Karl66 schreef:De meeste mensen die objectief naar zichzelf of anderen kunnen kijken, realiseren zich wel dat ze aanleiding tot een sanctie hebben gegeven en zullen dus niet zo snel een topic openen.
Dat is ook weer helemaal waar!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karl66 schreef:De meeste mensen die objectief naar zichzelf of anderen kunnen kijken, realiseren zich wel dat ze aanleiding tot een sanctie hebben gegeven en zullen dus niet zo snel een topic openen.
Nerwen schreef:Karl66 schreef:De meeste mensen die objectief naar zichzelf of anderen kunnen kijken, realiseren zich wel dat ze aanleiding tot een sanctie hebben gegeven en zullen dus niet zo snel een topic openen.
Dat is ook weer helemaal waar!
Citaat:Ik lees al mee sinds dit topic is gestart!
En ik ben zeker voor meer mods.. Soms duurt het lang voordat er eindelijk wat gebeurd en dan is de hel al losgebroken in sommige topics, terwijl dat dan helemaal niet nodig was geweest..
KiWiKo schreef:(behalve nerwen ) als dit geen voorbeeld is van verkeerd lezen of intreperteren dan weet ik het niet meer.............
ik heb het over al die topics die de laatste twee jaar gestart zijn omdat mensen gebanned zijn of een ow gekregen hebben......... en daar zat een hoop gezeik tussen
Citaat:Wat is 'Tip een Mod'?
'Tip een Mod' (TeM) is een manier om het Beheer (beheerders en moderators) van Bokt.nl te wijzen op topics of reacties die volgens jou aandacht nodig hebben, bijvoorbeeld omdat ze op het verkeerde forum staan of omdat mensen elkaar in de haren vliegen. Je meldt een bericht door bij de betreffende reactie op het rode uitroeptekentje te klikken. Het beheer stelt het op prijs als je erbij vermeldt wat er volgens jou aan de hand is en wat je eraan gedaan wilt zien. Aangezien er per dag vele duizenden berichten geplaatst worden op Bokt stellen we het enorm op prijs als je gebruik maakt van de TeM knop. Het is voor ons namelijk onmogelijk heel Bokt 24 uur per dag in de gaten te houden. Moderators zullen waar mogelijk laten weten wat er met je melding is gedaan.
SuperPepeijn schreef:Oh het staat in de Faq... dan moet het wel goed zijn.![]()
Kom op zeg, je kan toch zelf ook wel oordelen of verklikken goed of niet goed is. Dat gevoel krijgen we ongeveer als we de kleuterschool verlaten.
Echwel schreef:Ja in dit geval wel, maar ik kan me voorstellen dat iemand dus een OW krijgt terwijl er eigenlijk niet
noemenswaardige dingen gebeuren.
Het is maar net hoe een mod het oplost, en aangezien dit ook maar mensen zijn zal de één dus
makkelijker zijn dan de ander.
Echwel schreef:Echter in ons huiskamertopic hadden we het over een dom kind.
Dat domme kind is door en andere mede bokker hierop gewezen, waarop ze begon binnen te vallen, en te TeMmen.
Een vriendelijke Mod, heeft ons hierop gewezen, en het is goed afgelopen.
En zeg nou zelf is dom kind zo erg.
Sjoert schreef:In dat geval speelde het meer mee dat het onderling ook al besproken was door de bokkers zelf en dat er meer aan vooraf ging.
Dan kan er wel een UN of OW uit gaan, maar IMO bereik je dan nog weinig aangezien het al uitgesproken is door de bokkers.
Sjoert schreef:In dat geval speelde het meer mee dat het onderling ook al besproken was door de bokkers zelf en dat er meer aan vooraf ging.
Dan kan er wel een UN of OW uit gaan, maar IMO bereik je dan nog weinig aangezien het al uitgesproken is door de bokkers.
Echwel schreef:Ik zit al een tijdje mee te lezen.
Maar wil nu toch wel even iets kwijt.
Dat gaat met name over het TeM-gedrag.
In het huiskamertopic waar je eigelijk jezelf hoort te zijn, moet je wel eens iets kwijt kunnen.
Als er in het forum en bij ons met name AR weer eens iemand voorbij komt die onverantwoord bezig is probeer je advies te geven.
Echter in ons huiskamertopic hadden we het over een dom kind.
Dat domme kind is door en andere mede bokker hierop gewezen, waarop ze begon binnen te vallen, en te TeMmen.
Een vriendelijke Mod, heeft ons hierop gewezen, en het is goed afgelopen.
Maar het kinderachtig gedrag van mede-bokkers vergalt op deze manier toch een heel stuk plezier.
Omdat je dus niet meer over anderen mag praten.En nou bedoel ik dus niet in negatieve zin, maar gewoon hoe onverantwoord iemand wel eens bezig is.
Dus geen gescheld en gevloek.
En zeg nou zelf is dom kind zo erg.
Shadow0 schreef:Overigens, de HK is verre van besloten. Alles wat geschreven is, al is het nog zo onopvallend in een HK-topic, komt heel snel overal terecht! Dat heb ik nu al een aantal keer meegemaakt. Er lezen veel meer mensen mee dan je beseft!
En daarom moet je ook zo voorzichtig zijn alsof iedereen meeleest. De HK lijkt beschermd en onder elkaar, maar dat is niet zo. Er zijn al heel veel problemen ontstaan hierdoor.