescheiden te houden.... _O-
Frapant hoe snel mensen, totaal onbekende op internet als "vriendinnen" kunnen beschouwen.

Akward!

Waarom is dit frappant of awkward dan? Ik heb een aantal goede vrienden nu die ik via Bokt ontmoet heb en die ik net zo hard weer ga ontmoeten zodra we weer allemaal tegelijk kunnen.
Je gaat met iemand om, maakt niet uit hoe, dan kun je je aan elkaar gaan hechten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:51

Dat gaat ook veel te ver, Onassa, en ik vind dat zulke dingen ook bestraft zouden moeten worden. Iedereen kan bedenken dat dat kwetsend is :j
Nee, ik vind je geen reller, en dat heb ik nooit gevonden. Ik vind alleen je vorige post niet zo erg constructief, zeg maar, dat is vooral verwijtend, maar niet oplossingsgericht, snap je? :)

Iemand er steeds weer op aanspreken is misschien ook niet handig, omdat diegene er dan idd steeds weer op terugkomt, da's voor jou heel rot, dat snap ik ook. Zulke posts zouden imo beter ontopic genegeerd worden, dan kun je iemand er nog altijd via pb op aanspreken, en temmen idd, maar dan blijft het niet doorzeuren in een topic.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:55

Het heeft in zoverre met dit topic te maken dat mijn verzoek om verwijdering van deze postings verwijdert konden worden.
Later ging ze er op door en heb nog ene paar keer uit gelegt dat ik lang mantelzorger ben geweest voor mijn moeder (en nu ook voor mijn vader) maar steeds had ik zogenaamd niet goed gelezen, jaaaaa, aan me hie aan me haa!
Dus vandaar dat het op aanvraag en onderbouwend aangeven voor verwijderen niet echt werkt.
En dat zou ik heel erg graag verandert willen zien.
Maar het liefst dan nog dat je dat ook zelf kunt.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:55

Yamcha schreef:
Dat gaat ook veel te ver, Onassa, en ik vind dat zulke dingen ook bestraft zouden moeten worden. Iedereen kan bedenken dat dat kwetsend is :j
Nee, ik vind je geen reller, en dat heb ik nooit gevonden. Ik vind alleen je vorige post niet zo erg constructief, zeg maar, dat is vooral verwijtend, maar niet oplossingsgericht, snap je? :)

Iemand er steeds weer op aanspreken is misschien ook niet handig, omdat diegene er dan idd steeds weer op terugkomt, da's voor jou heel rot, dat snap ik ook. Zulke posts zouden imo beter ontopic genegeerd worden, dan kun je iemand er nog altijd via pb op aanspreken, en temmen idd, maar dan blijft het niet doorzeuren in een topic.

_/-\o_ Soms vind ik jou ook wat stokerig in BB topics die over honden gaan, maar hier vind ik je toch echt een held!

Anoniem

Re: Berichten/account op verzoek verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 15:01

Senks :)

En ik ben ook niet heilig hoor :o echt niet :o

Onassa: welke berichten wil je dan verwijderen? Die van die ander ook? Of wil je je eigen berichten verwijderd hebben als die van de ander ook verwijderd zijn? Ivm gaten in topics?

Zit me nu wel te bedenken dat het niet heel handig is om de mogelijkheid te maken zelf berichten te verwijderen, juist ivm de gaten die dan vallen in topics. Zeker in informatieve topics is dat heel vervelend.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 15:03

Ik ook niet heilig maar daar wordt tenminste in mijn onderschrift voor gewaarschuwd. _O-
Ook zo goedkoop als mensen me op dat onderschrift proberen aan te vallen. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 15:05

:')

Dat is nogal zielig ja, originaliteit is soms ver te zoeken helaas :(:)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 15:06

Tja. Ze denken "mooi dat het erin staat dan hoef ik niet meer zelf een belediging te bedenken" ofzo.
Helaas ben ik niet zo snel gekwetst door waarheden die ik al kende. ;)

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 15:06

Laat ik het zo zeggen, die postings waren behoorlijk offtopic.
het was ook niet echt een informatief topic.
Ik had dan graag de posting van zowel degeen en als van mezelf weg laten halen.
het is al effe geleden, maak me nu om dat geval ansich niet druk meer, maar het is in deze als voorbeeld genoemd dat je niet altijd een verzoek ingewilligt krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 15:14

Ik vind het wel echt een heel duidelijk verhaal, en herkenbaar ook.
En zo een topic moet dan ook niet gesplit worden naar de mesthoop, want jouw verhaal mag gewoon blijven staan, daar heb je imo recht op.
Wat meer inspraak in wanneer posts worden verwijderd en welke specifiek is wat je graag wil, begrijp ik. Klopt dat?

