Onderschriften

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

901823

Re: Onderschriften

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:51

Als je in het profiel van Slimmerik kijkt, vind ik het nogal tegenstrijdig. Het woord flikker(en) mag niet genoemd worden, nou dan neem ik dat je als haar zijnde ook niet dat soort plaatjes in je profiel mag... een kind met sigaret in zn mond, oma steekt middelvinger op. Sorry Slimmerik, ik vind je wat tegenstrijdig tegen jezelf.

Edit: Wuis; met je vorige bericht ook al eens Knipoog

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 15:52

LilianR schreef:
Als je in het profiel van Slimmerik kijkt, vind ik het nogal tegenstrijdig. Het woord flikker(en) mag niet genoemd worden, nou dan neem ik dat je als haar zijnde ook niet dat soort plaatjes in je profiel mag... een kind met sigaret in zn mond, oma steekt middelvinger op. Sorry Slimmerik, ik vind je wat tegenstrijdig tegen jezelf.

Edit: Wuis; met je vorige bericht ook al eens Knipoog

Ik heb het over de toepassing van de regels ...... Knipoog

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:57

slimmerik schreef:
Wuis schreef:

En nogmaals het werkwoord flikkeren is geen scheldwoord.

Nou, zo ben ik dus wel opgevoed. Roep het maar een paar keer op school tegen een leraar of zo........ Dan heb je pas echt lange schooltijden Haha! Haha! Haha!

Hier heb je het er wel over hoe je bent opgevoed. Dus als je zo bent opgevoed vind ik het raar dat je dan wel zulke plaatjes in je profiel hebt ect.
En ik ben het eerlijk gezegd wel met Renza eens, mijn onderschrift, is met maar 2 kleuren; twee rustige kleuren. Dus geen hele regenbogen zoals ik al eerder zei. Niet te grote letters, gewoon 3 regeltjes. De kleurencombinaties is nogmaals rustig én leesbaar. Ect.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 15:58

Pfffff de mods hebben een hoop om over na te denken.... Haha!

edit: Je onderschrift is gedeeltelijk in hoofdletters, en dat is volgens mij ook niet toegestaan... vandaar mijn opmerking dat het me irriteerd. Knipoog
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 17-12-06 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:58

Slimmerik, ik vind het nogal zielig wat je nu allemaal doet. Erg kinderachtig. Er wordt een topic geopend over jouw onderschrift, wat nogal 'bijzonder' was en niet handig was (als iedereen dat ging doen zou bokt veel slechter functioneren) en uit frustratie of weet ik het wat ga je anderen maar afzeiken. Serieus, dat is wel erg kinderachtig.

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 16:02

Wat een gel Schijnheilig l hier man.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 16:04

Bloos
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 17-12-06 16:05, in het totaal 1 keer bewerkt

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 16:05

edit: verwijderd en per pb toegestuurd.... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 16:13

Nou zeg, wat een gedoe allemaal. Maar ik snap het wel van Slimmeriks kant, zo zou het ook op mij overkomen als mij zoiets zou gebeuren. Daarbij vond ik haar onderschrift met de kerstman hartstikke leuk. Eindelijk eens een onderschrift met een leuke boodschap die voor iedereen geldt. Dat mensen zich daar daadwerkelijk aan kunnen ergeren snap ik niet, dat zal ik ook wel nooit snappen. Iedereen mag zijn of haar eigen onderschrift hebben en als iemand zich daar aan irriteert (dat je je daaraan uberhaupt kan irriteren is voor mij alleen al een mysterie: get a life) maar dan is dat het probleem van diegene die zich daaraan irriteert, niet van de rest van bokt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 16:13

slimmerik schreef:
Renza schreef:
Die over de pony's en de kano's is imo niet tegen de bokregels en die in een vreemde taal ook niet Lachen .

Ik dacht dat de gebruikelijke talen zoals Nederlands, Engels, Duits en Frans wel zijn toegestaan. Die kun je opzoeken in je woorden boek. Maar andere talen zoals Turks, Marokkaans, Fins, Deens, Russisch etc. niet.....

Voor het (werk)woord "flikker" kan ook een ander woord gebruikt worden. Bij mij staat dat gelijk aan vloeken.

Wat een B*llshit, het is een normaal nederlands werkwoord en dat jij daar nou niet tegen kan, zegt toch echt wat over je zelf hoor.

