Harvest_Moon schreef:Ik had besloten af te wachten tot vandaag met de avatar. Ik heb nergens last van Ik heb zelf ook niks aan mijn ava veranderd hoor, maar toch heb ik nu zo'n lelijk ding.
Fiffill schreef:Nee maar jij had wss wel die groene en weetikveel wat voor kleurige lettertjes in je os gekkesies? Ja, maar dat kan het toch ook niet zijn?Er zijn ook mensen die geen rare letters in hun OS hadden, maar nu wel met zo'n ava zitten. Ik word gek.
VonDutch schreef:& toch wil ik nog steeds graag de bokt - string !! Je mag een Miss April Fooled string van mij hebben?
Ik heb dit topic doorgekeken en me helemaal krom gelachen om jullie.Maar snap nog steeds niet wat de grap is Ik heb in ieder geval geen PB gehad dus ben nog lekker mezelf
Orangiste schreef:Ik heb dit topic doorgekeken en me helemaal krom gelachen om jullie.Maar snap nog steeds niet wat de grap is Ik heb in ieder geval geen PB gehad dus ben nog lekker mezelf Nou graag gedaan, Miss April Fooled, voor al uw lachsessies.
Balou_k schreef:ik wil ook een bokt string !!*Pakt een string van de stapel, signeerd en geeft aan.*Alstanblieft, omdat het 1 april is zijn ze gratis...
Miss_Malfoy schreef:VonDutch schreef:& toch wil ik nog steeds graag de bokt - string !! Je mag een Miss April Fooled string van mij hebben?