Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
suleilitha schreef:Citaat:Niet waar?... Iemand die BIJV. depressief is en voor dramaqueen uitgemaakt wordt kan dat net zo erg vinden dan iemand die voor iets 'veel ergers' wordt uitgemaakt.
Dus??? Moet je er dan gelijk maar vanuit gaan dat mogelijk elke bokker depressief is? Nou, dat fonds steun ik niet, snorry...
Juul schreef:Veel mensen weten niet dat ze depressief zijn..
ThePast03 schreef:[naam] schreef:Veel mensen weten niet dat ze depressief zijn..
Hmm, maar ze openen wel een topic op Bokt met allerlei klachten in plaats van naar een dokter te gaan.
Geloof me, als je echt depressief bent weet je dat echt wel hoor, dat gaat niet ongemerkt voorbij.
Persoonlijk denk ik dat als je een woord als Dramaqueen jezelf zo aantrekt dat je niet op Bokt om hulp moet vragen maar aan de mensen die ervoor gestudeerd hebben.
Juul schreef:Echt niet dus.... Ik ben zelf depressief geweest en ik wist dat niet tot ik naar een dokter werd gesleept die me dat even keihard duidelijk maakte.... Voor die tijd heb ik ook mijn verhalen op Bokt of een ander forum gegooid in de hoop dat iemand me kon helpen en ik niet naar een dokter hoefde. Waarom denk je dat er zoveel depressieve mensen zijn? Juist ja, niemand durft ermee naar een dokter, of weet niet wat wat 'ie ermee aan moet. En ja, ik was in die tijd ook meteen over m'n toeren als iemand mij een aansteller noemde, want ik voelde me zó k.lote... Dan is alles wat wordt gezegt 10 keer erger.
Op welke posts dan van Kiwiko en jou?
Citaat:Dat JIJ dat bent wil niet zeggen dat anderen het maar normaal moeten vinden om voor dramaqueen uitgemaakt te worden, of wel? Dus als jij in een rolstoel zit moet iemand anders het maar niet erg vinden dat 'ie een arm mist en nog kan lopen?
ThePast03 schreef:[naam] schreef:Echt niet dus.... Ik ben zelf depressief geweest en ik wist dat niet tot ik naar een dokter werd gesleept die me dat even keihard duidelijk maakte.... Voor die tijd heb ik ook mijn verhalen op Bokt of een ander forum gegooid in de hoop dat iemand me kon helpen en ik niet naar een dokter hoefde. Waarom denk je dat er zoveel depressieve mensen zijn? Juist ja, niemand durft ermee naar een dokter, of weet niet wat wat 'ie ermee aan moet. En ja, ik was in die tijd ook meteen over m'n toeren als iemand mij een aansteller noemde, want ik voelde me zó k.lote... Dan is alles wat wordt gezegt 10 keer erger.
Op welke posts dan van Kiwiko en jou?
Je spreekt jezelf tegen.
Je zegt dat niemand dat zelf doorheeft en later weer dat iemand met een depressie niet naar de dokter durft te gaan.
Ik zal wel nooit begrijpen waarom mensen zulk soort dingen wel op een openbaar internet durven te zetten (waar de hele wereld mee kan lezen, niet alleen bokker en geloof me anoniem ben je nooit op het internet) en het niet aan een dokter durven vertellen.
suleilitha schreef:Citaat:Dat JIJ dat bent wil niet zeggen dat anderen het maar normaal moeten vinden om voor dramaqueen uitgemaakt te worden, of wel? Dus als jij in een rolstoel zit moet iemand anders het maar niet erg vinden dat 'ie een arm mist en nog kan lopen?
Ik doel op deze post, [naam]..... en daar kreeg je reacties op, maar het was dus slechts een grapje???
KiWiKo schreef:Juul schreef:
En dat geldt voor elk topic? Lijkt me niet..
I rest skygirls case.....................
Juul schreef:Ik spreek mezelf helemaal niet tegen? Iemand die van zichzelf weet dat het niet lekker gaat zoals het nu gaat, maar er niet mee naar een dokter durft te gaan, hoeft toch niet te weten dat hij depressief is???
KiWiKo schreef:lief ik ga niet naar de dok met een gebroken voet.......... zie ik niks in, want dat wordt gipsen en in het gips kan ik niet werken........
ik ga wel naar een peut als ik op zoek ben naar die balk......... of als ik me niet goed voel geen energie heb........ want dat gaat niet over.........
als je depressief bent dan heb je hulp nodig........ PUNT!!! daar kom je niet alleen uit.............. alleen heel veel mensen hebben imo geen reden om depressief te zijn.......
laten we eerlijk wezen sommige mensen zijn als depressief als hun goudvis ondersteboven zwemt........... en dan denk ik bij mezelf.........
gut meis, wat moet er van jou terecht komen in de echte wereld...........
Anoniem schreef:suleilitha schreef:
Ik doel op deze post, Juul..... en daar kreeg je reacties op, maar het was dus slechts een grapje???
Weet ik. Nee het verhaal van 1 been en 1 tiet kwam op mij als 'grappig' over.
Beaux schreef:KiWiKo schreef:lief ik ga niet naar de dok met een gebroken voet.......... zie ik niks in, want dat wordt gipsen en in het gips kan ik niet werken........
ik ga wel naar een peut als ik op zoek ben naar die balk......... of als ik me niet goed voel geen energie heb........ want dat gaat niet over.........
als je depressief bent dan heb je hulp nodig........ PUNT!!! daar kom je niet alleen uit.............. alleen heel veel mensen hebben imo geen reden om depressief te zijn.......
laten we eerlijk wezen sommige mensen zijn als depressief als hun goudvis ondersteboven zwemt........... en dan denk ik bij mezelf.........
gut meis, wat moet er van jou terecht komen in de echte wereld...........
Maar daar is wrs dan al veel meer aan vooraf gegaan dan alleen die goudvis!
Juul schreef:Kiwiko ik begin steeds meer te geloven dat jij bulkt van het zelfmedelijden (en ja ik weet dat je veel hebt meegemaakt, en ook zo ongeveer wel wat) en dat je iedereen minder zielig vind dan jouzelf. Én dat je geen notie hebt van wat een echte depressie inhoud. Sorry, maar ik heb ook niet echt zin in deze discussie met je verder.
Anoniem schreef:Dan had je het anders moeten formuleren en niet met al die's erin.............. Ik vond het ook al niet grappig, maar dacht dat jullie er gekheid over zaten te maken, dus dacht negeer het maar. Lees het anders nog eens terug.