Bill_Hekken schreef:01San schreef:BILL HEKKEN IS OPEENS 10 JAAR JONGERJa sorry....ik had m'n leeftijd verkeerd ingevuld : Ja dikke vinger, daar geloof ik dus geen hout van!
takkie_muis schreef:Hey lekker ding! mag ik een grotere foto van je? Een grotere foto? Ja hoor...ff opzoeken
Bill_Hekken schreef:takkie_muis schreef:Hey lekker ding! mag ik een grotere foto van je? Een grotere foto? Ja hoor...ff opzoeken
Iejoorr schreef:Die SA's, ik weet het niet hoor, krijg je daar geen OW's voor ?ja, vind ik ook MODJES!!
Aaah kannie slapen!Ik hou van 1 april. San stuurde me dat ze geen tweede PB'tje had gehad en ik zei; zullen we??Geniaal om te zien dat in een paar minuten tijd al die onderschriften rood werden
Lente schreef:Aaah kannie slapen!Ik hou van 1 april. San stuurde me dat ze geen tweede PB'tje had gehad en ik zei; zullen we??Geniaal om te zien dat in een paar minuten tijd al die onderschriften rood werden Dankzij mij
Lente schreef:Aaah kannie slapen!Ik hou van 1 april. San stuurde me dat ze geen tweede PB'tje had gehad en ik zei; zullen we??Geniaal om te zien dat in een paar minuten tijd al die onderschriften rood werden
Lente schreef:Aaah kannie slapen!Ik hou van 1 april. San stuurde me dat ze geen tweede PB'tje had gehad en ik zei; zullen we??Geniaal om te zien dat in een paar minuten tijd al die onderschriften rood werden Ik moest met iemand even delen hoe stuk ik ging.
Lente schreef:Aaah kannie slapen!Ik hou van 1 april. San stuurde me dat ze geen tweede PB'tje had gehad en ik zei; zullen we??Geniaal om te zien dat in een paar minuten tijd al die onderschriften rood werden Nouhouw jullie zijn gemeeheen
Dimphyl schreef:dus de 'gelekte pb's' waren nep? zijn nooit echt geweest?Nee lezen.. de tweede was nep..
Takkie, je was een geweldige onwetende partner in crime Overigens alleen maar nieuwe mannen? Valt beetje tegen
Sani schreef:Dimphyl schreef:dus de 'gelekte pb's' waren nep? zijn nooit echt geweest?Nee lezen.. de tweede was nep..ahh, oke!