Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:"gevoelige zaken per pb en de rest openbaar" gaat zeker niet werken. Dan ben je dus bezig een groot gedeelte van de tijd je mede moderators aan het PB-en en is in de openbaarheid alleen maar te zien dat iemand een OW krijgt.
Tieneke schreef:Maar een mod heeft de taak om die beslissingen te nemen, gebruikers niet. En ik zie eigenlijk niet echt de meerwaarde in, want de meningen van mods onderling bevatten ook alle mogelijke argumenten. Alles wordt afgewogen. En als een gebruiker denkt dat hij/zij zo'n goed argument heeft, kan die toch ook gewoon pb'en?
Apple schreef:Het komt nu ook voor dat we een OW geven, dat daarna iemand met goede argumenten komt en dat we de OW weer in trekken.
Daarnaast, als wij een OW geven dan doen wij dat op basis van de uitlatingen op het forum. Het postgedrag houden we tegen de boktregels aan. Als bokkers zichzelf ook goed op de hoogte zouden stellen van de boktregels dan zouden we veel minder vaak een OW hoeven uitdelen.
KiWiKo schreef:in het echie, heeft mijn personeel geen inzage of zeggenschap in mijn beleid........
Apple schreef:Jiehaaa, dat kan nu toch ook?
Als er ergens een slotje op komt dan kun je toch een discussie op FZ starten met de vraag waarom er een slotje op zit? En daarbij waarom het dan volgens jou open moet blijven?
Citaat:FZ is bedoeld voor de technische kant van Bokt. Dienstmededelingen en veranderingen in de werking van Bokt worden hier gemeld. Als je problemen tegenkomt, een knopje dat niet werkt bijvoorbeeld, en het staat niet uitgelegd in de FAQ, dan kun je dat ook hier plaatsen.
Ook ideeen over het beheer van Bokt kunnen hier besproken worden.
runningkawa schreef:Maar eerder kregen we al enkele keren in dit topic te horen dat we het daar niet over mochten hebben
Zie vorige bladzijde
Apple schreef:Wat Tieneke zegt klopt helemaal![]()
Op FZ verschijnt er dan een topic in de trant van "moderators gooien te snel met slotjes" of "onzin dat je daar en daar een slotje zet".
Als moderator zijnde kun je daar niet zoveel mee.
Als er nu zou komen "dit en dat topic is op slot gegaan, maar volgens mijn mening kan het best wel weer goed komen als je de laatste 2 pagina's verwijderd" dan kan ik daar iets mee als moderator.
Dan is het makkelijker de dialoog aan te gaan.
KiWiKo schreef:ben ik met Tieneke eens.......... commentaar krijgen op "ons" werk is niet erg, maar kom dan met een structurele oplossing.....
Het is zo makkelijk om te zeggen, dit en dat is fout......... en verder geen oplossingen bij te dragen, of oplossingen die verre van haalbaar zijn binnen het budget, technische mogelijkheden of weet ik veel wat
KiWiKo schreef:Sorrie Jiehaaa, ik heb nog geen oplossing voorbij zien komen die uitvoerbaar is.
Tieneke schreef:Zoals Apple zegt, kunnen die discussies op FZ gevoerd worden, zolang het opbouwend en oplossingsgericht is. Het verleden wijst uit dat dit helaas heel vaak zo niet verloopt, maar misschien kunnen we daar met een paar gebruikers wel wat meer in proberen te sturen?