ThePast03 schreef:russel schreef:Maar er is ooit al eerder gesproken over het modforum. Toen werd er nl ook gezegd dat er dingen werden geschreven die kwetsend waren. Toen is er ook al het een en ander uitgelekt. Dan kun je verwachten dat het nog een keer gebeurd. Kun je 2 dingen doen. Taal op MF kuisen of zo dik beveiligen dat je ongestoord van alles kan schrijven. Ben je mod-af, doodstraf invoeren als je je mond voorbij praat.
Het is al een keer gezegd: Als jij een keer je buurvrouw een paar huizen verderop betrapt hebt op het roddelen over jou vind jij het dus doodnormaal om haar huis binnen te sluipen en haar af te luisteren?
Het gaat niemand wat aan wat mensen op een priveforum zetten!!
En beveiligen is altijd verstandig maar zolang de FBI site nog gehacked wordt is het een droom om te denken dat je goed beveiligd ben.
Als ik mijn huis niet goed genoeg beveiligd heb is dat geen vrijbrief voor inbrekers.
Jij gaat er maar van uit dat iedereen zo netjes is. Blijkbaar dus niet. Dus dan moet je wel fair blijven. Mensen niet spieken in een besloten forum of niet in een besloten forum dingen zeggen die niet voor andere ogen bestemd zijn. Als blijkt dat bekend is dat een modforum wel eens eerder dingen besloten had staan die niet voor een ander leuk was, wat doe je dan??? Juist Spieken.
Dan moet ik wel heel erg lachen om je zin :Als ik mijn huis niet goed genoeg beveiligd heb is dat geen vrijbrief voor inbrekers.
Wat denk je nou zelf, natuurlijk! Juist!! Jij bent kennelijk roomser dan de paus en denkt dat anderen ook alle temtations kunnen weerstaan. Dus de inbreker jouw belabberd beveiligde woning en de stouterik die vermoedt dat er dingen in staan die misschien wel niet door de beugel kunnen.