Algemene vraag over mensen beschuldigen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schimmelig

Re: Algemene vraag over mensen beschuldigen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 19:35

runningkawa schreef:
of ligt het eraan hoevaak dat soort berichten voorbij komen?

Voor mij dat laatste Haha!

Iets wat een keer voorbij komt, ach, zal wel..maar iest wat maandelijks of vaker voorbij komt...nee dan houd het een keer op Lachen

Heb jij wel eens berekend hoeveel tijd je kwijt bent aan posten? LOL Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 19:37

Is dat LOL??
kijk ff in de statjes van deze maand, zie je dat het wel meevalt gezien de rest van bokt Haha!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 19:39

runningkawa schreef:
Is dat LOL??
kijk ff in de statjes van deze maand, zie je dat het wel meevalt gezien de rest van bokt Haha!

Ja, ik vind het wel geinig.
Begrijp niet hoe je het voor elkaar gekregen hebt Tong uitsteken

Ik bedoel overall, stel dat elke post 1 minuut in beslag neemt gemiddeld. Hoeveel dagen zouden meer dan 50.000 posts wel niet zijn. Iemand een rekenmachine bij de hand? Tong uitsteken

*Statistisch gezien loop je zo inderdaad tegen veel meer onzin/onrecht/whatever aan* Clown

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 19:40

Rk is ook pas sinds 2001 geregistreerd.......... en tja als je dan een uur of twee per dag actief bokt........ dan zit je daar wel aan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 19:41

En hoeveel tijd kost het om te lezen en te gaan bedenken hoe je je post gaat verpakken zodat het geen ow opleverd??

Wat heb je in zulke rare uitspraken??
Oot bedacht dat het aantal post erg is gegaan door rt-d--> WD-V?

Zoals je kunt zien in het statje staan er vooral (ex) mods boven aan...

dus weer een hoop gezever wat nergens op slaat schimmelig...

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 19:42

is het vreemd dat iemand zich persoonlijk aangevallen voelt als er hier of ergens anders gesproken wordt over en groep.. en degene of die groep net een vete oid met iemand heeft gehad.
Volgens de mods wel omdat er geen namen worden genoemd. Terwijl het voor degene die zich aangesproken voelt gewoon een optelsom is/ gewoon zo klaar als een klontje is.
Volgens mij , omdat er zoveel mods zijn, weten ze niet allemaal wat er speelt.

Ik denk dat er bijv onder de naturals en niet- naturals hetzelfde gevoel speelt als bijv het readen en niet-readen.
Idd klopt het niet dat als er net iets geescaleerd is bij de naturals over iemand die niet natural is en die natural gaat ergens anders een sneer neerzetten die die persoon/groep gewoon op zichzelf kan betrekken, dan vindt ik dat daar door de mods aan gewerkt moet worden. Ze zijn op de hoogte van die vete of hoe je het ook wilt noemen.
En dan kan een mod nog zo goed zeggen dat omdat er geen naampje genoemd wordt er niks mee gedaan kan worden.

Degene die daar net op gewezen zijn kunnen ook gewoon iets laten rusten zonder continue steken onder water te geven.

Mijn inziens is de TS met een goede positieve blik dit topic gaan openen. Hopla is degene die zelf begint over het chonisch zieken verhaal. Maar had misschien even kunnen wachten na de 'rel' gezien dat topic......
Laatst bijgewerkt door Attitude op 02-11-07 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 19:43

Het is inderdaad zo dat als iemand mod is, alle berichten meetellen en daarom het berichtenaantal zo oploopt. Het is geen juiste 'Bokt-gedrag' weergave.

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 19:46

Schimmelig schreef:
runningkawa schreef:
of ligt het eraan hoevaak dat soort berichten voorbij komen?

Voor mij dat laatste Haha!

