oproep aan moderators, maak bokt niet kapot!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Re: oproep aan moderators, maak bokt niet kapot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:05

Echwel schreef:
Maar ik kan mij voorstellen dat het soms op die manier overkomt, als je ouder bent denk je toch iets anders na over hoe je bepaalde dingen formuleert..[...]
Dan blijkt toch dat je wat ouder bent dus meer relativeerd.

Dat kan ik niet echt beamen. Sommige mensen relativeren meer dan andere, maar dat heeft heel vaak niet zo veel met leeftijd te maken. Ik ken bijzonder veel volwassenen die volstrekt niet kunnen relativeren en ook volstrekt niet nadenken over hoe ze iets formuleren, en die - bij problemen - zich al snel beroepen op dat zij nou eenmaal ouder en wijzer zijn en dat de ander daar maar respect voor dient te hebben. Daarmee doel ik op niemand in het bijzonder, en ook niet op Bokt in het bijzonder. Je komt het overal tegen, in winkels, bij helpdesken, bij internetfora, in grotere groepen, op maneges, op scholen...

In veel gevallen is het gewoon wat je denkt te zien. Men reageert snel gevoelig op terechtwijzingen van jongeren, maar dat hoeft helemaal niet te zijn omdat die jongeren het minder genuanceerd brengen. Dat kan ook heel goed liggen aan wat je zelf verwacht en wilt zien.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:06

runningkawa schreef:
Je kunt daar wel moeite mee hebben, maar trek je je dat werkelijk zo aan.
Ik herriner me ook nog dat ik foto's plaatste van de 3e keer op een 3 jarige, dat ik reacties kreeg van het voorover zitten door wat penny's.
Daar lach je toch alleen om.
Ik hecht er pas waarde aan als iemand met ruim ervaring wat zegt, dat zie ik dan pas als een tip.

En ja ik had toen ook OW door 1 woordje Tong uitsteken
Flauw, best wel vond ik toen, maar ik had het ook kunnen weten Lachen

Oh zo verschrikkelijk waar Ja

Zeker als mensen persoonlijk worden, dan kan je er het beste gewoon om lachen en denken dat het meer over de poster dan over jou zegt.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:55

Echwel schreef:
Ik denk zelf dat Prima de WO2 niet heel bewust heeft aangegrepen, het zal haar als eerste in gedachten zijn gekomen.

Hé hé, dat ik in het weekend desiree heet, wil nog niet zeggen dat ik dat ook doordeweeks ben. Door de weeks heet ik gewoon Bas... Haha!

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:58

slimmerik schreef:
Ik vond (en vind nog steeds) die opmerking zo laag dat ik daar niet eens over wil discusieëren. Vooral nu blijkt dat de "zender" ook na uitleg over het waarom door mij nog steeds vierkant achter haar opmerking staat.

Ook voor jou geldt dat het weekend weer voorbij is!

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:59

Ik zou maar zo zeggen, beter een OW dan een WO Haha!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 16:48

Prima schreef:
Echwel schreef:
Ik denk zelf dat Prima de WO2 niet heel bewust heeft aangegrepen, het zal haar als eerste in gedachten zijn gekomen.

Hé hé, dat ik in het weekend desiree heet, wil nog niet zeggen dat ik dat ook doordeweeks ben. Door de weeks heet ik gewoon Bas... Haha!

Verwarring wellicht door roze burberry ruitjes Haha! met of zonder egyptisch katoen Clown

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 17:12

slimmerik schreef:

Ik vond (en vind nog steeds) die opmerking zo laag dat ik daar niet eens over wil discusieëren. Vooral nu blijkt dat de "zender" ook na uitleg over het waarom door mij nog steeds vierkant achter haar opmerking staat.

Ja maar ligt dat nou aan jou of aan Prima? Want ik heb zelf ook een keer iets gezegd dat TOTAAL niets met jou te maken had maar waardoor jij het ook nodig vond om je gekwetst te voelen.

Misschien is het voor jou eens nodig om te leren hoe dingen die gebeuren en die gezegd worden niet meer op jezelf te betrekken, TENZIJ iemand jou rechtstreeks ergens op aanspreekt.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 17:19

Dames, heren ook Knipoog zullen we dit onderwerp nou eens laten liggen en vóóral nou eens ophouden met elkaar allerlei persoonlijke verwijten toe te gooien? Dát is dus telkens weer de reden voor ons mods om topics dicht te gooien.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 17:39

Ik geloof dat het woord "verwijten" hier niet op z'n plaats is.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 17:40

orri schreef:
Als ik topics voorbij zie komen met vragen als: Wat zou jij willen voor je 21ste verjaardag? Voel ik me inene ook oud Knipoog Gelukkig heb ik de 'oudere' bokkers nog, houden me jong *LOL* Clown

Die vraag wordt gesteld door de moeder van de bijna-21-jarige. Knipoog

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 17:43

Desiree schreef:
Ik geloof dat het woord "verwijten" hier niet op z'n plaats is.

