Bokt word belachelijk streng in alles!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Re: Bokt word belachelijk streng in alles!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 19:44

Ik bedoel dat op wat jij zegt, dat ze daar de nodige moeite voor moeten doen. Daar antwoord ik gewoon op Clown

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 19:45

Oh oke ROFL.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 19:48

vind het enigzinds flauw en respectloos dat oud-moddereters hier een beetje uit de school gaan zitten klappen...

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 19:51

Hoe bedoel je dat precies, Luxx? Heb je het nu over mij of ...? Lachen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 19:51

Ik heb nu geen tijd om overal op in te gaan helaas, maar dit wil ik wel even weerleggen;
Lovely schreef:
pB's tussen gebruikers zijn voor de beheerders wel leesbaar Lachen.
PB's tussen gebruikers zijn voor het team níet leesbaar. PB's zijn gewoon privé en pas op het moment dat een gebruiker bijvoorbeeld een vervelende PB in zijn inbox ziet, en deze doorstuurt naar een mod, is deze leesbaar maar dan natuurlijk alleen nog maar voor die ene mod. PB's van gebruikers naar mods worden ook zeker niet te pas en te onpas achter de schermen gegooid voor het hele team om te lezen; dat gebeurt pas wanneer de mod naar wie het PB'tje is gestuurd toestemming heeft van de gebruiker om het voor overleg in de groep te gooien.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 19:55

Tieneke schreef:
Hoe bedoel je dat precies, Luxx? Heb je het nu over mij of ...? Lachen

nee, ik bedoel jou niet tieneke.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 19:56

Zwartwitje schreef:
PB's tussen gebruikers zijn voor het team níet leesbaar

NIet voor het team nee, daar hadden we het niet over maar wel degelijk door een beheerder. Ja

Maar alleen weet ik zeker dat ze zich daar niet mee bezig houden ze hebben wel beters te doenn.
_lies_ schreef:
Pb's zijn niet te lezen, ook niet zomaar voor een beheerder. Tenminste dat dacht ik.

Verkeerd gedacht Lachen
(Snap niet dat mensen dit soort uitspraken kunnen doen als ze het niet eens weten maar dat is weer een ander verhaal Tong uitsteken )

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 20:16

Chiqa, wat je zegt; het beheer heeft echt wel iets beters te doen dan PB's lezen van gebruikers Knipoog
Lovely schreef:
Zwartwitje schreef:
Je kan het ook op een constructieve manier brengen. Ooit van de sandwichmanier gehoord? Knipoog

Oke, daar gaan wel. Bedankt voor je punt, ik ben erg blij dat je dit zelf ook nog wat verduidelijkt, dat helpt enorm. Zou het misschien een idee zijn als het beheer van bokt dat ook gaat proberen? Het gaat regelmatig nog zo dat het beheer en de mods vrij kort door de bocht hun strafjes uit delen en daarmee vaak ergernis en irritatie oproepen. Ik ga ervanuit dat het beheer en het modteam hier ook heel erg veel nut in zien en vertrouw erop dat er vlot verbetering in zal komen.

Bij het schrijven van OW's en UN's (sturende PB's) proberen we niet de sandwichmanier te gebruiken (behalve wanneer over de betreffende gebruiker daadwerkelijk iets positiefs te zeggen is wat ook in direct verband staat met hetgeen de OW/UN over gaat, dan noemen we dat ook weleens). Wat we altijd proberen te doen, is duidelijk maken welke regel is overtreden, meestal met een verwijzing naar die regel (in link), vervolgens een voorbeeld geven van de posts die diegene heeft geplaatst die tegen de regels zijn en in welke zin/op welke manier de regel is overtreden. Regelmatig dragen we ook een idee aan voor hoe het beter had gekund of hoe het in het vervolg iets te zeggen of brengen en dan sluiten we af met een bedankje. Dat is iig de manier waarop ik een sturende tekst opstel, en ongeveer het hele modteam met mij. Alle OW-teksten en heel veel UN-teksten worden nagelezen en van feedback voorzien door een voldoende aantal leden van het team.
Bovendien maken we (de strekking/inhoud van) sturende teksten als OW's en UN's (en gewone PB's) richting gebruikers niet bekend aan derden, dat misschien nog even ter overvloede Knipoog