Iets wat een keer voorbij komt, ach, zal wel..maar iest wat maandelijks of vaker voorbij komt...nee dan houd het een keer op Lachen

Heb jij wel eens berekend hoeveel tijd je kwijt bent aan posten? LOL Haha!

verklaar je nader? Snap de insteek van deze post van je niet zo...

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 19:46

runningkawa schreef:
En hoeveel tijd kost het om te lezen en te gaan bedenken hoe je je post gaat verpakken zodat het geen ow opleverd??

Wat heb je in zulke rare uitspraken??
Oot bedacht dat het aantal post erg is gegaan door rt-d--> WD-V?

Zoals je kunt zien in het statje staan er vooral (ex) mods boven aan...

dus weer een hoop gezever wat nergens op slaat schimmelig...

Statistisch gezien betekent het dat je wat meer tijd op het forum hebt doorgebracht dan de meeste en automatisch meer onrecht ziet en daar gaat dit topic toch over? Over wat JIJ met EIGEN ogen gezien hebt Tong uitsteken
Je kunt mijn posts zever noemen, maar daar heb jij er statistisch gezien ook meer van (zever posts) Tong uitsteken

Misschien een andere hobby ernaast vinden en je niet zo concentreren op alle negatieve dingen die je voorbij ziet komen? Het is maar een suggestie natuurlijk Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Clown Clown Clown

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 19:49

Schimmelig............. hou eens op Lachen Lachen gaat nergens over dit!

En jij ook RK Lachen

Ik snap Rk meer dan goed, omdat als je veel hier zit, dan lees je automatisch veel. Ik ben vroegah heel veel aanwezig geweest, en daar komen mijn posts vandaan....... tegenwoordig heb ik veel minder tijd, en zie je mijn postgedrag kelderen Lachen

Maar wat is nou eigenlijk het probleem tussen jullie?

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 19:51

Waarom denk je dat er een probleem is, ik haak alleen in op een post, maak een constatering en stel een vraag. Niets mis mee toch? Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 19:52

stel dan de vraag Lachen Lachen en leg je neer bij het antwoord Lachen lijkt mij Lachen

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 19:54

KiWiKo schreef:
stel dan de vraag Lachen Lachen en leg je neer bij het antwoord Lachen lijkt mij Lachen

Why? Blond

Een vraag leidt vaak tot meer vragen, constateringen en wellicht zelf ergens tot een conclusie Pling Tong uitsteken

Ik ben nog steeds benieuwd naar de insteek van waarom dit topic precies is geopend, met welke beweegredenen het is geopend, waarom het door de persoon in kwestie is geopend, etc. Daar kom ik als het topic vordert steeds meer achter, mag toch Lachen

Edit: Of ben je ook al een Truus als je een vraag stelt? Clown
Laatst bijgewerkt door Schimmelig op 02-11-07 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 19:55

tja, dat zal Lachen Lachen

ik ben graag direct Lachen omwegen zijn voor mannen Lachen

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 19:56

KiWiKo schreef:
tja, dat zal Lachen Lachen

ik ben graag direct Lachen omwegen zijn voor mannen Lachen

Daar heb je gelijk een heel belangrijk punt, namelijk; wat weten mannen nou Haha! Haha! Haha! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 19:57

de insteek is genoeg geplaatst...

en als jij gaat lopen meuten over mijn hobbies...moet ik dan ook over jou gaan beginnen??
Want ja zo werkt het op bokt. Een hoop offtopic geblaat wat nergens toe lijd alleen om te stangen...niet meer, niet minder...

Wat er direct bedoeld word?
Dat ik geen leven heb naast bokt... Lachen

Ownee, natuurlijk werd dat niet bedoeld...is ow waardig en trek ik me weer eens dingen teveel aan....zucht....

Alleen krijg je zoiets wel vaak per pb...daar mag het wel Lachen

doei maar weer voor vandaag...deze chronisch zieken gaat banken, want dat mag wel Ja

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 19:59

IMO als je de tijd hebt, om wat voor een reden dan ook, en je bokt je helemaal suf......... dan moet dat toch mogen denk ik???

of ben ik nou gek?