Wat maakt het uit. Haha!
Je weet vast wel wat er bedoeld wordt. *LOL*

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 17:51

Het woord was zeer bewust gekozen overigens.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:01

Karin schreef:
orri schreef:
Als ik topics voorbij zie komen met vragen als: Wat zou jij willen voor je 21ste verjaardag? Voel ik me inene ook oud Knipoog Gelukkig heb ik de 'oudere' bokkers nog, houden me jong *LOL* Clown

Die vraag wordt gesteld door de moeder van de bijna-21-jarige. Knipoog

Ik heb het topic in kwestie verder niet gelezen Knipoog Het zal nog bijna 12 jaar duren voor ik me afvraag wat mijn 21 jarige 'kind' wil voor zijn verjaardag *LOL*

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:26

Desiree schreef:
Ja maar ligt dat nou aan jou of aan Prima? Want ik heb zelf ook een keer iets gezegd dat TOTAAL niets met jou te maken had maar waardoor jij het ook nodig vond om je gekwetst te voelen.

Misschien is het voor jou eens nodig om te leren hoe dingen die gebeuren en die gezegd worden niet meer op jezelf te betrekken, TENZIJ iemand jou rechtstreeks ergens op aanspreekt.

Ik werd ook aangesproken meiske......even lezen.... en niet zo maar met verwijten gooien....

Ook erg off-topic want die discussie waar jij weer over begint was gesloten....

maar even voor de mensen die niet weten waar dat over ging: jij wenste iemand een miskraam toe en dat vond ik te ver gaan omdat je niet de dood van een ongeboren kind iemand mag toewensen. Dit greep me behoorlijk aan omdat ik idd meerdere miskramen heb gehad.
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 29-08-06 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 18:39

Ja, maar niet door mij gesloten! En dat is dus weer vervolgens een reden tot dit topic met allerlei andere voorbeelden.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:43

Inderdaad gaat dit topic over topics die wel dan niet terecht gesloten zijn dus laten we daar over verder gaan en geen persoonlijke aanvallen meer....

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 18:44

Ik viel je niet aan. Als ik je aan zou vallen, zou het heel anders verpakt zijn.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:46

PB? Bloos

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:52

OK, daar gaan we weer...
Moderatormodus aan: De eerste de beste die nu opnieuw op persoonlijke wijze over de door Prima gehanteerde vergelijking begint - wie het ook is - krijgt een OW.

Ja, zo kinderachtig moeten we kennlijk tóch weer doen.../moderatormodus uit

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 19:41

Volgens mij ging het helemaal niet om mijn stelling over het (mis-)bruik van het kliksysteem?

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 23:57

Net nu ik wat leuks wil neerzetten zijn de moderators in OW stemming Huilen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 00:39

jeanie, je mag dat leuks ook per PB naar mij sturen hoor. Daar heeft geen moderator vat op.
Jij bent je nieuws kwijt, ik heb de laatste roddels en niemand weet van iets. Iedereen blij Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 09:16

slimmerik schreef:
SuperPepeijn schreef:
Dank je Desiree!

@Ibbel: In ieder geval kennen de meeste bokkers haar en is er duidelijk meer waardering voor RK dan voor de gemiddelde mod. En die mening van de moderators over deze gebruikers is gebaseerd op misverstanden en een gebrek aan gevoel voor humor.

Je spreekt denk ik namens een erg kleine groep..... Ik ken RK niet eens!! Zal ongetwijfeld goed werk doen maar is in mijn ogen niet meer dan een ander...

Gevoel voor humor??? Ook daar zijn de meningen over verdeeld.

Nou maak je een blunder. Mij viel je al aan dat ik zo weinig posts heb, dus dat is waarschijnlijk voor jouw de maatstaf in welke klasse je valt binnen bokt. Maar nu maak je een blunder hoor.

Nou krijg ik steeds vaker het gevoel dat je bruine armen hebt, maar met deze opmerking sla je een plank finaal mis, of toch niet?? Maar ik ga steeds beter begrijpen wie je nu eigenlijk bent, idd begin ik wel steeds vaker het gevoel te krijgen als ik jouw in topic naar boven zie komen dat er onrust onstaat, dat er ow's gaan worden uitgedeeld?

Slimmerik ga eens in je grote spiegel kijken. JIj bent vaak heel erg aanvallend, maar als iemand wat terug zegt, sla je op tilt en tem je. Ik had ook een paar keer op jouw kunnen temmen, maar die temknop is voor mij in zulke gevallen een uiting van gevoel van onmacht.

Dat mensen binnen 3 weken hun rotzooi willen slijten op bokt, wat een rare regel. Om daar over te temmen, belachelijk. Ik heb nog een stapel dat op internet moet, vergeet het steeds, maar als ik dat binnen 3 weken 2 keer doe, en er wordt getemt, sjee ook daar al over......

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 09:27

edit: te belachelijk en te kinderachtig om op te reageren....

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 09:55

Wat doet die gekke slimmerik uberhaupt hier, weet die wel waar het over gaat? En waarom zie ik hem nooit in andere topics?