Bokt tijdelijk zonder beheer, de paleisrevolutie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Madelon

Re: [Dienstmededeling]Bokt tijdelijk zonder beheer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:42

Apple schreef:
Mooi is dat . Ben ik even een avond en een ochtend niet online komt er een hele paleisrevolutie .

Ik kan me eerlijk gezegd niet vinden in deze gang van zaken en ik heb ook mijn stevige twijfels bij de gekozen vervangers. Ik hoop dat zij spoedig vervangen zullen worden door wel capabele mensen.

Weet jij hier dan helemaal niks van Apple?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:42

Bokt zal nooit meer hetzelfde worden zonder jou, Bart. Wat de mod's er ook allemaal voor over hebben, jij bent en staat voor Bokt.nl voor het merendeel van de gebruikers.

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:43

Beetje apart allemaal. Eerst voor de sponsor, toen Bart zelf, en nu vanwege hackpogingen. Sorry, maar de puzzelstukjes vallen bij mij nog niet op hun plaats.

En een paar mods weten er niks van, en een nieuwe moddie gaat opeens beheerder worden??

ThePast03

BartVB schreef:
Ik had ook liever gezien dat alles anders was gelopen en dat het niet wat uitgedraaid op een ruzie tussen mij en het moderatorteam. De 'sponsor' die gevonden is stelt eisen waar ik mij totaal niet in kan vinden, dat is een van de extra punten van wrijving geweest. Mijn mening en de mening van het modteam waren op een geven moment onverenigbaar maar Bokt zonder modteam werkt ook niet. De ruzie, het feit dat willemijn niet bepaald blij is met de tijd/geld/energie die Bokt kost en mijn studie hebben me doen besluiten dan toch maar op te stappen. Het doet me pijn aangezien Bokt toch een beetje mijn 'kindje' is. Er zitten een aantal jaren werk in en het is zeker niet perfect geworden maar we hebben er met z'n alleen (vooral de gebruikers!) iets moois van gemaakt denk ik.

Ik hoop in iedergeval dat de mods tot inkeer komen en toch op zoek gaan naar een alteratieve sponsor. De huidige sponsor wil zich ook gaan bemoeien met de inhoudelijke zaken (b.v. klachten over hun producten, berichten over de concurrent, etc) en dat is iets waar ik pertinent op tegen ben. Ik hoop dat het moderatorteam er snel achter komt dat hierdoor de onpartijdigheid van Bokt, die IMO erg belangrijk is, zwaar door in het geding komt.

Maar goed. Ik ga proberen me er allemaal verder niet teveel zorgen over te maken, ik ga eens hard aan de slag zodat ik ooit m'n studie af kan ronden en zodat ik weer wat tijd heb voor andere dingen in het leven die hopelijk net zoveel voldoening geven Mbt die hackpogingen, het lijkt me verstandig om dat iets te laten tussen mij en Ime.

Bart ik kan me helemaal voorstellen dat je niet met zo'n sponsor in zee wilde. Wat mij betreft stellen ze nu al veel te veel eisen en als ze zich dan ook nog gaan bezighouden met de inhoud. Brrrrrrr.

Wat betreft meer tijd, daarvoor hadden ze je niet uit je functie hoeven zetten. Wat beheerders erbij en je had alle tijd gehad.

Veel succes met je studie en nogmaals bedankt voor alles.

Kriel

Pipo schreef:
Apple schreef:
Mooi is dat . Ben ik even een avond en een ochtend niet online komt er een hele paleisrevolutie .

Ik kan me eerlijk gezegd niet vinden in deze gang van zaken en ik heb ook mijn stevige twijfels bij de gekozen vervangers. Ik hoop dat zij spoedig vervangen zullen worden door wel capabele mensen.

Yeuh voor Apple!!!!!!!!!!!

GO GO GO Apple!!!!

Billy

ik ga helemaal met Aplle mee.
Ik stem vooor andere interimbeheerders en stel Apple en Lielle voor.
Trouwens, het was toch een besluit van het modteam? En alles duurt toch dagen voor iets besloten kan worden omdat het aan het modteam voorgelegd moet worden?
Hoe kan het dan dat Apple hier niet van wist?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:44

Apple schreef:

We hebben je écht geprobeerd te bereiken Apple :/

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:44

Pfff..
Ik heb ineens helemaal geen plezier meer in het bokken.

Ik kan alleen zeggen dat ik hier diep teleurgesteld in ben.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:45

Het word steeds vreemder.
Als er zoiets moet gebeuren, dan betrek je toch op z''n minst alle moddies erbij..