Lovely schreef:
En oh ja, het is nog altijd wel zo dat het beheer en modteam de wapens van de sancties in handen heeft, dat hebben wij als gebruikers niet. Is het niet een idee als wij als gebruikers ook af en toe het beheer mogen evalueren?? Of gaat het daarmee teveel op een democratie lijken?
Je kunt wel degelijk meedenken over beheers- en forumkwesties, daar is FZ voor Ja en denk bijvoorbeeld de HAW-evaluatie, die er aan zit te komen, of de evaluatie van VvdD een tijdje geleden. Bovendien staat het je altijd vrij om een PB'tje te sturen naar een mod als je iets dwars zit of je iets kwijt wilt. Genoeg wegen die naar Rome leiden volgens mij Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 20:51

Zwartwitje schreef:
Ik heb nu geen tijd om overal op in te gaan helaas, maar dit wil ik wel even weerleggen;
Lovely schreef:
pB's tussen gebruikers zijn voor de beheerders wel leesbaar Lachen.
PB's tussen gebruikers zijn voor het team níet leesbaar. PB's zijn gewoon privé en pas op het moment dat een gebruiker bijvoorbeeld een vervelende PB in zijn inbox ziet, en deze doorstuurt naar een mod, is deze leesbaar maar dan natuurlijk alleen nog maar voor die ene mod. PB's van gebruikers naar mods worden ook zeker niet te pas en te onpas achter de schermen gegooid voor het hele team om te lezen; dat gebeurt pas wanneer de mod naar wie het PB'tje is gestuurd toestemming heeft van de gebruiker om het voor overleg in de groep te gooien.

En als dat niet zo is..krijgt betreffende mod dan ook een OW?

wat je zegt klopt, mods kunnen geen pb's lezen.
Beheer kan dit wel heeft Bart ooit gezegd, maar volgens hem op een omslachtige manier.
Ik vertrouw dan ook maar dat dit niet gebeurd...

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 21:06

PB's staan ergens in de database opgeslagen en theoretisch gezien kunnen ze dus gelezen worden. Maar er worden op Bokt meer PB's verstuurd dan berichten geplaatst en in tegenstelling tot die berichten staan ze niet netjes op topic en naam gerangschikt in een forum. Dus praktisch gezien is het onmogelijk om er PB's tussenuit te vissen en even te lezen. Dan heb ik het nog niet eens over het ethische gedeelte van het verhaal, het is gewoon not done om in die berichten te snuien. Ik durf wat dat betreft wel mijn hand in het vuur te steken voor het beheer dat het niet gebeurd.

Ik lees ook aldoor dat de beslissingen door een individuele mod van 19 jaar genomen wordt. Om te beginnen is de gemiddelde leeftijd van de mods behoorlijk hoger dan 19, maar de meeste beslissingen worden door een team van mods genomen. Zeker als het om zaken als smaad, laster, privacy e.d. gaat, dan is daar ondertussen achter de schermen behoorlijk veel informatie verzameld, zodat we weten waar we rekening mee moeten houden. Daarnaast zijn er ook nog een aantal juristen op Bokt, waar op zijn tijd aangeklopt wordt, om te vragen hoe tegen bepaalde zaken vanuit de juridische hoek aangekeken wordt. Dat soort trajecten kost daardoor regelmatig behoorlijk tijd, maar daardoor klopt het beeld ook niet dat een individuele mod, zonder kennis van zaken, maar even een beslissing neemt totaal niet.

Lovely, er wordt regelmatig op een moderatoropmerking getemd. Mensen hebben daar vragen over, of zijn het er niet mee eens. Er zijn ook onderling afspraken over gemaakt dat het door een andere mod opgepakt wordt, als mensen het met een beslissing niet eens zijn.

