Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bas232 schreef:Trouwens een hub is een switch die enkel 1 snelheid aankan
Sylvia schreef:Bas, ik weet heel goed wat een hub is. Voor zover ik weet was het ook een hub, dat is wat op kantoor verteld werd in elk geval.
Bas232 schreef:Sylvia schreef:Bas, ik weet heel goed wat een hub is. Voor zover ik weet was het ook een hub, dat is wat op kantoor verteld werd in elk geval.
Ja ik geloof je direct, want een Hub is dom ding....
En switch is een Hub die meer kan, bv computer verbinden die verschillende snelheden hebben.
Maar ik denk in jou geval dat het om een router ging.
Nu jij!
Cinnepin schreef:* Bart verstoord mijn nacht rust*
Bas232 schreef:
En switch is een Hub die meer kan, bv computer verbinden die verschillende snelheden hebben.
Nu jij!
Sundancer schreef:Een goede systeembeheerder zorgt dan dat binnen een uur mensen tijdelijk kunnen werken.... Je kan niet zomaar ff 8 uur uit je neus eten.
Sundancer schreef:Een goede systeembeheerder zorgt dan dat binnen een uur mensen tijdelijk kunnen werken.... Je kan niet zomaar ff 8 uur uit je neus eten.
Amanda schreef:Bas232 schreef:Ja ik geloof je direct, want een Hub is dom ding....
Nu jij!
Bijdehand
Bas232 schreef:Sylvia schreef:Bas, ik weet heel goed wat een hub is. Voor zover ik weet was het ook een hub, dat is wat op kantoor verteld werd in elk geval.
Maar ik denk in jouw geval dat het om een router ging.
Nu jij!
Urielle schreef:Anoniem schreef:* Bart verstoord mijn nacht rust*
Heb je nieuws voor ons?
Bas232 schreef:
Waarom? Er is niets bijdehand aan.....graag even meer uitleg van jou kant....
Dit is wel erg kort door de bocht!
Shadow0 schreef:Sundancer schreef:Een goede systeembeheerder zorgt dan dat binnen een uur mensen tijdelijk kunnen werken.... Je kan niet zomaar ff 8 uur uit je neus eten.
Och... het is niet aan te bevelen nee. Maar ik heb toch al meermalen meegemaakt dat de boel een dag platligt, ook in grotere instanties. Er zijn geen doden gevallen, en er zijn ook geen IT-medewerkers aan een schandpaal genageld. De wereld draait door
Zelfs Interpay heeft er al meerdere malen uren uitgelegen. Handig? Nou nee... maar de wereld is niet vergaan.
Sundancer schreef:Bij de grote bedrijven waar ik kom, hebben ze allemaal een backupsysteem. Deze draait direct zodra de andere uitvalt. En in het ziekenhuis is het zeer belangrijk......
Bas232 schreef:Ouch!!! Generaliseren is ook een vak... Maar goed, wie de bal kaatst... maar goed, ik ben niet van de inkoppertjes enzoWant je opmerking is weer, zoals altijd nutteloos.