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 15:24

Nemurin schreef:
Waarom is dit frappant of awkward dan? Ik heb een aantal goede vrienden nu die ik via Bokt ontmoet heb en die ik net zo hard weer ga ontmoeten zodra we weer allemaal tegelijk kunnen.
Je gaat met iemand om, maakt niet uit hoe, dan kun je je aan elkaar gaan hechten.

Jou definitie van vrienden is anders dan de mijne blijkbaar. Kennissen heb je het waarschijnlijk over.
En tegen elkaar praten op internet, kun je toch niet "met elkaar omgaan noemen".

Genoeg hierover, het ging over berichten verwijderen.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 15:24

Yep dat klopt.
Het had overigens niet zozeer met het verhaal van mijn moeder te maken, maar in dat topic gaf ik een schrijnend geval aan waarvan ik dat als voorbeeld nam en daar kwam dus zie dolksteek op.
Maar je snapt idd wat ik bedoel.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 15:25

Dan is mijn definitie inderdaad anders. Vanuit jouw oogpunt zullen het kennissen zijn, vanuit het mijne in sommige gevallen niet. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 17:25

Goed voorbeeld :)

Gelukkig, fijn dat je het ook uitlegt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 18:53

Wat ik heel graag wil, is dat je de berichten van mensen niet meer kan lezen.. waarom kan dit eigenlijk?

Nu word er soms echt specifiek in mijn berichten gezocht om dingen te zoeken die tegen me gebruikt kunnen worden. Ik was 11 (of 12) toen ik me hier aanmelde en ik heb veel dingen gepost waar ik nu gewoon niet meer achter sta, of gewoon dingen die ik in mijn boosheid/naïviteit/.. gepost heb terwijl ik daar achteraf echt spijt van heb.

Dat alles op bokt blijft staan, oké, dat je een zoek functie hebt, oké, maar waarom dat je echt alle berichten van iemand kan lezen? Ik zie daar geen enkel voordeel van eigenlijk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 18:59

Rebeccaa schreef:
Nu word er soms echt specifiek in mijn berichten gezocht om dingen te zoeken die tegen me gebruikt kunnen worden. Ik was 11 (of 12) toen ik me hier aanmelde en ik heb veel dingen gepost waar ik nu gewoon niet meer achter sta, of gewoon dingen die ik in mijn boosheid/naïviteit/.. gepost heb terwijl ik daar achteraf echt spijt van heb.

Zo was je toen.....wat maakt het uit Rebeccaa, als mensen het zo spannend vinden je na te trekken zegt vinden ze je blijkbaar ontzettend de moeite waard, of ze vinden je gewoon leuk :+
Ik zou me daar als ik jou was niet al teveel zorgen om maken, we zijn allemaal jong geweest, niets om je voor te schamen.
En mocht er echt een topic bijzitten waar je achteraf gezien erg veel spijt van had, kan je een verzoek indienen om het te laten verwijderen.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-10 21:06

Yamcha schreef:
Zit me nu wel te bedenken dat het niet heel handig is om de mogelijkheid te maken zelf berichten te verwijderen, juist ivm de gaten die dan vallen in topics. Zeker in informatieve topics is dat heel vervelend.

Maar gebruikersnaam wijzigen in 'gast' of posts aanpassen is dan toch nog wel een optie?

Beheer????????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:08

Posts aanpassen ja, maar dan niet zo dat het topic onleesbaar werd, vaak genoeg gezien dat mensen dan overal puntjes gingen zetten......

Gebruikersnaam in gast wijzigen lijkt me wel een prima plan :j

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:08

Mij ook :j

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:09

Mij ook!

Dat je er wel zelf voor kiezen kunt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:11

BEHEER!!!!! We hebben een akkoord bereikt!!!!!!

BAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART!!!!!!!!!!!!!!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:11

Nou.. ik heb hier eerder gelezen dat mensen het er niet mee eens waren, dus jolijt nog even indammen! :D

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:13

Ben het er ook wel mee eens.
Veranderen in een algemeen "gast" account zonder profiel etc. Er zijn zat fora waar je ook onder "gast" kunt posten, dus zonder in te loggen. Op die manier vallen er geen gaten in topics.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:15

Yamcha schreef:
We hebben een akkoord bereikt!!!!!!

En er is ook al wetgeving voor dus het lijkt me eens tijd worden dat het beheer zich daar aan gaat conformeren...
Wat "Bokt" er verder van vindt is totaal niet van belang ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:17

@Chica: wat maakt het uit dat iemand 'toen zo was?".
Toen ik me hier kwam aanmelden was ik net 21,cruciale leeftijd voor mij en ik wil niet meer met die tijd en posts te maken hebben.
Heb geen spijt wie ik was,wel dat mensen me ermee confronteren op een negatieve manier.
en dat wil ik niet. en zo te lezen, velen met mij.