Edit: Wuis; met je vorige bericht ook al eens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LilianR schreef:Als je in het profiel van Slimmerik kijkt, vind ik het nogal tegenstrijdig. Het woord flikker(en) mag niet genoemd worden, nou dan neem ik dat je als haar zijnde ook niet dat soort plaatjes in je profiel mag... een kind met sigaret in zn mond, oma steekt middelvinger op. Sorry Slimmerik, ik vind je wat tegenstrijdig tegen jezelf.
Edit: Wuis; met je vorige bericht ook al eens
slimmerik schreef:Wuis schreef:
En nogmaals het werkwoord flikkeren is geen scheldwoord.
Nou, zo ben ik dus wel opgevoed. Roep het maar een paar keer op school tegen een leraar of zo........ Dan heb je pas echt lange schooltijden![]()
![]()
slimmerik schreef:Renza schreef:Die over de pony's en de kano's is imo niet tegen de bokregels en die in een vreemde taal ook niet.
Ik dacht dat de gebruikelijke talen zoals Nederlands, Engels, Duits en Frans wel zijn toegestaan. Die kun je opzoeken in je woorden boek. Maar andere talen zoals Turks, Marokkaans, Fins, Deens, Russisch etc. niet.....
Voor het (werk)woord "flikker" kan ook een ander woord gebruikt worden. Bij mij staat dat gelijk aan vloeken.
Miss_Montana schreef:Nou zeg, wat een gedoe allemaal. Maar ik snap het wel van Slimmeriks kant, zo zou het ook op mij overkomen als mij zoiets zou gebeuren. Daarbij vond ik haar onderschrift met de kerstman hartstikke leuk. Eindelijk eens een onderschrift met een leuke boodschap die voor iedereen geldt. Dat mensen zich daar daadwerkelijk aan kunnen ergeren snap ik niet, dat zal ik ook wel nooit snappen. Iedereen mag zijn of haar eigen onderschrift hebben en als iemand zich daar aan irriteert (dat je je daaraan uberhaupt kan irriteren is voor mij alleen al een mysterie: get a life) maar dan is dat het probleem van diegene die zich daaraan irriteert, niet van de rest van bokt.
russel schreef:
Kennelijk kan Slimmerik het niet hebben dat haar dat verboden is, zij moet beter weten met haar pckennis, en voelt dan de behoefte om andermans onderschriften in het openbaar af te kraken. Een soortheb ik bij het openen van dit topic gekregen, maar dat verbaasd mij niet.
slimmerik schreef:MelOdYs_Star schreef:Er zijn toch maar drie regels? Max. 3 regels, geen grote tekst en niet te veel smiley's en te drukken/verschillende kleuren?
Ik mag aannemen dat de algemene boktregels hier ook van toepassing zijn.... Maar laten we het oordeel van het mod-team maar afwachten. Die zijn erover in beraad.