sureido schreef:Wat is poetsplaats?
Een forum waarop veel over bokkers geroddeld werd
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Memories schreef:Gini schreef:Dat heb ik inderdaad verkeerd gelezen, mijn excuses.
Het gaat me niet om het tijdstip van een topic binnenvallen, het gaat me om de manier waarop. Meteen zo sterk, paar krachttermen erin, zelfs beschuldigend naar het Boktbeheer dat ze zich moeten schamen. Dat haalt iedere constructieve discussie toch onderuit.
Geen probleem, kan gebeuren. Ja het is niet aardig geformuleerd maar als je meerdere malen de inhoud van bepaalde PB’s hebt gelezen die naar meerdere verschillende bokkers zijn verstuurd waar Bokt niet op ingrijpt terwijl die inhoud zó achterlijk ver gaat... En ook weet dat die inhoud buiten bokt om wel degelijk impact op iemand heeft. En actief bent op andere fora en social media waar het wel heel goed kan om in te grijpen, dan steekt dat gewoon. Dat zit me dus inderdaad gigantisch hoog en daarom hak ik er zo fel in (wellicht te fel voor een constructieve discussie ja, dat wil ik best toegeven). Ik begrijp het gewoon niet.
[***] schreef:Er wordt hier in het topic meermaals verwezen naar zulke groepen, zelfs Bokkers die elkaar erop aanspreken. Dus het is niet zomaar wat 'roepen' of beschuldigen. Helaas, want dat was wel fijner geweest als dit helemaal niet zou bestaan! En men reageert niet altijd vanuit een kleurtje, ik snap dat dat lastig te zien/merken is, maar soms hebben wij ook persoonlijk een vraag of mening![]()
De gemoederen kunnen bij een onderwerp als pesten hoog oplopen en daar hebben wij begrip voor, dat vragen wij van alle kanten
Hoop dat we nu verder kunnen met de voortgang? Ik haal een hele hoop zaken uit deze gesprekken en zorg ervoor dat het achter de schermen besproken wordt. Dus mocht je nog toevoegingen hebben over dit onderwerp, dan heel graagOf over het onderwerp aanstootgevende zaken en wat we daarmee moeten.
Input graag
Niobe schreef:[***] schreef:Er wordt hier in het topic meermaals verwezen naar zulke groepen, zelfs Bokkers die elkaar erop aanspreken. Dus het is niet zomaar wat 'roepen' of beschuldigen. Helaas, want dat was wel fijner geweest als dit helemaal niet zou bestaan! En men reageert niet altijd vanuit een kleurtje, ik snap dat dat lastig te zien/merken is, maar soms hebben wij ook persoonlijk een vraag of mening![]()
De gemoederen kunnen bij een onderwerp als pesten hoog oplopen en daar hebben wij begrip voor, dat vragen wij van alle kanten
Hoop dat we nu verder kunnen met de voortgang? Ik haal een hele hoop zaken uit deze gesprekken en zorg ervoor dat het achter de schermen besproken wordt. Dus mocht je nog toevoegingen hebben over dit onderwerp, dan heel graagOf over het onderwerp aanstootgevende zaken en wat we daarmee moeten.
Input graag
Ja dat is misschien mijn autistische brein of zo, want als een reguliere bokker het zegt dan neem ik dat met een korreltje zout, maar als beheer het noemt, dan ga ik er van uit dat het het gebaseerd is op iets echts.
sureido schreef:Dus er kan geen systeem komen om PB’s te temmen? Wat erg dat je gewoon op bokt iemand kan bedreigen en dat daar niks mee gedaan wordt omdat ‘het bewerkt kan zijn’. Nogmaals wat een beleid zeg. Dan wil je er imo als forum zijnde echt niks aan doen.
sureido schreef:Dus er kan geen systeem komen om PB’s te temmen? Wat erg dat je gewoon op bokt iemand kan bedreigen en dat daar niks mee gedaan wordt omdat ‘het bewerkt kan zijn’. Nogmaals wat een beleid zeg. Dan wil je er imo als forum zijnde echt niks aan doen.
[***] schreef:sureido schreef:Dus er kan geen systeem komen om PB’s te temmen? Wat erg dat je gewoon op bokt iemand kan bedreigen en dat daar niks mee gedaan wordt omdat ‘het bewerkt kan zijn’. Nogmaals wat een beleid zeg. Dan wil je er imo als forum zijnde echt niks aan doen.
Nou kan het iets minder?Ik geef net aan dat we ermee bezig zijn, ernaar gaan kijken maar dat het best lastig is om daar zo even snel wat op te verzinnen.
Ik zeg net ook dat ik niet alles kan melden omdat ik het gewoonweg niet weet. Ik snap dat het hoog zit, maar nogmaals beetje begrip van beide kanten?
Ik weet niet of er een systeem kan komen om PB's te temmen in z'n geheel, misschien in de nieuwe versie van Bokt, maar daar zou ik toch echt even achteraan moeten gaan. Dit natuurlijk alleen als het team/beheer/beleid het daarmee eens is
Giolli schreef:Dus berichten moeten zelf verwijderd kunnen worden want privacy wet maar mod’s mogen ook in jouw privé berichten kijken? Lijkt me niet dat het zo werkt.Ik ben het er mee eens dat privé berichten privé moeten blijven. Ik vind het echter wel wat ver gezocht om privé berichten te gaan bewerken, maar dat ligt misschien aan mij.
Giolli schreef:Dus berichten moeten zelf verwijderd kunnen worden want privacy wet maar mod’s mogen ook in jouw privé berichten kijken? Lijkt me niet dat het zo werkt.Ik ben het er mee eens dat privé berichten privé moeten blijven. Ik vind het echter wel wat ver gezocht om privé berichten te gaan bewerken, maar dat ligt misschien aan mij.
Edit: over het bedreigen kan ik niet veel zeggen, maar ik weet dat er genoeg screenshots rond gaan over bokkers en die uiteindelijk bij hen terecht komen. Leuk is dat.
sureido schreef:Giolli schreef:Dus berichten moeten zelf verwijderd kunnen worden want privacy wet maar mod’s mogen ook in jouw privé berichten kijken? Lijkt me niet dat het zo werkt.Ik ben het er mee eens dat privé berichten privé moeten blijven. Ik vind het echter wel wat ver gezocht om privé berichten te gaan bewerken, maar dat ligt misschien aan mij.
Maar je bent toch zelf bij wat je typt en als je niet wilt dat bokt dit leest of dat er risico is dat het getemd kan worden dan denk ik toch al dat er wat in staat wat niet kan, wel? En anders zijn er genoeg opties om het ergens over te hebben buiten bokt.
Edit: over het bedreigen kan ik niet veel zeggen, maar ik weet dat er genoeg screenshots rond gaan over bokkers en die uiteindelijk bij hen terecht komen. Leuk is dat.
Ibbel schreef:Giolli schreef:Dus berichten moeten zelf verwijderd kunnen worden want privacy wet maar mod’s mogen ook in jouw privé berichten kijken? Lijkt me niet dat het zo werkt.Ik ben het er mee eens dat privé berichten privé moeten blijven. Ik vind het echter wel wat ver gezocht om privé berichten te gaan bewerken, maar dat ligt misschien aan mij.
Ik denk dat het technisch niet zo vreselijk moeilijk moet zijn om een PB op 'markeer als naar team' te zetten. Da's 1 optie meer in het lijstje 'markeer als belangrijk', 'markeer als weggooien' en 'markeer als saved item'.