Heeft niets te maken met kinderziektes en alles met instabiele hardware. Fluorine is al tijden instabiel en het geld groeit mij niet op de rug
Ben op het moment aan het kijken wat voor een server ik bij ga kopen (van het geld dat ik de afgelopen maanden verdiend heb met het commerciele project waarvoor Bokt zo snel over moest op phpBB 3). Het is nogal een hoop geld (op het moment tegen de 3000 euro) dus ik neem de tijd met beslissen
Verder nogal druk met tig andere dingen waardoor het bestellen van die nieuwe server niet super snel gaat... Even geduld dus. Vandaag flink zitten klussen en ik hoop dat fluorine nu ietsjes stabieler draait. Helemaal stabiel wordt hij niet maar het zou iig beter moeten werken dan de afgelopen weken. Hoop ik.. Weten we morgenmiddag als het weer drukker is.
BTW tussen 4 en 6 uur 's nachts worden er backups gemaakt. Rond die tijdens is de database heeeeeel traag. Met een beetje geluk zijn we ook van dat probleem af als de nieuwe server er is (plan is om dan contant backups te maken en dan op een andere server dan de database server zelf).