Ik moest zonet om 12 uur opnieuw inloggen, en werd zonet van bokt geknikkerd toen ik een reactie wou plaatsen...
Bubblewrap schreef:Ik moest zonet om 12 uur opnieuw inloggen, en werd zonet van bokt geknikkerd toen ik een reactie wou plaatsen...Oh ik ook lag dus niet aan mijn internet
Roosje01 schreef:Bubblewrap schreef:Ik moest zonet om 12 uur opnieuw inloggen, en werd zonet van bokt geknikkerd toen ik een reactie wou plaatsen...Oh ik ook lag dus niet aan mijn internetDat dacht ik inderdaad ook even...
Misschien word het wel iets heel anders. Modjes laten ons altijd op een dwaalspoor ook al een keer met harry potter nu weer smurfen.
Bubblewrap schreef:Lous schreef:Oh ja lekker...Chocolade...Vooral de lepeleitjes van Milka Ik heb zo nog niet eens gehad Ik heb de verleiding weerstaan en ze nog steeds niet gekocht.
Okee vandaag de dag. 1 April dag. Na al en tijd meetelezen. Durf ik nu wel wat te plaatsen hahaha( tot nu toe veilig)
Stille meesmurfer gluurt spiekt van onder haar meelees-paddestoel wat er hier gebeurt. Nog veilig zo te zien