Wat het weghalen van rijtechnisch commentaar op HAW betreft, dan kunnen we dat forum gewoon opheffen, want er is al een forum waar je foto's kan plaatsen zonder dat er rijtechnisch commentaar gegeven hoeft te worden, namelijk ITP. Op het moment dat je de verplichting van rijtechnisch commentaar weghaalt, dan is er geen verschil meer tussen die twee fora.

Als gebruiker reageer je meestal zoals je hetzelf ervaart. "Ik heb geen zin om uit te leggen waar ik op dit moment mee bezig ben, dus ik open geen topics meer op HAW", "Ik wil gewoon een complimentje geven, dus ik vind het stom dat dit niet meer mag, maar dat ik er rijtechnisch commentaar bij moet geven". Maar als mods moeten wij met alle partijen rekening houden, dus ook de mensen die vanwege de sfeer vroeger op HAW geen foto's plaatsten en nu wel, met de mensen die daar in een serieuze rijtechnische discussie zitten en wel geïrriteerd worden door een discussie van pak hem beet dertig berichten, die tussen honderd oneliners van het type "ziet er goed uit, mijn complimenten" staan. We hebben niet voor niks een enquete gehouden en daaruit bleek duidelijk dat die oneliners door heel veel andere mensen wel als storend werd ervaren.

Op zich hebben we achter de schermen een hele simpele basisregel (buiten allerlei juridische zaken), waar we onze beslissingen op baseren: Bokt moet een plek zijn waar alle mensen die iets met paarden hebben een plezierige tijd hebben. We realiseren ons dat we niet iedereen altijd en overal tevreden kunnen stellen, maar het doel is altijd om de regels zo te maken dat zoveel mogelijk mensen het hier naar hun zin hebben.

Krijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 21:36

Ik begrijp heel goed dat Bokt inmiddels te groot is geworden en dat de daarbij horende regels niet te vermijden zijn.

Begrijpelijk, maar jammer.

Immers, ik heb me destijds aangemeld op Bokt als leuk tijdverdrijf, en inmiddels zijn overal zoveel regels aan verbonden dat ik me eerst bij elk onderdeel van het forum moet gaan inlezen in de regels voor ik een reactie kan plaatsen.
En, omdat ik dat niet zie als leuk tijdverdrijf Bloos ben ik alleen nog af en toe in de HK te vinden, voor mij geen EA, HAW oid meer, niet om te kijken en niet om te posten.

Maar idd, dat is een ieders keuze Ja

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 21:50

Kom op, 80% van de regels zijn gewoon gezond verstand regels. Daarnaast zijn er een aantal specifieke regels, die vaak ook nog per forum verschillen. Op LZP is er bijvoorbeeld een regel dat vragen die je zelf zonder problemen met googlen kan vinden gesloten worden (dit na veel klachten van bokkers over deze topics). Plaats je zo'n topic, dan komt er een slotje op, big deal. Dan wordt er echt niet opeens met OW's of bannetjes gezwaaid.

Misschien is een slotje niet leuk op zo'n moment, maar het is nou ook weer niet zo'n drama dat je vooral maar geen topics meer moet starten of berichten moet plaatsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 21:57

Karl66 schreef:
Kom op, 80% van de regels zijn gewoon gezond verstand regels.

Presiss...wilde ook al zoiets zeggen en bovendien wordt je spelenderwijs ook wel een beetje wijs
met de huisregels, en ach dan komt er een slotje....Geen onoverkomelijke ramp toch?
Staan immers nog veel meer topics open....
Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens Karl66 Knipoog

Karl66 schreef:
maar de meeste beslissingen worden door een team van mods genomen. Zeker als het om zaken als smaad, laster, privacy e.d. gaat,

Dat heb ik ook altijd zo begrepen en lijkt me ook meer dan logisch. Anders kan elke willekeurige Moderator zomaar een ban uitdelen omdat diegene mss even de pest aan iemand zou hebben? Nee zo werkt het niet.
Daarom snap ik de ophef over OW;s en bans ook niet.
Ik heb er ook een paar op mn naam staan, schaam ik me niet voor en heb ze ook altidj met open armen ontvangen, ze waren gewoon terecht.
Op één na, en die is door de bezwaren commissie ook netjes teruggedraaid.
Goed soit...stond nog wel in het lijstje maar leg dr verders niet wakker van hoor.
Als ik over de streep ben gegaan en krijg een OW, dan zal ik die wel verdient hebben.
Ja toch?

