Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lotjeje schreef:Oke bedankt! En zetten jullie het dan hier neer voor western?
sarabande schreef:[F-AM] fokkerij en afstamming
Door de voor ons totaal oninteressante kleurentopics op F&A te plaatsen blijven mensen die over het fokken van paarden willen praten weg van F&A.
Is dat echt de bedoeling???
Tieneke schreef:YWC, dat heeft hier toch niks mee te maken? Een DR-ITP lijkt me niet meer dan logisch, ligt ook volledig in de lijn van de ITP-fora.
ITP en FA staan los van mekaar.
Karl66 schreef:Bij een aanvraag voor een nieuw subforum, dan hanteren wij als mods de drie volgende criteria:
- Wordt een onderwerp nu op veel verschillende plekken besproken?
- Moet een bestaand forum opgedeeld worden ivm drukte?
- er is nog helemaal geen plaats om een onderwerp te bespreken?
Op Bokt is er een plaats om dit onderwerp te bespreken, namelijk F-AM, zoals dat ook in de charter te lezen is. Het is dus niet zo dat dit onderwerp her en der besproken wordt op Bokt omdat er geen vaste plaats voor is.
Gezien de hoeveelheid topics is er plaats genoeg op F-AM, een topic is niet direct uit het zicht verdwenen, het blijft meerdere dagen op de eerste pagina staan.
Ook gezien het feit dat kleurengenetica zeer nauw betrokken is bij de fokkerij, en meerdere subfora alleen maar tot meer verwarring leiden, is besloten om geen nieuw subforum over de kleurengenetica te maken, maar de topics gewoon te laten staan waar ze nu staan, op F-AM.
YWC schreef:Waarom wel een enquête doen over eventueel nieuwe fora en niet over een [KG]-forum is ?
Misschien moet ik hier maar een nieuw topic openen met een poll, waarin men kan stemmen of men voor of tegen een [KG]-forum is.
lotjeje schreef:YWC schreef:Waarom wel een enquête doen over eventueel nieuwe fora en niet over een [KG]-forum is ?
Misschien moet ik hier maar een nieuw topic openen met een poll, waarin men kan stemmen of men voor of tegen een [KG]-forum is.
Je topic zit al op slot YWC![]()