En dan schakel ik ook maar gelijk hulp in die wat kan uithalen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Dat dacht ik dus inderdaad ook... wordt verrekt moeilijk om mij te vinden!
Chiqa schreef:Blue_Eyes schreef:Dat dacht ik dus inderdaad ook... wordt verrekt moeilijk om mij te vinden!
Nou als dr een makkelijk te traceren is ben jij het wel hoor
Anoniem ben je nergens, als je écht iemand wil vinden lukt dat als je de wegen kent
(Ik ken ze toevallig) niet dat ik er wat mee doe maar soms is het wel eens handig als
je bv zelf een website hebt.
Nadya schreef:Tja, ik snap dus niet waar hij het over heeft of ik mis iets??? Ik ben best traceerbaar op internet hier en daar, maar dan moet je toch echt mijn naam weten......
katiavl schreef:En op msn lastig vallen, dan moet je toch eerst een "vreemde" accepteren. Dat doe je volgens mij niet zo snel als je lastig gevallen word. En blokkeren is vrij simpel...
slimmerik schreef:katiavl schreef:En op msn lastig vallen, dan moet je toch eerst een "vreemde" accepteren. Dat doe je volgens mij niet zo snel als je lastig gevallen word. En blokkeren is vrij simpel...
Maar aan iedere msn zit een emailadres vast
Chiqa schreef:Je achternaam staat in je profiel.
en dat is het beginnetje nog maar
Nadya schreef:Ja, als ik bepaalde bokkers al zie in een topic, laat ik het vaak om te reageren. Het zijn vaak dezelfde waar ik mee knal.![]()
Moet ik er ook bij zeggen dat ik hun mening vaak niet zo erg boeiend vind.
nickyu schreef:irl kan je enface reageren ..direct .. evt onder genot van bakje koffie
eens het een en ander uitpraten , kijken naar de andere dan geschreven of gesproken taal
lichaamstaal ..
irl kan je kiezen om bv je boodschappen in een andere super te doen
irl kan je ook kiezen om op een ander forum te gaan
op bokt iemand ontlopen is heel heel erg lastig
(al is het nu sinds bokt ineens zo groot geworden is wel een heel stuk makkelijker geworden![]()
kijk voordeel van de grootheid van bokt ontdekt)
Tieneke schreef:B_E: als je op de foto van je dochter (en wat zijn ze beide echt geweldig!) klikt, zie je in de adresbalk ook behoorlijk wat info over jou staan
odetteke schreef:Als ik er echt niet achter kan komen wie je zou zijn, dan zijn er vast anderen op bokt die het wel weten..... Dan kan je die altijd nog gaan uithoren/lastig vallen.
En ookal zeg je je achternaam niet... als je vaak op iemands voornaam en de bijbehorende paardennaam googled... of op startlijsten kijkt wie er nu precies 3e is geworden met 163 punten in lutjebroek afgelopen weekend kom je ook een heel eind!!
runningkawa schreef:die staat dan gewoon als gelezen lovely...
bugje...
poes schreef:nickyu schreef:irl kan je enface reageren ..direct .. evt onder genot van bakje koffie
eens het een en ander uitpraten , kijken naar de andere dan geschreven of gesproken taal
lichaamstaal ..
irl kan je kiezen om bv je boodschappen in een andere super te doen
irl kan je ook kiezen om op een ander forum te gaan
op bokt iemand ontlopen is heel heel erg lastig
(al is het nu sinds bokt ineens zo groot geworden is wel een heel stuk makkelijker geworden![]()
kijk voordeel van de grootheid van bokt ontdekt)
Um.
Ik snap die 2 zinnen niet echt?
poes schreef:Nadya: je dochter gaat sowieso de wereld in. En die is niet mooier dan internet. Enige wat je kunt doen is haar wapenen en zelfvertrouwen geven tegen wat ze kan meemaken, en natuurlijk wel een beetje voorzichtig zijn.
Stel: als je dochter ooit gestalkt wordt op inet, heb je dan liever dat ze TEMT of jou waarschuwt?