Of leven we hier met aardig wat mensen die enorm lange tenen hebben Haha! Haha!

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 22:00

ik vind ook dat ze giga streng worden helemaal mee eens

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 22:02

Moderatoropmerking:
Post verwijderd wegens plaatsen van pb.

Krijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 22:03

Ik maakte laatst een complimentje toen iemand moeite had gestoken in het maken van een avatar, en kreeg vervolgens een PB van een mod waarin stond of ik niet goed gelezen had, want dit mocht natuurlijk niet. Ik had een PB moeten sturen.

Mijn excuses, had ik mijn gezonde verstand moeten gebruiken en de regeltjes idd maar helemaal moeten nalezen. Lachen

Maakt ook niet uit, zoals ik al zei; het is een ieders keuze Lachen

De een stoort zich er wezenloos aan, de ander vindt het heerlijk en weer een ander (ik bijvoorbeeld) kiest gewoon waar hij of zij post. Ik ben hier voor mijn lol en dat wil ik graag zo houden Lachen
Vandaar mijn keuze voor alleen de HK, zonder al te veel poespas en leuk tijdverdrijf Lachen

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 22:03

ik snap er soms ook werkelijk de ballen meer van hier..

er word ook met 2 maten gemeten.. de ene keer mag iets wel.. en de andere keer weer niet..

de ene keer mag iemand wel emailtjes kopieren zonder naam en toenaam en de andere keer mag dat weer niet.. (eigen ervaring)

nog zo iets.. je mag het hier wel over borst vergroting hebben, maar niet over penis verlengende dingen... ik zie het verschil niet tussen die 2 dingen...

maar goed.. wie ben ik? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 22:04

kleinelinda schreef:
Dank je voor je vriendelijke reactie, wat minder irritatie zou je sieren.

Verward Verward

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 22:06

Laat ik eens niet ingaan op de vorige discussie en even neerzetten wat ik graag veranderd zou zien en waar ik wel blij mee ben Haha!

HAW: Complimentjes zou ik graag weer toegestaan zien. Als je een topic opent, doe je dat waarschijnlijk ook om complimentjes te krijgen. Bovendien leer je daar ook veel van Lachen

Verkoopadvertenties: Lastig, lastig. Het is moeilijk om hierbij grenzen te trekken. Bokt kan niet garanderen dat er geen advertenties tussen zitten die 'niet kunnen'. Maar ik vind dat geen reden om het er maar helemaal bij te laten zitten. Ik weet niet genoeg van internetaansprakelijkheid om hier een goed oordeel over te kunnen geven.

Huiswerktopics: Hier had ik Amanda over gePM'd. Ik vond dat sommige topics onterecht werden aangemerkt als huiswerktopics. Voor mij was een huiswerktopic een topic van iemand die geen zin had om zijn huiswerk te maken. Maar een topic van iemand die zelf al erg goed zijn best heeft gedaan, maar ergens niet uit komt, zou naar mijn idee wel mogen.

EA: Hier zou ik graag zien dat de beginpost aangepast kan worden, zodat het topic overzichtelijk blijft.

In het algemeen ben ik over bokt wel tevreden. Ik ben zelf moddervreter op een ander forum en ik weet hoe moeilijk het soms kan zijn. Moderators hebben de moeilijke taak om zelf een objectieve kijk te blijven houden en niet te persoonlijk te worden. Dat er dan ooit eens een OW komt waar de persoon in kwestie het niet mee eens is, kan daarom voorkomen. Als de mod de reden van de OW netjes vermeldt en open staat voor onderbouwd commentaar van de betreffende bokker, zie ik daar geen problemen in. Mods zijn ook maar mensen en ik heb er alle vertrouwen in dat ze niets doen om ons te pesten.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 22:09

Chiqa schreef:
kleinelinda schreef:
Dank je voor je vriendelijke reactie, wat minder irritatie zou je sieren.