Daihyo

Pfff...
Wat een nieuws.

Bart, allereerst bedankt voor al je inzet! Bokt was bokt niet geworden zonder jou ( en Heike en Ime). Succes met je studie.

Sjoert als beheerder kan ik me ook niet in vinden> n.a.v. eerder geplaatste posts door hem. Ook al is het tijdelijk, juist voor een periode als deze zou ik een meer capabele mod op deze plaats hebben gezet.

Het feit dat het buiten Heike (en andere mods, zoals Apple blijkbaar) is gebeurd is ronduit belachelijk en schandalig. Ook al is het nodig, je brengt iedereen in een 'directie' functie op de hoogte.
In dit geval dus álle mods. En dan pas neem je een beslissing.

Ellende op de beheerdersplaats is al een beter idee. Vind ik persoonlijk dan

Dat hacken vind ik maar een raar verhaal....

Faas

ime schreef:
Beste Bokkers,

Over de nu ontstane situatie kan ik niet al te veel kwijt, alleen dat er recent hackpogingen aan het licht zijn gekomen waardoor die zich de afgelopen weken hebben afgespeeld via o.a. de server van bokt.

Om de aansprakelijkheid voor schade voor ons tot een minimum te beperken is vanochtend besloten om enkele personen, waarvan op dit moment nog slechts wordt vermoed dat zij hebben deelgenomen aan deze activiteiten, per direct de toegang tot het gehele serverpark te ontzeggen, om zo te voorkomen dat sporen worden uitgewist. Naar deze materie wordt op dit moment verder onderzoek gedaan.

Het is nog te vroeg om conclusies te trekken, maar na afloop van het onderzoek zullen jullie verder worden geinformeerd.

Het was mijn eerste gedachte bij de eerste keer dat ik dit topic las

sarabande

Maar Bart waarom heb je ons niet om hulp gevraagd, die is eerder toch ook spontaan gegeven
BV had zo weer een aktie gestart
En waarom geen peiling over de mods, dan had je de mening van de bokkers gehoord

Waarom posten zoveel vertrouwde mods hier niet, zijn die zich al aan het terug trekken???

En vertel even waar je Stijgeren.nl begint

_Madelon

Ellende schreef:
Apple schreef:

Sorry, maar dit is dus eigelijk buiten alle mods om gegaan, niet iedereen heeft kunnen zeggen wat hij/zij ervan vond.. echt TE belachelijk vind ik dat..
Vind alles steeds raarder worden..

manzano

Ik denk dat nu toch wel meer en meer duidelijk wordt dat Bart het er helemaaaal niet mee eens was. Ik heb hier geen woorden voor en vind het echt laag bij de grond.
Als de sponsor echt zoveel invloed gaat krijgen als Bart aangeeft denk ik dat velen hier zullen vertrekken.
Bye bye bokt , Helle fokt (oid)

Enne Sjoert, ik zou je maar koest houden, want je maakt je zo niet populair!!!! En de geschiedenis leert....zelfs een dictator kan vallen!!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:46

ThePast03 schreef:
BartVB schreef:
Ik had ook liever gezien dat alles anders was gelopen en dat het niet wat uitgedraaid op een ruzie tussen mij en het moderatorteam. De 'sponsor' die gevonden is stelt eisen waar ik mij totaal niet in kan vinden, dat is een van de extra punten van wrijving geweest. Mijn mening en de mening van het modteam waren op een geven moment onverenigbaar maar Bokt zonder modteam werkt ook niet. De ruzie, het feit dat willemijn niet bepaald blij is met de tijd/geld/energie die Bokt kost en mijn studie hebben me doen besluiten dan toch maar op te stappen. Het doet me pijn aangezien Bokt toch een beetje mijn 'kindje' is. Er zitten een aantal jaren werk in en het is zeker niet perfect geworden maar we hebben er met z'n alleen (vooral de gebruikers!) iets moois van gemaakt denk ik.

Ik hoop in iedergeval dat de mods tot inkeer komen en toch op zoek gaan naar een alteratieve sponsor. De huidige sponsor wil zich ook gaan bemoeien met de inhoudelijke zaken (b.v. klachten over hun producten, berichten over de concurrent, etc) en dat is iets waar ik pertinent op tegen ben. Ik hoop dat het moderatorteam er snel achter komt dat hierdoor de onpartijdigheid van Bokt, die IMO erg belangrijk is, zwaar door in het geding komt.

