01San schreef:LETROW IS OOK OPEENS 27!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dat zou ook raar zijn als hij geen 27 was...we zijn een tweeling he.
Bill_Hekken schreef:01San schreef:LETROW IS OOK OPEENS 27!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dat zou ook raar zijn als hij geen 27 was...we zijn een tweeling he.Ahaaaa...allebei ineens 10 jaar terug in de tijd.
Bill_Hekken schreef:01San schreef:LETROW IS OOK OPEENS 27!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dat zou ook raar zijn als hij geen 27 was...we zijn een tweeling he.JHa hoor, tuurlijk
Bill_Hekken schreef:01San schreef:LETROW IS OOK OPEENS 27!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dat zou ook raar zijn als hij geen 27 was...we zijn een tweeling he.Hij word steeds leuker
Bill_Hekken schreef:01San schreef:LETROW IS OOK OPEENS 27!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dat zou ook raar zijn als hij geen 27 was...we zijn een tweeling he.En ik ben de koningin
Bill_Hekken schreef:01San schreef:LETROW IS OOK OPEENS 27!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dat zou ook raar zijn als hij geen 27 was...we zijn een tweeling he. en allebei verkeerde leeftijd ingevuld
Bill_Hekken schreef:01San schreef:LETROW IS OOK OPEENS 27!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dat zou ook raar zijn als hij geen 27 was...we zijn een tweeling he.ah ook dat nog!
takkie_muis schreef:Ja maar heb nog geen foto meneertje Hekkenhij is vast aan het googelen naar een foto!!
Paisano schreef:Nayomie schreef:En ik ben de koningin Waarom heb je dat nooit gezegd? Majesteit.. Om mijn identiteit niet duidelijk te maken
01San schreef:Bill_Hekken schreef:Dat zou ook raar zijn als hij geen 27 was...we zijn een tweeling he. en allebei verkeerde leeftijd ingevuldeeneiige tweeling he