Ik heb het ook gedaan ivm school en ik was bokt helemaal spuugzat en heb door die beslissing op het nippertje mijn schooljaar kunnen halen, ben echt heel blij dat ik die keuze gemaakt heb. Ik denk dat ik er nog wel eens gebruik van ga maken mocht het nodig zijn.
Nu we al weer "even" kunnen bannen ben ik wel benieuwd hoe het jullie bevalt...?
Ik vind het ideaal, jammer alleen dat ik erachter moest komen dat het alleen voor de browser 'geldt' waar je jezelf gebanned hebt, ik werk met firefox maar dan kan ik bij Internet Explorer bij hoge boktnood toch nog op bokt haha maar dat is toch weer een stapje verder dan firefox voor mij
Ik vind het echt super, zeker als ik moet leren of huiswerk maken... de tijd gaat zo hard soms, terwijl ik het idee heb maar 'even' op bokt geweest te zijn Ben dus erg blij met de functie
lindake
Geplaatst: 25-01-09 18:47
Ik vind het ook een super functie... Mij helpt het echt als ik werkstukken moet schrijven op PC .
Ik vind het echt geweldig dat je zelfs niet kan meelezen dan . En dat browser probleem... dan ban je zich maar op al de browser's die je hebt .
Ook hier een groot succes! Het 'nog éven kijken' moment werd meteen afgekapt, en ik ben braaf aan de slag gegaan
Manou
Geplaatst: 25-01-09 21:53
Het enige wat mij nog niet duidelijk is, is hoe je direct naar de functie toe kan gaan. Dat ik niet iedere keer als ik het wil gebruiken eerst dit topic moet opzoeken voor de link.
Karin_88
Geplaatst: 25-01-09 21:55
Ja dat moet nog, hij komt als het goed is later pas bij je gebruikersschermpje. Nu is het inderdaad die link http://www.bokt.nl/tools/timeout.php
@ Manou: Bart moet nog werken aan een knopje ergens in je gebruikerspaneel, dat komt dus nog. Voor nu kun je waarschijnlijk het beste de link opslaan in je favorieten van je browser. Dan kun je hem op die manier altijd terugvinden.
Haha, ik denk eigenlijk van wel hoor! Ik ken echt geen enkel forum waar de leden zo verslaafd zijn dat ze zichzelf willen bannen Zelf denk ik dat mijn tentamenweek niet meer stuk kan volgende week, ga straks weer lekker 6 uurtjes gebant worden