Schimmelig schreef:@ Naad
Ik denk dat het is, omdat jijzelf iemand een stempel 'kinderlijk' geeft, terwijl moderators toch hun beste beentje proberen voort te zetten? Enlighten me Kat!?
ja die stempel kinderlijk dus kleuter haal ik niet zomaar aan....
als ik zo'n discussie heb met een MOD zoals in mijn voorbeeld aangegeven en ik kijk in diegene haar profiel en ik zie de leeftijd (en nee daar beoordeel ik niet alleen op) en de verschrikkelijk kinderachtige opbouw in zo'n profiel ,ja sorry maar dan heb ik het wel even gehad ja.....
en dat in combi met de opmerking die door die mod gemaakt wordt waaruit duidelijk te lezen is dat er nog niet genoeg levenservaring is opgedaan...ja dat doet mijn broek afzakken..
terecht gewezen worden (wat ik vind wat niet terecht is) door iemand die net "om het hoekje komt kijken"
Lielle: je eerste zin is een constatering,oke,maar wat heeft die te maken met de andere helft van de zin? ik vind de tijd dat je lid bent er niet toe doen,daarom vind ik dat gedeelte van de zin niet terecht..
je had de vraag dus ook kunnen stellen zonder je constatering te vermelden aangezien de eerste gedeelte van je zin alleen maar een constatering was en er niks mee te maken heeft,toch?