Nagini schreef:want eigenlijk word nu Essie73 zwart gemaakt.. want BK kan het niet gedaan hebben dus ligt het maar aan Essie73 en die houd dus vanalles achter..
Waar haal je dit in vredesnaam vandaan?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shadow0 schreef:Sannessep schreef:Mod's zijn geen agenten of rechters. Daarom vind ik dat zij zich niet horen te bemoeien met zulke zaken. Als iemand niet betaald of iemand zijn spullen niet opstuurd, dan is dat erg triest, maar geeft hen niet het recht daar wat aan te doen (wettelijk gezien).
Wettelijk gezien mag de beheerder van Bokt gewoon zelf bepalen wie of wat er op z'n servers komt. En die verantwoordelijkheid kan vervolgens weer gedelegeerd worden. Dus ze hebben alle recht, zeker als er vooraf gewoon duidelijk gemaakt wordt wat de regels en procedures zijn. Wil je daar echt niets mee te maken hebben, dan verkoop je toch via een andere weg?Citaat:Ik denk dat een puntensysteem (bijv. X-aantal goede afhandelingen, X-aantal mindere afhandelingen, X-aantal slechte afhandelingen) wat dan bij iedere advertentieplaatser het beste zal werken. (dan hoeft er ook niet meer "ge-ban-d" te worden....
En als er dan een groep is die expres slechte ervaringen gaat plaatsen bij iemand? Ook dat kan toch oneerlijk beinvloed worden?
Nagini schreef:En zo gaat 't altijd 2 kanten op.
want eigenlijk word nu Essie73 zwart gemaakt.. want BK kan het niet gedaan hebben dus ligt het maar aan Essie73 en die houd dus vanalles achter..
ThePast03 schreef:Nagini schreef:want eigenlijk word nu Essie73 zwart gemaakt.. want BK kan het niet gedaan hebben dus ligt het maar aan Essie73 en die houd dus vanalles achter..
Waar haal je dit in vredesnaam vandaan?
Prrrr schreef:Het bijhouden van een zwarte EA-lijst of het daadwerkelijk bannen doet dan weer niet af aan de vraag waar het topic mee begon: klopt het systeem van bannen wel?
Paula schreef:Ik krijg gewoon geen fijn gevoel bij het idee dat Bokkers die andere Bokkers met een EA transactie gruwelijk hebben opgelicht nog vrolijk rond kunnen Bokken. Kan mij niet schelen of dat dan de verantwoordelijkheid van de koper was. Mensen die oplichten moeten gewoon afgestraft worden.
magda_90 schreef:Paula schreef:Ik krijg gewoon geen fijn gevoel bij het idee dat Bokkers die andere Bokkers met een EA transactie gruwelijk hebben opgelicht nog vrolijk rond kunnen Bokken. Kan mij niet schelen of dat dan de verantwoordelijkheid van de koper was. Mensen die oplichten moeten gewoon afgestraft worden.
Nogmaals bokt blijft internet. Wil je zulke mensen niet dan moet je er een betaald forum van gaan maken. Daarom werkt imo het systeem van marktplaats en Ebay perfect.
Sannessep schreef:Met er wat aan doen bedoel ik in de praktijk. Er kan alleen ge-ban-d worden, maar ze hoeven en kunnen er m.i. niet voor zorgen dat alle spullen weer terecht komen. Tuurlijk zijn er regels en moeten die gevolgd worden. Maar ze gaan niet over andermans spullen en hebben niet de benodigde ervaring noch de kennis om zulke zaken op te lossen (dat bedoel ik met agenten/rechters).
Nagini schreef:Ik vind dat dit topic die toon krijgt. Hoeft niet zo te zijn hoormaar sommige post vind ik wel tegen die kant op neigen
Nagini schreef:Sannessep schreef:Met er wat aan doen bedoel ik in de praktijk. Er kan alleen ge-ban-d worden, maar ze hoeven en kunnen er m.i. niet voor zorgen dat alle spullen weer terecht komen. Tuurlijk zijn er regels en moeten die gevolgd worden. Maar ze gaan niet over andermans spullen en hebben niet de benodigde ervaring noch de kennis om zulke zaken op te lossen (dat bedoel ik met agenten/rechters).
Maar dit doen ze toch ook helemaal niet?
Nagini schreef:Paula schreef:Ik zou er persoonlijk niet vrolijk van worden als ik iets betaal en nooit ontvang, dat Bokt daar dan niets aan zou doen.
Dat is dus wat ik bedoel!
@Sannessep; ze zijn idd geen agenten en of rechters. En zo gedragen ze zich ook niet. (daarom kunnen ze ook niet naar afschriften e.d. vragen) Ze zijn wel de ''agenten/rechters'' van Bokt!
Waar de regels van bokt ook gelden! Ben je het daar niet mee eens, dan ga je niet handelen enz.
Ik denk doordat er nu te veel op BK in word gegaan iedereen zo iets heeft, Ja mods, blijf er fijn vanaf. Maar zodra morgen iemand een topic opent dat iemand een zadel heeft gekocht en d'r een doos met krantenknipsels is opgestuurd moeten de mods zich er opeens wel weer meebemoeien.
Sannessep schreef:Met er wat aan doen bedoel ik in de praktijk. Er kan alleen ge-ban-d worden, maar ze hoeven en kunnen er m.i. niet voor zorgen dat alle spullen weer terecht komen. Tuurlijk zijn er regels en moeten die gevolgd worden. Maar ze gaan niet over andermans spullen en hebben niet de benodigde ervaring noch de kennis om zulke zaken op te lossen (dat bedoel ik met agenten/rechters).
Citaat:Dat puntensysteem, tja, je moet toch wat? Zoals het nu is kan het toch ook zijn dat het niet eerlijk verloopt? Heb jij wel een oplossing dan?
ThePast03 schreef:Nagini schreef:Ik vind dat dit topic die toon krijgt. Hoeft niet zo te zijn hoormaar sommige post vind ik wel tegen die kant op neigen
Dan lees je niet goed of je verzint dingen.
Het verhaal omtrent Essie wordt alleen als voorbeeld gebruikt en ik heb nog geen post gezien die zelfs maar neigt richting het beschuldigen van Essie.
Paula schreef:Waarom zou je zulke mensen niet hebben als Bokt een betaald forum was?
magda_90 schreef:Nagini schreef:En zo gaat 't altijd 2 kanten op.
want eigenlijk word nu Essie73 zwart gemaakt.. want BK kan het niet gedaan hebben dus ligt het maar aan Essie73 en die houd dus vanalles achter..
Dat zeg ik niet. Beiden zijn onschuldig tot er met harde feiten op de tafel gegooid word en dat is (nog) niet gelukt.
magda_90 schreef:Prrrr schreef:Hoe kom je aan die mening?
Was de vraag aan mij gericht? Lees mijn berichten er maar op terug in dat geval
ThePast03 schreef:Nagini schreef:Ik vind dat dit topic die toon krijgt. Hoeft niet zo te zijn hoormaar sommige post vind ik wel tegen die kant op neigen
Dan lees je niet goed of je verzint dingen.
Het verhaal omtrent Essie wordt alleen als voorbeeld gebruikt en ik heb nog geen post gezien die zelfs maar neigt richting het beschuldigen van Essie.