Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lovely schreef:PB's tussen gebruikers zijn voor het team níet leesbaar. PB's zijn gewoon privé en pas op het moment dat een gebruiker bijvoorbeeld een vervelende PB in zijn inbox ziet, en deze doorstuurt naar een mod, is deze leesbaar maar dan natuurlijk alleen nog maar voor die ene mod. PB's van gebruikers naar mods worden ook zeker niet te pas en te onpas achter de schermen gegooid voor het hele team om te lezen; dat gebeurt pas wanneer de mod naar wie het PB'tje is gestuurd toestemming heeft van de gebruiker om het voor overleg in de groep te gooien.pB's tussen gebruikers zijn voor de beheerders wel leesbaar.
Tieneke schreef:Hoe bedoel je dat precies, Luxx? Heb je het nu over mij of ...?
Zwartwitje schreef:PB's tussen gebruikers zijn voor het team níet leesbaar
_lies_ schreef:Pb's zijn niet te lezen, ook niet zomaar voor een beheerder. Tenminste dat dacht ik.
Lovely schreef:Zwartwitje schreef:Je kan het ook op een constructieve manier brengen. Ooit van de sandwichmanier gehoord?
Oke, daar gaan wel. Bedankt voor je punt, ik ben erg blij dat je dit zelf ook nog wat verduidelijkt, dat helpt enorm. Zou het misschien een idee zijn als het beheer van bokt dat ook gaat proberen? Het gaat regelmatig nog zo dat het beheer en de mods vrij kort door de bocht hun strafjes uit delen en daarmee vaak ergernis en irritatie oproepen. Ik ga ervanuit dat het beheer en het modteam hier ook heel erg veel nut in zien en vertrouw erop dat er vlot verbetering in zal komen.
Lovely schreef:Je kunt wel degelijk meedenken over beheers- en forumkwesties, daar is FZ voorEn oh ja, het is nog altijd wel zo dat het beheer en modteam de wapens van de sancties in handen heeft, dat hebben wij als gebruikers niet. Is het niet een idee als wij als gebruikers ook af en toe het beheer mogen evalueren?? Of gaat het daarmee teveel op een democratie lijken?
Zwartwitje schreef:Ik heb nu geen tijd om overal op in te gaan helaas, maar dit wil ik wel even weerleggen;Lovely schreef:PB's tussen gebruikers zijn voor het team níet leesbaar. PB's zijn gewoon privé en pas op het moment dat een gebruiker bijvoorbeeld een vervelende PB in zijn inbox ziet, en deze doorstuurt naar een mod, is deze leesbaar maar dan natuurlijk alleen nog maar voor die ene mod. PB's van gebruikers naar mods worden ook zeker niet te pas en te onpas achter de schermen gegooid voor het hele team om te lezen; dat gebeurt pas wanneer de mod naar wie het PB'tje is gestuurd toestemming heeft van de gebruiker om het voor overleg in de groep te gooien.pB's tussen gebruikers zijn voor de beheerders wel leesbaar.
Karl66 schreef:Kom op, 80% van de regels zijn gewoon gezond verstand regels.
Karl66 schreef:maar de meeste beslissingen worden door een team van mods genomen. Zeker als het om zaken als smaad, laster, privacy e.d. gaat,
kleinelinda schreef:Dank je voor je vriendelijke reactie, wat minder irritatie zou je sieren.
Chiqa schreef:kleinelinda schreef:Dank je voor je vriendelijke reactie, wat minder irritatie zou je sieren.
![]()
kleinelinda schreef:.
Perrokai schreef:Je moet een meid van 23 zoiets niet laten zeggen tegen een 42 of 58 jarige, we zijn niet dement nog.....Zeg dan iets anders of zeg dat helemaal niet of laat die oudere dat pb'tje even checken voordat het de deur uitgaat.
.