Bron: Van Dale:

U hebt gezocht op flikkeren:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

flik·ke·ren[/b]1 (onov.ww.)
1 onrustig of telkens onderbroken licht of weerkaatsing geven => blikkeren, knipperen
2 [inf.] vallen

flik·ke·ren2 (ov.ww.)
1 [inf.] gooien

Blijf dus bij mijn eerdere post, dat ik flikkerende avantars irritant vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 16:17

Miss_Montana schreef:
Nou zeg, wat een gedoe allemaal. Maar ik snap het wel van Slimmeriks kant, zo zou het ook op mij overkomen als mij zoiets zou gebeuren. Daarbij vond ik haar onderschrift met de kerstman hartstikke leuk. Eindelijk eens een onderschrift met een leuke boodschap die voor iedereen geldt. Dat mensen zich daar daadwerkelijk aan kunnen ergeren snap ik niet, dat zal ik ook wel nooit snappen. Iedereen mag zijn of haar eigen onderschrift hebben en als iemand zich daar aan irriteert (dat je je daaraan uberhaupt kan irriteren is voor mij alleen al een mysterie: get a life) maar dan is dat het probleem van diegene die zich daaraan irriteert, niet van de rest van bokt.

Het had niks met irritatie te maken, maar met het gebruik van een toepassing. Als iedereen zo iets gaat doen ligt bokt plat, vandaar.

Kennelijk kan Slimmerik het niet hebben dat haar dat verboden is, zij moet beter weten met haar pckennis, en voelt dan de behoefte om andermans onderschriften in het openbaar af te kraken. Een soort Zij zijn groot en ik is klein! heb ik bij het openen van dit topic gekregen, maar dat verbaasd mij niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 16:20

Aha, dus daar gaat het om. Ik dacht (vanuit het nav topic) dat mensen zich eraan ergerden en dat ze het daarom weg moest halen, zoveel pagina's bijlezen is mij iets te veel voor de zondagmiddag Nagelbijten / Gniffelen. Maar thanx voor de uitleg Vork

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 16:28

russel schreef:

Kennelijk kan Slimmerik het niet hebben dat haar dat verboden is, zij moet beter weten met haar pckennis, en voelt dan de behoefte om andermans onderschriften in het openbaar af te kraken. Een soort Zij zijn groot en ik is klein! heb ik bij het openen van dit topic gekregen, maar dat verbaasd mij niet.

Ik ken je als iemand die erg op de regels is gesteld. Het verbaast me eigenlijk een beetje dat je nu op de man speelt. Maar vind jij niet dan dat de regels voor de onderschriften gehandhaafd moeten worden of op zijn minst aangepast moeten worden?

En ik heb niemand persoonlijk aan willen vallen zoals ik al zo vaak vermeld heb in dit topic Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 16:41

waarom moeten de regels aangepast worden dan? het heeft toch verder geen nut?
allene omdat jij dat jou zin krijgt met je plaatje erin? nou sorry hoor, maar daar kan ik met mijn pet niet bij, de regels zijn goed zo en jij bent volgens mij de enigste die zich eraan ergert..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 16:55

slimmerik schreef:
MelOdYs_Star schreef:
Er zijn toch maar drie regels? Max. 3 regels, geen grote tekst en niet te veel smiley's en te drukken/verschillende kleuren?

Ik mag aannemen dat de algemene boktregels hier ook van toepassing zijn.... Maar laten we het oordeel van het mod-team maar afwachten. Die zijn erover in beraad. Knipoog

Klopt Lachen We zijn nog steeds gewoon in overleg. Dat kost tijd, we hebben een groot team, en wachten op meerdere mensen hun mening. En niet iedereen heeft tijd om in een halve dag daar een goed antwoord op te geven.

Ondanks het feit dat ik meermaals verzocht heb om ontopic te blijven, serieus, ontopic, aardig en respectvol te reageren is dit topic toch weer 'ontspoord'. Er wordt weer vele malen persoonlijk gereageerd gehakt en beledigd. Niet iets wat ik graag zie. Ik kan nu wel weer opnieuw een modopmerking gaan maken, maar die wordt toch vrolijk genegeerd Clown Vandaar dat ik dit topic ga sluiten, en dat jullie even geduld zullen moeten uitoefenen tot er een goed duidelijk antwoord geformuleerd is.

Ik hoop morgen een antwoord klaar te hebben Lachen

Slotje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 20:46

Hier het beloofde antwoord, helaas een dag later dan gepland.

Voor onderschriften gelden de regels op Bokt.nl dat er maximaal 250 tekens op normale lettergrootte zichtbaar zijn. Dit houdt dus inderdaad 3 regels in, grotere zinnen, of door de Go jij! Go jij! smiley wordt de zin wat groter en kan er dus een stuk afvallen. Verder mogen er geen plaatjes in neergezet worden en verder mogen de boktsmileys geplaatst worden en zijn ze vrij.

Dus kermiskleuren, opvallende kleurtjes in de regenboog etc. etc. is allemaal toegestaan, men mag dit zelf bepalen, maar het is natuurlijk wel fijn als iemand een beetje beschaafd houd. Een enorme zin in lettertype groot in bold en felgeel ofzo is minder fijn om te lezen. Dan kunnen wij eventueel wel op de gebruikers een beroep doen om dat aan te passen.