Maar goed. Ik ga proberen me er allemaal verder niet teveel zorgen over te maken, ik ga eens hard aan de slag zodat ik ooit m'n studie af kan ronden en zodat ik weer wat tijd heb voor andere dingen in het leven die hopelijk net zoveel voldoening geven Mbt die hackpogingen, het lijkt me verstandig om dat iets te laten tussen mij en Ime.

Bart ik kan me helemaal voorstellen dat je niet met zo'n sponsor in zee wilde. Wat mij betreft stellen ze nu al veel te veel eisen en als ze zich dan ook nog gaan bezighouden met de inhoud. Brrrrrrr.

Wat betreft meer tijd, daarvoor hadden ze je niet uit je functie hoeven zetten. Wat beheerders erbij en je had alle tijd gehad.

Amen!

Anoniem

CGJ12 schreef:
ANP schreef:

Van onze financiële reporter

Op het Damrak is de handel in het aandeel Bokt.nl
hedenochtend om 11.13u plaatselijke tijd voor onbepaalde tijd opgeschort.
Op opvername geruchten daalde de koers aanvankelijk binnen 2 minuten met 5% waarop de handel voor 5 minuten werd gepauzeerd. Na hervatting bleek het aandeel opnieuw 5% te kelderen waarna de handel tot nader order is opgeschort.
Gewacht wordt nu op een officiele persmededeling van de Raad van Commisarissen van het bokt moderator-team.

Geruchten in de wandelgangen bevestigen berichten van een vijandige overname. De laatste weken bleek dat de zowel de liquiditeitspositie alswel de solvabiliteit te wensen overlieten. Geruchten als zou grondlegger BartvB met onbekende bestemming het land heeft verlaten lijken niet bevestigd te kunnen worden.

Eventuele overname kandidaten Ebay en Google ontkennen enige betrokkenheid bij een eventuele overname. Respectievelijke antwoorden als "What the fiets is Bokt dot nl?" en "Never heard of" spreken boekdelen.

Bokt.nl genereerde in boekjaar 2003 een bruto omzet van 18.456 euro en een verlies van 11.235 euro na fiscale verevening.

later meer [....]

:D :D:D

petraaken

Ann schreef:
Ann schreef:

En nu in Jip&Janneke taal graag
BartVB wordt verdacht van Hackpraktijken?

Daar snap ik dus ook geen fluit van. Ben ook maar een domme belg. Dus uitleg graag.

slimmerik

Citaat:

Helemaal mee eens

Biertabje

ik dacht dat jij op de hoogte was gesteld Apple... of heb ik dat weer mis

Bart: ik hoop dat het wat lukt met je thuiszaken en uiteraard je studie

de opmerking van Sjoert over het feit dat Bart een bepaalde zin beter achterwegen had kunnen laten vind ik nu niet echt op zijn plaats
erg jammer...was net een zin teveel!

isabelle

ik dacht dat dit een besluit was met alle moderatoren, nu blijkt dat de helft van de moderators hier helemaal niks van afwisten, hahahahaahha kan het nog gekker!!

go apple

Billy

Ellende schreef:
Apple schreef:

jaja, dat zal wel.
Jullie hadden kunnen weten dat hier alleen maar ellende van zou komen.
Dat kun je toch op je vingers natellen?

ThePast03

sarabande schreef:
En vertel even waar je Stijgeren.nl begint

Maak er steigeren.nl van en ik doe mee

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:47

Billy schreef:
ik ga helemaal met Aplle mee.
Ik stem vooor andere interimbeheerders en stel Apple en Lielle voor.
Trouwens, het was toch een besluit van het modteam? En alles duurt toch dagen voor iets besloten kan worden omdat het aan het modteam voorgelegd moet worden?
Hoe kan het dan dat Apple hier niet van wist?

en amen!!

knightloekie

Apple schreef:

hehehe eindelijk wordt er hier iets zinnings gezegd

10 points for APPLEEEEEEEE

Faas

djuno schreef:
Citaat:
Lielle heb ik al eens geprezen om haar stabiele en verstandige en bovenal diplomatieke inzet. Zij zou echt bovenaan mijn lijstje staan. Bovendien heeft ze zich over langere tijd bewezen. Sjoert, sorry, maar drie maanden mod zijn en dan al deze acties. Dat wekt beslist geen vertrouwen

oke...Sjoert heeft een iets minder wijzere opmerking geplaatst...maar waarom hakt iedereen zo op hem in terwijl dit ogenschijnlijk toch een beslissing was van het hele mod-team??

Je was te snel. Ik bedoelde met Lielle eigenlijk Mickey .

Wat niet wegneemt dat ik ook in Lielle een zeer goede mod zie!!