Verward Verward

Haha ja ik had gevraagd of ze wat beter wilden gana lezen want ik had een topic gemaakt over wat voor kleruen broeken er zijn en of jullie er dan een plaatje van hadden omdat ik niet kan kiezen. Als i kze dan zie dan kan ik misschien beter kiezen

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 22:12

In september 2004 is Beestenboel opgericht om (toen nog) Algemeen te ontlasten. De bedoeling van Beestenboel als forum was een verzamelplek voor topics over andere dieren dan paarden, een hoekje waar men gezellig over het wel en wee van hun huisdieren kon babbelen.

Beestenboel is inmiddels een stuk drukker geworden, net als de rest van Bokt.

Het valt ons als moderatorteam steeds vaker op dat bepaalde onderwerpen steeds vaker tot dezelfde discussie uitlopen. Topics van mensen die vertellen dat ze een nestje hebben of dat hun hond/kat aan het bevallen is, lopen steevast uit op discussies over broodfokkers en overvolle asielen. Heeft iemand een vraag over een al dan niet gevaarlijk hondenras, dan schiet een topic heel snel de RAD (Regeling Agressieve Dieren)-hoek in. Heeft iemand een muisje gevonden en vraagt hij advies, dan wordt het topic een uiteenzetting van allerlei mogelijke manieren om een muis/goudvis/etc. naar de andere kant te helpen. En ga zo maar door...

Dit komt de sfeer op Beestenboel niet ten goede. De drempel om nog een topic te openen wordt hierdoor steeds groter en dat kan niet de bedoeling zijn.

Wij hebben als modteam dan ook besloten dat wij strenger op dergelijke offtopic reacties gaan modden. Dit betekent dat een offtopic discussie zal kunnen leiden tot een sturende pb en verwijdering van het geplaatste bericht; wordt aan de sturende pb geen gehoor gegeven dan kan er een Officiële Waarschuwing (OW) volgen. De discussie rondom de RAD is inmiddels gecentraliseerd in één topic. Als men er behoefte aan heeft om een topic te openen over bijvoorbeeld broodfokkers en overvolle asielen, dan kan dat eveneens in een (nieuw) centraal topic. Dergelijke discussies worden vanaf heden niet meer getolereerd in topics waarin iemand over zijn of haar nestje verteld. We willen iedereen dan ook verzoeken om hier actief op te temmen.

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 22:40

Karl, gefeliciteerd trouwens !

Achter een uitspraak van 1 Mod van bijv. 23 jaar oud kan wel en heel team zitten maar als je dan een antwoord krijgt als, zo gaat het in de echte wereld ook beste Perrokai, van een hardstikke lieve aardige meid hoor, maar dat schiet even in het verkeerde keelgat omdat het niet eens van toepassing is op de situatie. Ik zal niet in details treden omdat dat hier niet op zn plaats is en niet mag en ja ik weet het bezwarencommissie etc etc. Je moet een meid van 23 zoiets niet laten zeggen tegen een 42 of 58 jarige, we zijn niet dement nog.....Zeg dan iets anders of zeg dat helemaal niet of laat die oudere dat pb'tje even checken voordat het de deur uitgaat.

Ik ben er zeker van overtuigd dat alle regels gemaakt worden met de meest goede bedoelingen om het gezellig en informatief te houden maar dat doe kun je ook voorbij schieten. Als je het woord rijtechnisch weg haalt staat er altijd nog: positief opbouwend comentaar, dus geen loze opmerkingen van ooohhh wat een mooie kleur rijbroek heb je! En dan het volgende de eerste die wel reageert met rijtechnisch commentaar is precies een hele goede die alles even opnoemt, nou daar sta je dan, herhalen mag niet. Dus je kunt er niets meer op zeggen......het wordt gewoon te heftig toegepast en mods hebben duidelijk wel tijd om daar constant op te letten.

Maar hoe hou je het gezellig op bokt en informatief want het draait echt niet alleen om gezelligheid ? Door de goeden allerlei regels op te leggen of de foute er eindelijke eens uit te filteren of ze tenminste even een keer goed duidelijk maken dat ze op de verkeerde weg zijn en als ze dat niet veranderen ze kunnen vertrekken, onvrijwillig.

