Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CleovG schreef:Asjeblieft niet weer een regel bij HAW! Als je een topic niet wil zien klik je er toch niet op, een aantal subforums lijkt me prima, maar HAW barst al van de regels!
Foxy1980 schreef:Waar ik nu wel benieuwd naar ben... In hoeverre wordt er iets met dit soort topics gedaan?
dees_daan schreef:CleovG schreef:Asjeblieft niet weer een regel bij HAW! Als je een topic niet wil zien klik je er toch niet op, een aantal subforums lijkt me prima, maar HAW barst al van de regels!
topic even lezen?het is niet om de gebruiker, maar andere gebruikers verdwijnen daardoor snel van de eerste pagina, en krijgen minder rijthechnisch commentaar.
dobbel schreef:Ik moet zeggen dat ik filmpjes noooit open, en ook slechte kwalitijd fotos bekijk ik niet.
Ik ga wel met stef mee, ik open niet vaak een topic, toevallig staat er nu een tussen, en wat denk je amper een reactie ondanks dat de fotos in een binnenbak zijn gemaakt zijn ze goed en duidelijk zichtbaar, en juist ik die graag wil leren zou graag tips willen, maar nee die komen niet, en ja dan baal ik inderdaad dat er iemand met 5 topics ertussen staat en dus er voor zorgt dat je topic zo op pagina 2 staat, terwijl naar mijn mening die topics er niet eens horen, maar op ITP horen.
maar goed ik heb de afstammeling er niet bijgezet, misschien had ik dat moeten doen.
Schimmelig schreef:Foxy1980 schreef:Waar ik nu wel benieuwd naar ben... In hoeverre wordt er iets met dit soort topics gedaan?
Goede vraagVast wel iets, maar omdat er zoveel uiteenlopende ideeën en wensen zijn is dat denk ik moeilijk om snel te verwezenlijken.
Schimmelig schreef:Bij hoger geklasseerde ruiters denk ik ook dat het volgende probleem vaak aan de orde is, simpelweg een tekort aan mensen om je te beoordelen, vandaar alle 'oehs' en 'aahs'. Of ze zitten op hetzelfde niveau, of eronder. Sjah, wat voor commentaar kun je dan geven![]()
magic_lover schreef:Schimmelig schreef:Bij hoger geklasseerde ruiters denk ik ook dat het volgende probleem vaak aan de orde is, simpelweg een tekort aan mensen om je te beoordelen, vandaar alle 'oehs' en 'aahs'. Of ze zitten op hetzelfde niveau, of eronder. Sjah, wat voor commentaar kun je dan geven![]()
zijn idd veel oehs en aahs,
maar ook lager geklasseerde ruiters kunnen best commentaar geven, je hoeft niet GP (bij wijze van) te rijden, om (goed) commentaar te kunnen geven
dobbel schreef:ik durf echt wel commentaar te geven op Z ruiters of hoger,
maar geef meestal tips aan B en L ruiters, en meestal wordt me dat niet in dank afgenomen, zie gewoon te vaak getrek en gesjor helaas.
magic_lover schreef:mocht je toevallig B geklasseerd zijn, en al wat meer ervaring hebben, maar net met een nieuw paard beginnen. dan zou je dus in jou ogen geen commentaar mogen geven op Z ruiters?
Je hoeft geen Z te rijden om goed commentaar te geven ben ik van mening, soms valt een B of L ruiter iets wel eens veel sneller op dan een Z ruiter.
Dat je Z rijd wil per definitie niet gelijk zeggen dat alles ook goed gaat, en je het goed doet
Schimmelig schreef:maar dat is de basis, dat hoort iedereen met minimale ervaring te doen.
dobbel schreef:Helaas zie ik dat nog vaak hoor, paarden in de krul trekken, ipv echt rijden.
Overgens is mijn thuis nivo wel wat hoger als B, maar goed geef zelfs feetback aan mijn instructrce als die aan het rijden is, en de foutjes haal ik er toch echt goed uit, doe ik meer voor mezelf als voor haar hoor, zij weet wel wat goed of fout gaat, ik wil dus zien of ik het ook goed zie, en vaaak zie ik het dus prima.