Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eline schreef:Ik heb het topic doorgelezen en even kort met Bart overlegd. Allereerst: leuk om zoveel enthousiaste reacties te lezen
We vinden het hoe dan ook een leuk idee en willen in ieder geval nadenken over de mogelijkheden om mee te werken aan een magazine / nieuwsbrief. Maar er zitten wel een aantal haken en ogen aan (waarvan één van de belangrijkste 'tijd' is) dus op de korte termijn kunnen we ben ik bang geen concrete bijdrage leveren.
Wat betreft de conceptversie: leuk als jullie die in elkaar willen zetten, máár: we willen op dit moment wel vragen om in ieder geval geen bedrijven / commerciële partijen te benaderen uit naam van Bokt. Als je dus in de conceptversie 'advertenties' wilt zetten, doe dat dan voor fictieve producten/diensten
Fiffill schreef:Wat fijn Eline, dat het in overweging wordt genomen!
Ik heb weer even een flink aantal pagina's bijgelezen en zie dat er een conceptversie aan gaat komenIk had me dus ook al aangemeld om een stukje te schrijven, met voorkeur over Bokkers met dieren die iets bijzonders kunnen. Zoals een paard dat een bijzondere/leuke prestatie kan of een ander dier.
Ik moet nog even denken wie ik zal nemen, ik dacht misschien het springende schaap Lambo.
Ook wil ik, mocht het nodig zijn wel eens iets leuks over ezels schrijven hoor, met 3 van die langoren die hier rondlopen
Mocht er nog iets nodig zijn waarvoor tekenen nodig is, dan ben ik beschikbaar.(> Kijk maar in mijn profiel anders)
Jaime1 schreef:Haha ja, ik met mn stomme ideeen, ik moet voor morgen een heel concept inleveren voor mn juridische opleiding, en heb nog niets gedaan!Ik ga ook maar even bezig en mn magazineconcept opzij leggen