Als ik een PB naar een Mod stuur ter illustratie van een probleem dan mogen ze die van mij in de groep gooien, als ze zelf zouden kunnen gaan snuffelen wat dus niet zo is zou dat de wet op de privacy schenden. En eerlijk gezegd zou ik daar nog niet wakker van liggen want ik heb niets te verbergen, ben hier tenslotte voor de gezelligheid. Maar mij is verteld dat je kunt bedreigd worden per PB, men kan racistische opmerkingen maken per pB , of kunt gestalkt worden of wat dan ook, een mod doet niets met een PB. Dat vind ik kwalijk want er zijn mensen die het bloed letterlijk onder je nagels vandaan halen per PB, dan wel wegkomen met bepaalde uitlatingen in een Topic, je per Topic achtervolgen ook nog en dan als je na temmen en PB'en al een dag of vier vijf afgemaakt wordt in het openbaar je ook maar iets zegt ter verdediging krijg je een OW ? Nee sorry gaat er bij mij niet in en bewijst ook weer dat er met twee maten gemeten wordt en altijd en eeuwig de stelling, waar twee vechten hebben twee schuld, ja kinderen misschien maar hallo in het echt gaat dat dus lang niet altijd op hoor ? Zinloos geweld, bezettingen, oorlogen en noem maar op. Je hebt ook aanvallers die blind blijven aanvallen...
Ook ik stapte eens een HK topic binnen met oude bekenden en een Mod wat voor mij een bekende was en raad eens, ik werd er zo uitgestuurd en de mod is de lachende derde ? Ze willen het besloten houden ? Waarom zegt die mod niets op dat moment ? Is toch tegen de regels ? Maar omdat ze er zelf zit natuurlijk....

Ja echt hoor ik blijf bij de stelling als je zo'n groot forum runt met zoveel, naar zeggen, verantwoordelijkheden moet je ook zorgen dat je die verantwoordelijkheden aankan en dat kan nu eenmaal niet met mensen die netjes posten en antwoorden en best verstandig klinken.

Karl66, jij bent iemand die vertrouwen en respect inboezemd vanwege je manier van communiceren en je uitleg. Maar als je merkt dat een MOd gewoon meerdere keren de fout in gaat als het even ietsje moeilijk word dan zijn ze daar gewoon niet voor geschikt. En het lijkt lang goed te gaan tot het moment dat er weer ns een heftige rel ontstaat dan merk je pas dat ze het dus niet aankunnen en daar ga je dan.....en mods die met twee maten meten zijn gewoon niet te vertouwen. (in het algemeen gesprokend doelend op niemand in het bijzonder ) en ik ga ook geen namen noemen ook niet per PB en ook niet aan het beheer. Ik vind dat ze dat zelf maar in de gaten moeten houden.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 22:47

kleinelinda schreef:
.

Eh.
Openbaar maken van PB is niet toegestaan Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door Rinske op 12-08-08 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: PB uit quote gehaald.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 22:54

Perrokai schreef:
Je moet een meid van 23 zoiets niet laten zeggen tegen een 42 of 58 jarige, we zijn niet dement nog.....Zeg dan iets anders of zeg dat helemaal niet of laat die oudere dat pb'tje even checken voordat het de deur uitgaat.
.

Waarom niet? Ik denk niet dat het de bedoeling is dat een instantie als bokt rekeing gaat houden met
het karakter van zijn leden, want het zou mij dus echt werkelijk Oostindisch laten he of een 16 jarige me nu een PB stuurt met een OW of een 80 jarige Haha!
Ze doen gewoon hun werk en wij als lid hebben daar maar mee in te stemmen, anders kan je denk ik ebetr een cursus "Hoe ga je om met kritiek" volgen Tong uitsteken

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 23:00

Ik moet zeggen dat als een 20 jarige tegen mij zou zeggen: zo gaat het in de echte wereld beste Nikka, mijn eerste reactie zou zijn: wie denk je wel dat je voor je hebt snotneus! Nagelbijten / Gniffelen