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:03

Haha die van mij was bij pagina 1 al halverwege afgedwaald bij wijze van.
Kibbelen is voor vrouwen Tong uitsteken

Maar omdat RK momenteel wat last van haar ziekte heeft en daarom wat vaker op bokt rondkijkt, valt het haar maar meer op dat mensen maf doen, omdat ze er uit verveling op gezocht heeft?
Dan hebben we allemaal niets beters te doen dan, want het valt meerdere op.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:03

runningkawa schreef:
de insteek is genoeg geplaatst...

en als jij gaat lopen meuten over mijn hobbies...moet ik dan ook over jou gaan beginnen??
Want ja zo werkt het op bokt. Een hoop offtopic geblaat wat nergens toe lijd alleen om te stangen...niet meer, niet minder...

Wat er direct bedoeld word?
Dat ik geen leven heb naast bokt... Lachen

Ownee, natuurlijk werd dat niet bedoeld...is ow waardig en trek ik me weer eens dingen teveel aan....zucht....

Alleen krijg je zoiets wel vaak per pb...daar mag het wel Lachen

doei maar weer voor vandaag...deze chronisch zieken gaat banken, want dat mag wel Ja

Een enkele vraag en gelijk beledigd - want het wordt als een belediging opgevat als je een opmerking over iemands hobby's maakt. Wil best mijn hobby's met je delen, schaam ik mij niet voor al zat ik 100 uur per week achter mijn PC Tong uitsteken - maar denk niet dat je daar behoefte aan hebt Tong uitsteken - Zo'n vraag opvatten als gemeen, of geblaat... I'm confused.

Bankse Doei!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:04

KiWiKo schreef:
IMO als je de tijd hebt, om wat voor een reden dan ook, en je bokt je helemaal suf......... dan moet dat toch mogen denk ik???

of ben ik nou gek?

Precies, Bok je compleet naar de maan. Dat maakt toch niet uit, maar waarom moet het gelijk als belediging opgevat worden als iemand naar je Bokt-gedrag vraagt? Tong uitsteken Leg eens uit wil je Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:07

maar waarvoor zou iemand dat willen weten ???? vraag ik mij dan af Lachen wat is de toegevoegde waarde dat iemand weet waarom je zoveel op bokt zit???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:08

Zet je neon bord dan eens eerst uit?

Doei Lachen
fijne avond allemaal Lachen

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:12

KiWiKo schreef:
maar waarvoor zou iemand dat willen weten ???? vraag ik mij dan af Lachen wat is de toegevoegde waarde dat iemand weet waarom je zoveel op bokt zit???

Ik denk dat dat "toevallig" te maken heeft met het openen van dit topic. Dan is dat toch relevant? Lachen

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:14

runningkawa schreef:
Zet je neon bord dan eens eerst uit?

Doei Lachen
fijne avond allemaal Lachen

Kennelijk ben ik niet zo goed geïntegreerd hier, want die uitdrukking in de Bokt jargon is mij compleet ontgaan Clown

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:14

Schimmelig schreef:
Precies, Bok je compleet naar de maan. Dat maakt toch niet uit, maar waarom moet het gelijk als belediging opgevat worden als iemand naar je Bokt-gedrag vraagt? Tong uitsteken Leg eens uit wil je Haha!

Misschien omdat je er onderstaande aan verbond?
Schimmelig schreef:
...
*Statistisch gezien loop je zo inderdaad tegen veel meer onzin/onrecht/whatever aan* Clown

Er is al een paar keer aangegeven dat het berichtenaantal van een (ex)mod geen realistische weergave is, omdat alle berichten (waaronder veel mod reacties zitten) meetellen.
Laatst bijgewerkt door Ann op 02-11-07 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt